Марафон 2001

?

Шановні колеги!
Вітаємо Вас із Днем фармацевта! Бажаємо здоров’я та успіхів у роботі!

Ви, мабуть, чули про конкурс «Марафон 2000», який проводився минулого року серед аптек України. За підсумками минулого конкурсу 266 аптек отримали 341 приз (одна аптечна установа — автомобіль «Форд Ескорт», 5 аптек — 5 персональних комп’ютерів, 12 аптек — електрочайники «Тефаль» і довідники «ВИДАЛЬ», 50 аптек — довідники «КОМПЕНДИУМ 1999/2000 — лекарственные препараты», 266 аптек отримали заохочувальні призи — медичну літературу). Статті про хід конкурсу і про переможців були опубліковані в газеті «Щотижневик АПТЕКА», № 21 (242). На численні прохання співробітників аптек дистриб’ютори продукції компанії «СмітКляйн Бічем» проводять новий конкурс «Марафон 2001» з розширеним призовим фондом і запрошують Вас взяти участь у цьому конкурсі.

УМОВИ УЧАСТІ В КОНКУРСІ “МАРАФОН 2001”

Купуючи продукцію компанії «СмітКляйн Бічем» (безрецептурні препарати КОЛДРЕКС, ПАНАДОЛ, СОЛПАДЕЇН, СОЛПАФЛЕКС, ОКСІ, засоби гігієни порожнини рота АКВАФРЕШ та МАКЛІНЗ) і реалізуючи її, Ви отримуєте бали, за які Ви самі обираєте собі призи — косметичну продукцію шведської фірми «Оріфлейм». Система призів розрахована індивідуально як для завідуючого, так і для кожного співробітника, який займається продажем медикаментів у Вашій аптеці. p_257_36_180900_maraf2.jpg (5706 bytes)

Додатково протягом всього конкурсу (6 місяців) Ваша аптека отримує очки за декількома критеріями, що викладені нижче. За сумою набраних очок в кінці конкурсу будуть визначені аптеки-переможці, які отримають додаткові, корисні для Вашої роботи призи: 200 призів у вигляді спеціальної фармацевтичної літератури, 100 наборів халатів (по 5 халатів у наборі),
20 мікрохвильових печей, 40 електрообігрівачів або радіотелефонів, 60 електрочайників.
Тим учасникам, які не зможуть отримати вищевказані призи, будуть вручені заохочувальні призи від дистриб’юторів компанії «СмітКляйн Бічем».
Для того щоб стати учасником конкурсу, Ваша аптека має здійснити закупівлю продукції «СмітКляйн Бічем» у одного з дистриб’юторів цієї компанії на суму не менше 800 гривень у період з 1 по 30 вересня включно (можлива закупівля продукції в декілька етапів, але обов’язково протягом вказаного терміну), заповнити анкету учасника і передати її представнику дистриб’ютора. Натомість Ви отримуєте іменні картки учасників для завідуючого аптекою і для кожного співробітника, який займається роздрібним продажем медикаментів, а також бали-наклейки, кількість яких буде дорівнювати кількості закуплених Вашою аптекою упаковок.
Бали-наклейки Ви і Ваші колеги наклеюєте на іменні картки учасників і ведете облік їх кількості протягом конкурсу. В іменній картці будуть вказані призи — косметична продукція компанії «Оріфлейм» і кількість балів, необхідних для отримання цих призів. Перше вручення призів
(за бажанням учасників) буде здійснено за результатами перших 3 місяців конкурсу з моменту включення Вашої аптеки в конкурс. Конкурс триватиме 6 місяців із дня вступної закупівлі на 800 гривень. Видача призів «Оріфлейм» за підсумками всього періоду конкурсу буде здійснена представниками дистриб’юторів продукції компанії «СмітКляйн Бічем» протягом 1 місяця після дати закінчення конкурсу для аптеки.

p_257_36_180900_maraf1.jpg (13422 bytes)Схема нарахування балів на іменні картки учасників:
— завідуючий аптекою отримує 0,5 бала за кожну закуплену упаковку продукції компанії «СмітКляйн Бічем»;
— провізор або фармацевт першого стола отримує 1 бал за кожну продану ним особисто упаковку будь-якого препарату компанії «СмітКляйн Бічем», включаючи зубну пасту та щітки.
Бали-наклейки на всю кількість закуплених Вашою аптекою упаковок будуть видані завідуючому Вашою аптекою, а потім видаватимуться фармацевтам першого стола при продажу будь-якої упаковки продукції компанії «СмітКляйн Бічем». Завідуючий аптекою вписує суму балів (закуплена кількість упаковок розділена на 2) в спеціальні клітинки іменної картки.
Якщо іменна картка будь-кого із учасників на якомусь етапі виявиться повністю заклеєна, то він може отримати додаткові іменні картки, які повині бути записані на того ж учасника, що і попередня заповнена картка. Втрачені іменні картки з наклеєними балами-наклейками не відновлюються.

Критерії, за якими аптека отримує очки на одержання додаткових призів:

  • 1 очко за кожну упаковку, замовлену у дистриб’ютора;
  • від 0 до 5 очок за рівень мерчандайзингу (експозиція препаратів компанії «СмітКляйн Бічем» на торгових полицях аптеки);
  • від 0 до 5 очок залежно від рівня рекомендації, яку дає співробітник аптеки щодо застосування препарату при відповідній симптоматиці, та знання конкурентних переваг препаратів;
  • 1 очко за кожну позицію продукції «СмітКляйн Бічем», що знаходиться на полицях (прилавках).

Перевірка відповідності вищенаведеним критеріям буде проводитися щомісяця незалежними аудиторами компаній-дистриб’юторів. Ваша аптека також щомісяця буде одержувати інформацію щодо кількості зароблених нею очок за вищевказаними критеріями та порівняльну інформацію про кількість очок, набраних іншими аптеками Вашого регіону, які беруть участь у конкурсі. Таким чином, Ви та Ваші колеги зможете самостійно слідкувати за ходом конкурсу та при необхідності внести зміни у Вашу работу і проконтролювати чесність присудження призів по закінченні конкурсу. Призи видаватимуться у травні 2001 р. аптекам-учасницям, які набрали найбільшу кількість очок за період проведення конкурсу.

Фармацевтичні компанії, які мають роздрібну аптечну мережу, при закупівлі на 800 гривень повинні вказати одну аптеку з їх мережі, що братиме участь у конкурсі та оцінюватиметься аудиторами. Змінювати аптеку-учасницю під час конкурсу не можна. Якщо взяти участь у конкурсі виявлять бажання декілька аптек, що належать до однієї мережі, то вступна закупівля на 800 гривень повинна здійснюватись на кожну аптеку-учасницю. Наприклад: 3 аптеки-учасниці — закупівля на 2400 гривень. Усі аптеки оцінюватимуться на індивідуальній основі.

ДО УВАГИ ПРАЦІВНИКІВ АПТЕК!

Якщо Ви бажаєте взяти участь у конкурсі «Марафон 2001», запитайте реєстраційну анкету у Вашого дистриб’ютора препаратів ПАНАДОЛ, КОЛДРЕКС, СОЛПАДЕЇН, СОЛПАФЛЕКС, ОКСІ і зубних паст АКВАФРЕШ, МАКЛІНЗ.

ОРГАНІЗАТОРИ КОНКУРСУ —
ДИСТРИБ’ЮТОРИ ПРОДУКЦІЇ КОМПАНІЇ “СМІТКЛЯЙН БІЧЕМ”
БАЖАЮТЬ ВАМ УСПІХІВ У КОНКУРСІ!

p_257_36_180900_sb.jpg (19858 bytes)

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті