Лист МОЗ України, ДП «Український науково-дослідний центр фармації» від 15.03.2002 р. № 44

Керівникам суб’єктів господарської 
діяльності з виробництва і/або 
оптової торгівлі лікарськими засобами

У доповнення до листів Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів МОЗ України від 05.02.2002 р. № 374/04-02 та № 375/04-02 та Державного підприємства «Український науково-дослідний центр фармації» від 19.02.2002 р. № 29, № 90 інформуємо, що інформаційно-методичні семінари з актуальних питань введення в дію наказів МОЗ України від 12.12.2001 р. № 497 «Про затвердження Порядку заборони (зупинення) та вилучення з обігу лікарських засобів на території України» та від 30.10.2001 р. № 436 «Про затвердження Інструкції про порядок контролю якості лікарських засобів під час оптової та роздрібної торгівлі» будуть проведені за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 45А, Київський Будинок вчених НАН України (ст. метро «Золоті ворота»):

26 березня 2002 р. — для представників підприємств — виробників лікарських засобів;

27 березня 2002 р. — для представників суб’єктів господарської діяльності з оптової реалізації лікарських засобів та представників іноземних фармацевтичних компаній.

Реєстрація учасників з 9.00 до 10.00.

Початок семінарів о 10.00.

Під час семінару плануються доповіді відповідальних працівників Державного Департаменту з контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення МОЗ України, Державного фармакологічного центру, Центральної лабораторії з аналізу якості лікарських засобів МОЗ України, дискусія з проблемних питань по виконанню зазначених нормативних документів за участю керівників територіальних державних інспекцій.

Заявки на участь в семінарі приймаються до 25.03.2002 року.

До участі в семінарі допускаються учасники за умови надходження коштів на поточний рахунок ДП «Український науково-дослідний центр фармації» (відповідно до підписання договорів), наявності примірника підписаного договору, протоколу погодження договірної ціни, акту виконаних робіт та ксерокопії свідоцтва платника податку на додану вартість.

Звертаємо увагу на те, що до вартості оргвнеску входять лише витрати, які пов’язані з організаційно-технічним забезпеченням, наданням методичної літератури, одноразовим харчуванням (обід), кофе-брейк.

Питання проїзду та проживання вирішується учасниками самостійно.

Телефон/факс для довідок: 516-43-66.

Директор В.П. Соболевський
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті