Роботодавці та профспілки домовилися

1 березня 2002 р. відбулася нарада дистриб’юторів ВАТ «Фармак», які співпрацюють із ЗАТ «Фармація-2000» та ЗАТ «Фармак-Д". У нараді взяли участь представники фірм «Фармак», «Фармація-2000», «Фармак-Д», «МІКС», «Авіценна», «Медфарком», «Мегаполіс», Обласний аптечний склад (м. Харків), «Елегант-Фарм», «Ліки Кіровоградщини», «БаДМ», «Фалвест-Фарм», «Вента».

Генеральний директор ВАТ «Фармак» Філя Жебровська поінформувала учасників наради про основні стратегічні напрямки розвитку ВАТ «Фармак», будівництво нових ліній та дільниць, сертифікацію системи менеджменту якості за ISO 9001 версії 2000 р. Вона наголосила на необхідності наведення порядку у сфері дистриб’юції продукції підприємства.

Учасники наради обговорювали такі питання, як удосконалення системи дистриб’юції продукції ВАТ «Фармак», співпраця ЗАТ «Фармація-2000» з іншими дистриб’юторами, стан дистриб’юції продукції вітчизняних фармацевтичних заводів, взаємодія дистриб’юторів, аптечної мережі та медичних представників щодо просування продукції на фармацевтичному ринку.

Директор з маркетингу ВАТ «Фармак» Олег Сяркевич зазначив необхідність оптимізації каналів збуту продукції, а також відбору дистриб’юторів. Він зауважив, що критеріями відбору має бути охоплення фармацевтичного ринку України, кваліфікація персоналу, прозорість цінової політики, системність роботи на ринку. О. Сяркевич підкреслив, що основними завданнями дистриб’юції акціонерного товариства є забезпечення економічної привабливості продукції ВАТ «Фармак»; єдина цінова політика на всіх рівнях дистриб’юції; взаємодія дистриб’юторів та зовнішньої служби; раціональний підхід до асортименту; рекламна підтримка тощо.

Директор з маркетингу наголосив, що ВАТ «Фармак» при створенні системи дистриб’юції керується принципом найбільш раціональної знижки, що не перевищує 7% ціни виробника при відпуску продукції в роздрібну мережу.

О. Сяркевич поінформував присутніх про те, що керівництво підприємства аналізує умови, за якими дистриб’ютори пропонують продукцію ВАТ «Фармак» аптечним закладам. За результатами цього аналізу коригуються деякі аспекти співпраці з партнерами. Дистриб’ютори відзначили, що завдяки такій політиці ВАТ «Фармак» підвищилася ефективність їх роботи.

На нараді вирішено надалі поетапно коригувати цінову політику на продукцію ВАТ «Фармак» таким чином, щоб термін «ціна заводувиробника» набув істинного значення. Зазначалося, що колектив ВАТ «Фармак» працюватиме над недопущенням фактів, коли внаслідок бартерних операцій на товари фірми встановлюються нераціональні ціни, що заважає працювати дистриб’юторам системно і на перспективу. Ця позиція виробника знайшла підтримку серед дистриб’юторів.

Відзначено, що ЗАТ «Фармація-2000» в системі дистриб’юції ВАТ «Фармак» виконує логістичні функції для регіональних та міжрегіональних дистриб’юторів. Виконавчий директор ЗАТ «Фармація-2000» Михайло Ванат звернув увагу на те, що після встановлення нових умов співпраці за останні два місяці загальний обсяг продажу продукції оптовими компаніями приведено відповідно до потреб ринку. Він також зазначив, що спочатку обсяг продажу дещо зменшився, але потім стабілізувався.

Представники дистриб’юторських фірм висловили побажання щодо подальшої співпраці з ВАТ «Фармак», обговорили питання зворотного зв’язку між підприємством та дистриб’юторами у плануванні збуту продукції.

Заступник директора з маркетингу ВАТ «Фармак» Сергій Савченко ознайомив присутніх з принципами роботи зовнішньої служби ВАТ «Фармак», її цілями та завданнями. Основне завдання медичних представників у роботі з дистриб’юторами — бути сполучною ланкою між дистриб’ютором та аптеками.

Учасники наради окреслили основні напрямки взаємодії медичних представників та представників фірм-дистриб’юторів на етапі «дистриб’ютор — аптека». По завершенні наради представники дистриб’юторських фірм відвідали дільниці з виробництва L-тироксину та з ампулювання.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті