Рейтинг «Панацея-2002»хто стане кращим?

Цього року рейтингу «Панацея» виповнюється три роки. За традицією підведення підсумків рейтингу «Панацея-2002» відбудеться в Міжнародному Центрі культури і мистецтв профспілок України (колишній Жовтневий палац) 14 вересня в рамках святкування професійного свята — Дня фармацевтичного працівника. Згідно з Указом Президента України професійне свято фармацевтів щороку відзначається в третю суботу вересня.

Рейтинг проходить під егідою Фармацевтичної асоціації України, а його організатор — ІЦ «Медпромінфо».

Докладніше про рейтинг «Панацея-2002» розповідає виконавчий директор Фармацевтичної асоціації України Віктор Чумак.

p_348_27_080702_Chymak.jpg (8645 bytes)

Віктор Чумак, виконавчий директор Фармацевтичної асоціації України

— В Україні склалася добра традиція — напередодні професійних свят підбивати підсумки за рік, що минув, нагороджувати кращих фахівців. У 1999 р. професійне свято з’явилося й у фармацевтів, нинішнього року його відзначатимуть 21 вересня. Підведення підсумків рейтингу «Панацея-2002» дасть змогу визначити, як раніше було прийнято говорити, «передовиків виробництва» фармацевтичної галузі України.

Під час визначення номінацій організатори рейтингу намагалися охопити всі ланки забезпечення населення лікарськими засобами. Номінацій налічується 20. У різних номінаціях визначатимуть переможців серед науковців, виробників лікарських засобів, дистриб’юторських компаній, аптечних закладів. Причому ними можуть стати не тільки окремі спеціалісти і фахівці, а й колективи, незалежно від того, в якому регіоні України вони працюють.

Приміром, у таких номінаціях, як «За ефективну стратегію промоції і маркетингу», «За просування сучасних ліків на ринку України», «За промоцію ліків, виготовлених за сучасними технологіями», «За найкращу роботу медичних представників» переможцями можуть бути визнані не тільки вітчизняні підприємства, а й представництва іноземних фармацевтичних компаній.

— Вікторе Тимофійовичу, яким чином проводитиметься підрахунок голосів та визначення переможців рейтингу?

— Нагадаю, що нині триває анкетування, що допоможе скласти загальну картину. Будь-який працівник галузі має змогу заповнити анкету, відмітивши тих людей чи підприємства, які, на його думку, є найкращими в певній номінації. На цей час уже надійшло декілька сотень анкет, які обробляються та аналізуються. Результати попереднього аналізу свідчать про те, що деякі фармацевтичні компанії проводять некоректну політику щодо проведення рейтингу. Вони пропонують своїм партнерам — аптекам заповнити попередньо розмножені анкети, в яких у певних номінаціях зазначено назву цих компаній. Зрозуміло, що такі дії підривають довіру до рейтингу і можуть вплинути на об’єктивність результатів. Щоб уникнути цього, під час підведення підсумків голос кожного члена рейтингової комісії матиме вагу в 5 разів більшу, ніж голос, поданий під час анкетування.

Зазначу, що до складу рейтингової комісії увійшли провідні науковці, організатори охорони здоров’я, керівники фармацевтичних підприємств та дистриб’юторських компаній, представники професійних громадських організацій. Після підрахунку голосів за даними анкет та голосів членів рейтингової комісії в кожній номінації буде визначено 4 номінанти. Список їх буде оприлюднено в пресі до підведення підсумків рейтингу; таким чином усі бажаючі зможуть ознайомитися з претендентами на перемогу в певних номінаціях.

Спеціальним голосуванням членів рейтингової комісії буде визначено переможця в кожній номінації. Ім’я його зберігатиметься в таємниці до моменту нагородження, що відбудеться на святковій церемонії 14 вересня.

— У регіонах України є свої лідери. Чи будуть вони відзначені в рамках рейтингу «Панацея-2002»?

— Проведення рейтингу — це спроба розробити механізм виявлення реальних лідерів фармацевтичної галузі незалежно від форми власності, до якої належить підприємство, а також регіону, в якому працює. Ряд експертів висувають кандидатури від підприємств тільки зі «своїх» регіонів, і їх можна зрозуміти. Гадаю, що цього року буде продовжено традицію, започатковану у 2001 р., коли регіональні лідери, які визначалися за анкетами, також будуть відзначені нагородами та грамотами Фармацевтичної асоціації України.

Оскільки рейтинг «Панацея» став уже традиційним, його організатори планують виготовити єдину нагороду рейтингу. Зовнішній вигляд почесного призу стане символом рейтингу і таким зберігатиметься в майбутньому. Сподіваюся, він стане достойною прикрасою офісів переможців.

Триває творчий конкурс серед відомих діячів мистецтв України, присвячений створенню гімну «Панацеї». Гадаю, що мелодія його стане символом професійного свята українських фармацевтів.

Звичайно, проведення такого масштабного святкування було б неможливим без спонсорської підтримки провідних українських та зарубіжних фармацевтичних компаній. Приємно, що фармацевтичні заводи, дистриб’юторські фірми, представництва іноземних компаній з розумінням поставилися до ідеї святкового нагородження переможців рейтингу як яскравої церемонії, що обов’язково має запам’ятатися.

У подальших публікаціях оргкомітет та рейтингова комісія інформуватимуть про хід підготовки третього рейтингу «Панацея-2000».

?

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Фото Євгена Кривші

p_348_27_080702_panaceja1.gif (10996 bytes)
p_348_27_080702_panaceja2.gif (12661 bytes) p_348_27_080702_panaceja3.gif (11995 bytes)

У рамках святкування Дня фармацевтичного працівника
(14 вересня 2002 р.) буде проведено Третій національний рейтинг фармацевтичної галузі України «Панацея-2002» за такими номінаціями:

1. За впровадження сучасних технологій у виробництво
                                                                                                                                               ?
2. За ефективну стратегію промоції і маркетингу   ?
                                                                                                                                               ?
3. За глобальність програм розвитку  ?
                                                                                                                                               ?
4. Найкращий керівник у галузі виробництва    ?
                                                                                                                                               ?
5. За промоцію високоякісних лікарських засобів на рослинній основі  ?
                                                                                                                                               ?
6. За просування сучасних лікарських засобів на  ринок України  ?
                                                                                                                                               ?
7. За найкращий рівень сервісу в дистриб’юції   ?
                                                                                                                                               ?
8. За новітні технології в дистриб’юції   ?
                                                                                                                                               ?
9. Найкращий керівник у галузі забезпечення   ?
                                                                                                                                               ?
10. Найкраща мережа аптек  ?
                                                                                                                                               ?
11. Найкраща аптека  ?
                                                                                                                                               ?
12. Найкращий партнер МОЗ України  ?
                                                                                                                                               ?
13. За промоцію лікарських засобів, виготовлених за сучасними технологіями  ?
                                                                                                                                               ?
14. За найкращу роботу медичних представників    ?
                                                                                                                                               ?
15. За збереження та розвиток традицій  ?
                                                                                                                                               ?
16. За соціальну спрямованість діяльності   ?
                                                                                                                                               ?
17. За досягнення в профілактичній медицині   ?
                                                                                                                                               ?
18. Найкращий науковець  ?
                                                                                                                                               ?
19. Людина року  ?
                                                                                                                                               ?
20. Найкраще спеціалізоване видання  ?
                                                                                                                                               ?

Для визначення переможців створено рейтингову комісію, до складу якої входять провідні фахівці в галузі фармації. Пропонуємо назвати кандидатури на вказані вище номінації. Ваші пропозиції просимо надіслати до 15.07.2002 р. за адресою:

ІЦ «Медпромінфо»: 01042, Київ, вул. Чигоріна, 18, офіс 309,
тел./факс: (044) 294-92-66, 294-42-13, 268-52-52

Інформація про особу, яка подала пропозиції:
1. Прізвище, ім’я, по батькові  ?
                                                                                                                                               ?
2. Місце роботи, посада  ?
                                                                                                                                               ?
3. Контактний телефон  ?
                                                                                                                                               ?

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті