Критерії заборони рекламування лікарських засобів

30 Березня 2012 7:15 Поділитися

На публічне обговорення винесено проект наказу МОЗ «Про деякі питання заборони рекламування лікарських засобів» розроблений на виконання підпункту 6 п. 2 та пункту 4 розділу I Закону України від 20.12.2011 р. № 4196-VI «Про внесення змін до деяких законів України у сфері охорони здоров’я щодо посилення контролю за обігом лікарських засобів, харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок».

У проекті пропонується, щоб під час державної реєстрації (перереєстрації) лікарського засобу рішення про його віднесення до таких, рекламування яких заборонено, з внесенням відповідної інформації до Державного реєстру лікарських засобів України, приймало МОЗ на підставі рекомендацій ДП «Державний експертний центр» МОЗ України за наявності хоча б однієї з таких умов:

1. Відпуск лікарського засобу здійснюється тільки за рецептом лікаря;

2. Лікарській засіб містить малі кількості наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;

3. Вартість лікарського засобу підлягає відшкодуванню відповідно до вимог чинного законодавств;

4. Застосування лікарського засобу може викликати синдром звикання, що зазначено у інструкції для медичного застосування;

5. Лікарській засіб застосовується виключно для лікування жінок у період вагітності та годування грудьми;

6. Лікарській засіб застосовується для лікування дітей віком до 12 років;

7. Лікарській засіб застосовується для лікування:

  • туберкульозу;
  • венеричних захворювань;
  • особливо небезпечних інфекційних хвороб;
  • ВІЛ/СНІДу;
  • раку та інших пухлинних захворювань;
  • хронічного безсоння;
  • діабету, ожиріння (включаючи лікарські засоби, що застосовуються для зменшення маси тіла), імпотенції (еректильної дисфункції).

Після прийняття рішення про віднесення препарату до таких, рекламування яких заборонено, ДП «Державний експертний центр» МОЗ України повинен буде забезпечити внесення відповідної інформації до Державного реєстру лікарських засобів України, а протягом 3-місячного терміну з моменту набуття чинності наказом, у разі його прийняття, подати на затвердження МОЗ перелік лікарських засобів, заборонених до рекламування.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті