“Санофі-Синтелабо”: чому саме цей конгрес?

У попередньому номері «Щотижневика АПТЕКА» уже повідомлялося про те, що 16–19 лютого 2004 р. у Києві планується провести Міжнародний медико-фармацевтичний конгрес, захід, який за задумом, тематикою і структурою прагне походити на російський форум «Людина і ліки», що вже протягом 10 років збирає в  Москві величезну аудиторію учасників не тільки з Росії, але й з країн ближнього та далекого зарубіжжя. Чи займе Міжнародний медико-фармацевтичний конгрес настільки значне місце в науковому житті нашої країни — покаже час. Про грунтовну підготовку до цього форуму свідчить уже той факт, що всесвітньо відома компанія «Санофі-Синтелабо» виявила бажання не тільки взяти у ньому активну участь, а й стати його генеральним спонсором. Це інтригує тим більше, що за останні 5–6 років ця компанія майже не брала участі у виставках. Про причини, що спонукали прийняти рішення про спонсорування Медико-фармацевтичного конгресу, розповідає менеджер з маркетингу представництва компанії «Санофі-Синтелабо Груп» Тетяна Юрковська.

Тетяна Юрковська, менеджер з маркетингу представництва компанії «Санофі-Синтелабо Груп» в Україні

— Дійсно, за останні кілька років представництво компанії «Санофі-Синтелабо Груп» майже не брало участі у виставках. Це пов’язано з тим, що, на нашу думку, традиційна форма виставки потребує вдосконалення. Брати участь у виставках 7–9 років тому було доцільно, тому що більшість компаній тільки виходили на ринок і були зацікавлені представити свою продукцію. Крім того, у той час виставки були для лікарів одним з небагатьох, а іноді — головним джерелом інформації про нові лікарські засоби. В даний час ситуація змінилася. Інформація стала доступнішою як внаслідок діяльності величезної кількості медичних представників фармацевтичних компаній, так і завдяки спеціалізованим виданням, конференціям і симпозіумам. Не заперечуючи права на існування традиційної форми виставки, я вважаю, що потрібно проводити нові види заходів з іншими підходами до подання інформації, які б допомагали учасникам досягати поставленої перед ними мети.

— Чому представництво вирішило взяти настільки активну участь у конгресі?

— Продукція компанії «Санофі-Синтелабо» добре відома в усьому світі та в Україні. За роки роботи українського представництва «Санофі-Синтелабо Груп» ми прагнули брати участь у найбільш нових, актуальних і цікавих заходах, знаходячись в авангарді фармацевтичного ринку і наукового життя. Тому ми проявили великий інтерес до ідеї компанії «MCI» про проведення в Україні Міжнародного медико-фармацевтичного конгресу, що органічно поєднував би в собі виставку і науковий форум, присвячений проблемам фармакотерапії різних захворювань. Щороку до нас звертається величезна кількість фахівців із проханням допомогти їм взяти участь у російському форумі «Людина і ліки». Це свідчить про те, що потреба в подібного роду заходах у нашій країні дуже велика. Лікарі прагнуть одержати інформацію не тільки безпосередньо про лікарські препарати, але й про сучасні методи діагностики та лікування, про новітні досягнення в галузі медицини і фармації. Організатори Міжнародного медико-фармацевтичного конгресу позитивно відреагували на нашу пропозицію розширити наукову частину заходу, тому ми сподіваємося, що цей форум дасть можливість заповнити порожню до цього часу інформаційну нішу. Звичайно, робити щось нове завжди нелегко, однак ми впевнені, що з таким надійним партнером, як компанія «MCI», реалізація нашого задуму буде успішною.

— У чому відмінність Медико-фармацевтичного конгресу від інших спеціалізованих симпозіумів і конференцій?

— Незважаючи на те, що реєстр науково-практичних конференцій і симпозіумів, який затверджує Міністерство охорони здоров’я, з кожним роком розширюється, не можна сказати, що інформаційні потреби фахівців цілком задоволені. Низка подібних заходів розрахована на дуже вузьке коло фахівців, деякі з конференцій заангажовані певними фармацевтичними компаніями і мають на меті просування якогось конкретного лікарського препарату. При цьому слід зазначити різні підходи до подання наукової інформації у виробників оригінальних препаратів і значної частини виробників генериків. Великі компанії, до яких належить «Санофі-Синтелабо», представляючи на ринку той чи інший інноваційний продукт, фактично формують цю ринкову нішу, порушуючи ту медичну проблему, при вирішенні якої використовують даний препарат. Наприклад, виведенню на ринок препарату ФРАКСИПАРИН (надропарин кальцію) передувала серйозна інформаційна робота щодо профілактики і лікування хворих з тромбозами. З того часу пройшло 10 років, і зараз українські лікарі усе частіше призначають ФРАКСИПАРИН та інші низькомолекулярні гепарини для профілактики і лікування тромбоемболічних ускладнень. Можна навести ще багато прикладів, які свідчать про те, що великі фармацевтичні компанії зацікавлені в тому, щоб не просто продавати лікарські препарати, а пропонувати лікарям сучасні інструменти для вирішення медичних проблем. Тому дуже важливо, щоб лікар був достатньо інформований і свідомо робив свій вибір на користь тієї чи іншої методики, того чи іншого лікарського засобу. Найважливішим завданням Міжнародного медико-фармацевтичного конгресу є надання фахівцям найбільш сучасної і максимально об’єктивної інформації про існуючі методики профілактики і лікування. Ми докладемо максимум зусиль, щоб у роботі конгресу взяли участь авторитетні вчені, а рівень представлених доповідей був дуже високим.

— Чим буде цікавий цей конгрес для фармацевтів, працівників аптек і представників фармацевтичного бізнесу?

— Це захід здається нам дуже важливим саме для тих, хто працює у сфері фармацевтичного бізнесу. Якщо лікарі все-таки одержують відомості про сучасні методики лікування в рамках традиційних симпозіумів і конференцій, то працівники аптек мають набагато менше можливостей ознайомитися з подібного роду інформацією. А тим часом, від рівня професійної підготовки фармацевта, провізора першого столу багато в чому залежить якість лікування, оскільки саме провізор у наших умовах буває першою і єдиною людиною, яка надає інформацію пацієнту. Тому важливо, щоб фармацевти і провізори володіли таким же, як і лікарі, обсягом інформації про найсучасніші фармакотерапевтичні методи лікування різних захворювань. Крім того, дуже важливо зібрати в одному залі фармацевтів, провізорів і лікарів, зміцнивши тим самим професійний зв’язок між ними і продемонструвавши міру відповідальності всіх учасників лікувального процесу за кінцевий результат. Процес лікування можна умовно уявити собі як замкнутий ланцюжок: лікар — провізор — пацієнт. Успіх цього процесу залежить від того, наскільки міцно пов’язані між собою ланки цього ланцюжка. Якщо лікар призначає пацієнту певний лікарський засіб, а в аптеці його немає чи провізор заміняє його іншим препаратом, то очікуваного ефекту лікування може бути не досягнуто. І навпаки — якщо провізор рекомендує пацієнту який-небудь безрецептурний лікарський препарат, а спеціалист, який лікує цього пацієнта, про нього не чув і не вважає доцільним його застосовувати, то пацієнт також може лишитися в програші. Одне з важливих завдань, що покликаний вирішити Міжнародний медико-фармацевтичний конгрес, — створення міцного зв’язку між лікарями і фармацевтами, які, безумовно, є колегами в справі забезпечення якісного й ефективного лікування пацієнтів.

Вікторія Матвєєва
Фото Євгена Чорного

На правах реклами

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті