Переможці лотереї від компанії “Артур-К”

Коли небо затягнуте хмарами, кожному з нас особливо хочеться свята, що розфарбувало б сірі, похмурі листопадові дні. Учасникам фармацевтичного ринку таку можливість надала дистриб’юторська компанія «Артур-К», що відзначила цього року своє 9-річчя. Здавалося б, 9 років — не ювілей і можна було б відзначити таку дату у «вузькому» колі, однак керівництво компанії вирішило, що з нагоди радісної події необхідно зробити щось приємне і для клієнтів. Бізнес неможливо робити поодинці. Успішний бізнес — це ціла система взаємодії з величезною кількістю людей, які тобі довіряють. Для тих, хто вірить «Артур-К», компанія провела безпрограшну лотерею.

Комерційний директор ЗАТ «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод» Є. Сова та керівник департаменту оптової торгівлі Н. Колишкіна

Всім, хто знайомився зі стендом компанії «Артур-К» на виставці «Охорона здоров’я-2003», було запропоновано взяти участь у розіграші призів. Кожна фірма, аптечна мережа чи окрема аптека, що зробили за 1–15 листопада 2003 р. не менше трьох закупівель продукції у компанії «Артур-К», мали заповнити анкети. Учасників акції виявилося так багато, що визначити призерів стало можливим лише з залученням незалежного експерта в особі комерційного директора ЗАТ «Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод» Євгена Сови.

На питання кореспондента «Щотижневика АПТЕКА» про те, чому він погодився взяти участь в акції компанії «Артур-К», Євген Олександрович відповів, що це — знак довіри і вдячності дистриб’юторської компанії, з якою ЗАТ «Борщагівський ХФЗ» пов’язують давні партнерські відносини: компанія «Артур-К» працює на українському фармацевтичному ринку 9 років, 8 з яких є партнером заводу. На думку Є. Сови, якісна дистрибуція на даному етапі розвитку українського фармацевтичного ринку означає не лише продаж того чи іншого препарату, а взаємне співробітництво щодо просування товару й обміну інформацією про його продаж у різних регіонах. Поздоровляючи колег, Є. Сова побажав колективу компанії «Артур-К» зберегти ту стабільність, якою відома ця дистриб’юторська фірма.

Кореспондент «Щотижневика АПТЕКА» була присутня в момент визначення переможців лотереї. Картки з лототрона діставав Є. Сова. Дев’ять телевізорів «Самсунг» будуть доставлені на адресу таких партнерів компанії «Артур-К»:

ПП « Медлайф» (м. Житомир);

ПП «Ліей» (м. Біла Церква);

ПП « Медицина для Вас» (м. Миколаїв);

ТОВ «Зіма» (Івано-Франківськ);

МПП «Віта-Мед» (м. Кам’янець-Подільський);

ТОВ «Крок» (м. Херсон);

КП «Аптека №180» (м. Житомир);

ВАТ « Аптека № 5» (м. Боярка);

ТОВ «Оріон-Альфа» (м. Київ).

Призи чекають переможців акції

Колектив компанії щиро вітає переможців лотереї та бажає їм професійного росту, творчої наснаги та стабільних стосунків з партнерами. Учасники акції, що не отримали телевізора, можуть не сумувати: на них також чекають призи, бо в лотереї від «Артур-К» ніхто не програє.

?

Про що хотілося б нагадати:

Компанія «Артур-К» працює на українському фармацевтичному ринку вже понад 9 років. Вона здійснює дистрибуцію лікарських засобів у всі регіони України, маючи у своєму складі 8 представництв і 10 регіональних складів. Асортимент продукції налічує понад 3500 найменувань більш ніж 500 виробників.

«Артур-К» — це 520 кваліфікованих співробітників, що здатні забезпечити високий рівень сервісу.

Роздрібна мережа компанії налічує 20 роздрібних точок.

Штат медичних представників компанії допомагає втілювати задуми партнерів. І найголовніше: керівництво компанії «Артур-К» ніколи не забуває про те, що разом з клієнтами вони роблять одну загальну справу — забезпечують населення якісними лікарськими засобами.

Вікторія Матвєєва,
Фото Євгена Чорного

На правах реклами

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті