Погляд практикана попередній контроль ліцензійних умов

У «Щотижневику АПТЕКА» № 3 (474) від 24 січня 2005 р. опубліковано статтю представника Полтавського обласного комунального підприємства «Полтавафарм» В.М. Пашкова з пропозиціями щодо процедури погодження паспорта аптеки (структурного підрозділу) Держінспекцією з контролю якості лікарських засобів.

По-перше, автор, мабуть, незнайомий з повноваженнями Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів, яка є не органом з регулювання з обігу лікарських засобів, а контролюючим органом з питань забезпечення якості лікарських засобів, які перебувають в обігу.
По-друге, складається враження, що в Полтавській області на базі Держінспекції з контролю якості лікарських засобів планують створити філію Державної служби лікарських засобів і виробів медичного призначення, до речі, єдиного державного регуляторного органу з обігу лікарських засобів.

І взагалі позиція автора незрозуміла. Уряд, Державний комітет з регуляторної політики спрощують систему надмірної зарегульованості та законтрольованості у підприємництві, а полтавчани, навпаки, затягують себе у бюрократичний хаос.

Практики фармації сьогодні знають, наскільки оперативно потрібно оформляти ті чи інші документи, необхідні для отримання головного дозвільного документа — ліцензії на право провадження певного виду господарської діяльності. Автор пропонує затягнути цю процедуру щонайменше на 2–3 міс в умовах обласного комунального підприємства з чисельністю 200–300 одиниць аптечних закладів (підрозділів), територіально віддалених від обласного центру.

А матеріалоємність цієї процедури (транспорт, канцелярські витрати, зв’язок, інше)? Сьогодні, коли комунальні аптеки, особливо районні, ледве зводять кінці з кінцями, полтавчани дозволяють собі транжирити державні кошти, що в кінцевому результаті негативно впливає на цінову політику (зростання цін) та на і без того жалюгідну заробітну плату фармацевтів, рядових провізорів. Мене вражає примітивність процедури подачі документів, яку хочуть нам нав’язати полтавчани.

На їхню думку, господарюючий суб’єкт, що має ліцензію, при переоформленні паспорта повинен надавати у Держінспекцію копії установчих документів: оригінали або нотаріально засвідчені копії, документи, що підтверджують право володіння або користування приміщенням, копії технологічних регламентів, інші документи, які вже подані до органу ліцензування. Для чого це?

Добре, що немає таких ініціаторів щодо процедури погодження паспорта аптеки (структурного підрозділу) з боку органів державної влади та санітарно-епідеміологічної служби, бо вони, мабуть, більше дбають про наше благополуччя, ніж ми самі…

П.П. Радченко,
голова правління Миколаївської асоціації фармацевтів

Прим. ред. — Обмін думками, навіть діаметрально протилежними, безумовно, сприятиме прийняттю виважених рішень.

Продовження обговорення порушених у цьому матеріалі:
СПРОЩЕННЯ ЧИ УСКЛАДНЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЛІЦЕНЗУВАННЯ. ПРОДОВЖЕННЯ ТЕМИ
ЗАСТУПНИК МІНІСТРА ВІДВІДАВ ВАТ “ФАРМАК”

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті