Наказ Міністерства доходів і зборів України від 08.07.2013 р. № 249

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 08.07.2013 р. № 249
Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій

Відповідно до Указу Президента України від 18 березня 2013 року № 141/2013 «Про Міністерство доходів і зборів України», Положення про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 року № 1315, та рішення Технічної комісії (протокол від 21.06.2013 р. № 22) наказую:

1. Затвердити Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій у новій редакції (додається), з урахуванням моделей реєстраторів, внесених відповідними наказами Міністерства доходів і зборів України, ДПС України та рішеннями Державної комісії з питань електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 04.06.2013 р. № 144 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».

3. Вважати такими, що перенесені з першої до другої частини Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій моделі РРО, які не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС, відповідно до вимог, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012 р. № 1057.

ДП «Укрелекон» вилучити з 01.10.2013 р. вказані моделі РРО з Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій.

4. Директору Інформаційно-комунікаційного департаменту Семченко О.В. забезпечити оприлюднення наказу у 10-денний строк від дати видання шляхом розміщення на веб-порталі органів Міндоходів та у друкованих засобах масової інформації.

5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Ігнатова А.П.

Міністр О.В. Клименко

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства доходів і зборів України

від 08.07.2013 р. № 249

Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

Примітки:

* протокольні рішення Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом;

** продаж ювелірних виробів, приймання платежів за послуги стільникового мобільного зв’язку, ломбарди;

*** дозволяється застосування реєстраторів із зазначеними версіями внутрішнього програмного забезпечення в режимі формування і зберігання контрольної стрічки у вигляді електронного документа (без одночасного друкування паперової контрольної стрічки) з друкуванням її на вимогу контролюючих органів;

**** забезпечує передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС;

***** забезпечує передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС та формування контрольної стрічки в електронній формі.

****** перенесені з першої частини Державного реєстру, оскільки не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС відповідно до вимог, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012 р. № 1057, а з 01.10.2013 р., у разі невиконання цих вимог, будуть вилучені з Державного реєстру.

Директор Департаменту податкового та митного аудиту С.Б. Крухмальов
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті