МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
від 08.07.2013 р. № 249
Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій
Відповідно до Указу Президента України від 18 березня 2013 року № 141/2013 «Про Міністерство доходів і зборів України», Положення про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 року № 1315, та рішення Технічної комісії (протокол від 21.06.2013 р. № 22) наказую:
1. Затвердити Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій у новій редакції (додається), з урахуванням моделей реєстраторів, внесених відповідними наказами Міністерства доходів і зборів України, ДПС України та рішеннями Державної комісії з питань електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 04.06.2013 р. № 144 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».
3. Вважати такими, що перенесені з першої до другої частини Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій моделі РРО, які не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС, відповідно до вимог, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012 р. № 1057.
ДП «Укрелекон» вилучити з 01.10.2013 р. вказані моделі РРО з Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій.
4. Директору Інформаційно-комунікаційного департаменту Семченко О.В. забезпечити оприлюднення наказу у 10-денний строк від дати видання шляхом розміщення на веб-порталі органів Міндоходів та у друкованих засобах масової інформації.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Ігнатова А.П.
Міністр | О.В. Клименко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства доходів і зборів України
від 08.07.2013 р. № 249
Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій
Примітки:
* протокольні рішення Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом;
** продаж ювелірних виробів, приймання платежів за послуги стільникового мобільного зв’язку, ломбарди;
*** дозволяється застосування реєстраторів із зазначеними версіями внутрішнього програмного забезпечення в режимі формування і зберігання контрольної стрічки у вигляді електронного документа (без одночасного друкування паперової контрольної стрічки) з друкуванням її на вимогу контролюючих органів;
**** забезпечує передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС;
***** забезпечує передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС та формування контрольної стрічки в електронній формі.
****** перенесені з першої частини Державного реєстру, оскільки не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС відповідно до вимог, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012 р. № 1057, а з 01.10.2013 р., у разі невиконання цих вимог, будуть вилучені з Державного реєстру.
Директор Департаменту податкового та митного аудиту | С.Б. Крухмальов |
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим