13 січня 2010 р. за ініціативи Ганни Герман, голови Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації, у Верховній Раді зареєстровано проект постанови про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до ст. 21 закону «Про рекламу» (щодо супроводження реклами лікарських засобів попередженням про загрозу самолікування). Цей законопроект було подано 24.06.2009 р. народними депутатами Олегом Зарубінським (Блок Литвина) та Олександром Шепелевим (БЮТ). Цей документ передбачає доповнення частини 4 ст. 21 Закону України «Про рекламу» новим пунктом: «Текст попередження такого змісту «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я, який займає не менше 15 відсотків площі (обсягу) всієї реклами». У висновку Головного науково-експертного управління стосовно цього законопроекту увага звертається на те, що реклама ЛЗ, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації відповідно до Закону України «Про рекламу» може поширюватися не лише засобами зовнішньої реклами, а й на телебаченні та радіо. У зв’язку з цим, положення законопроекту про те, що повідомлення про шкідливість самолікування для здоров’я людини має займати «не менше 15 відсотків площі (обсягу) всієї реклами» потребує певного редакційного доопрацювання. Очевидно, слово «обсягу» варто доповнити словом «тривалості».
Проектом постанови пропонується прийняти за основу вищевказаний законопроект та доручити Комітету Верховної Ради з питань свободи слова та інформації доопрацювати його з урахуванням зауважень та пропозицій суб’єктів права законодавчої ініціативи і внести на розгляд Верховної Ради у другому читанні.
Докладніше про законопроекти щодо реклами лікарських засобів читайте у «Щотижневику АПТЕКА» № 49 (720) від 14.12.2009 р.
За матеріалами
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим