Наказ Міндоходів України від 02.08.2013 р. № 317

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 02.08.2013 р. № 317

Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій

Відповідно до підпункту 2 пункту 4 Положення про Міністерство доходів і зборів України, затвердженого Указом Президента України від 18 березня 2013 року №141/2013 «Про Міністерство доходів і зборів України», Положення про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 року № 1315, та рішення Технічної комісії (протокол від 25.07.2013 №23)

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій у новій редакції (додається), з урахуванням моделей реєстраторів, внесених відповідними наказами Міністерства доходів і зборів України, ДПС України та рішеннями Державної комісії з питань електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України.

2. Директору Інформаційно-комунікаційного департаменту Семченко О.В. забезпечити оприлюднення наказу у 10-денний строк від дати видання шляхом розміщення на веб-порталі Міндоходів та у друкованих засобах масової інформації.

3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міндоходів від 08.07.2013 №249 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Ігнатова А.П.

Міністр О.В. Клименко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Міністерства доходів і зборів України

від 02.08.2013 №317

Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

Примітки: *протокольні рішення Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом;

**продаж ювелірних виробів, приймання платежів за послуги стільникового мобільного зв’язку, ломбарди;

***дозволяється застосування реєстраторів із зазначеними версіями внутрішнього програмного забезпечення в режимі формування і зберігання контрольної стрічки у

вигляді електронного документа (без одночасного друкування паперової контрольної стрічки) з друкуванням її на вимогу контролюючих органів;

**** забезпечує передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС;

***** забезпечує передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС та формування контрольної стрічки в електронній формі.

****** перенесені з першої частини Державного реєстру, оскільки не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів ДПС відповідно до вимог, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 08.10.2012 №1057, а з 01.10.2013, у разі невиконання цих вимог, будуть вилучені з Державного реєстру.

Директор Департаменту податкового та митного аудиту С.Б. Крухмальов
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті