Завжди ніжна і вродлива з допомогою D’oliva!

Як жінкам вдається зберігати природну красу та привабливість? «Це можливо завдяки здоровому та активному способу життя та використанню високоякісних косметичних засобів для щоденного догляду за тілом», — відповість кожна красуня. Обираючи косметику для до­гляду за тілом, усі жінки бажають, щоб вона була дієвою, безпечною та містила компоненти натурального походження. Можна додати, що для отримання справді вражаючого результату слід використовувати одразу декілька різноманітних засобів, які гармонійно доповнюють дію одне одного. Зазвичай, така синергія властива косметичним лініям від відомих виробників. Сьогодні ми маємо дуже приємну новину для всіх жінок нашої країни! Компанія «Medipharma Homburg GmbH», що входить до складу відомого німецького фармацевтичного концерну «Dr. Theiss Naturwaren», представляє на ринку України косметичну серію для догляду за шкірою та волоссям D’oliva (Доліва), створену на основі оливкової олії екстракласу першого холодного пресування. 7 липня 2006 р. в Києві в концертному залі комплексу «Ультрамарин» відбулася грандіозна презентація торговельної марки D’oliva, на яку були запрошені більше ніж 300 працівників столичних аптек. Її організувала компанія «Натурпродукт-Вега», що є офіційним представником інтересів та ексклюзивним імпортером продукції «Medi­pharma Homburg GmbH» в Україні. Гості мали чудову можливість поринути в чарівну атмосферу Італії — країни, де виготовляють найкращу в світі оливкову олію, познайомитися з асортиментом та властивостями засобів D’oliva, отримати незабутні враження та чудові подарунки на згадку.

Ірина Сокольцова
Ірина Сокольцова

На початку зустрічі учасників та гостей презентації привітала Ірина Сокольцова, перший заступник генерального директора компанії «Натурпродукт-Вега». Вона подякувала фахівцям усіх київських аптечних закладів за 12 років плідної співпраці та висловила впевненість, що запропонована компанією нова косметична серія D’oliva за допомогою провізорів та фармацевтів стане справжнім надбанням для всіх українок, природна краса та чарівність яких високо цінується в усьому світі. «Натурпродукт-Вега» представляє на ринку нашої країни лише високоякісні лікарські та косметичні засоби з Німеччини, що допомагають споживачам щоденно піклуватися про власне здоров’я та зберігати вражаючий зовнішній вигляд. Співробітники компанії докладають чимало зусиль, щоб забезпечувати своїх клієнтів найкращими продуктами та сервісом, і свято знайомства з новим брендом D’oliva є черговим кроком «Натурпродукт-Вега» назустріч партнерам.

Представляти косметичну серію D’oliva до Києва прибув генеральний директор та співзасновник концерну «Dr. Theiss Naturwaren» Джузеппе Нарді. До речі, доктор Тайсс — не вигаданий образ, а цілком реальна людина, і пан Нарді є його другом та бізнес-партнером. Італієць за походженням, пан Нарді з властивим своїй нації темпераментом презентував історію феноменального успіху інноваційної торговельної марки D’oliva в країнах Європи та, перш за все, у Німеччині.

Джузеппе Нарді
Джузеппе Нарді

Секрет динамічного розвитку бренда D’oliva полягає в силі оливкової олії — зеленому золоті, як її називають в італійській провінції Тоскана, де виробляють головний компонент цієї косметики. Кілька років тому перед спеціалістами відділу розробок та досліджень заводу «Medipharma Homburg GmbH» було поставлено мету — створити лінію натуральних косметичних засобів, які зберігають шкіру молодою та привабливою й захищають її від несприятливої дії навколишнього середовища та наслідків нераціонального харчування. В результаті інтенсивної та кропіткої роботи серед безлічі натуральних олій вибір дослідників зупинився на оливковій олії холодного пресування.

Давньогрецькій поет Гомер вперше охарактеризував оливкову олію як рідке золото. Оливкова олія холодного пресування є чистим натуральним продуктом, на відміну від більшості рослинних олій, що виготовляються шляхом рафінування. Розтирання оливковою олією, на думку людей, котрі жили в античні часи, було гарантією здоров’я та довголіття. При регулярному використанні оливкова олія уповільнює процес старіння, шкіра знову стає гладенькою та шовковистою. Засоби на основі оливкової олії справді інтенсивно доглядають за шкірою, яка зазнала навантажень під час вагітності або внаслідок швидкого збільшення або зменшення маси тіла.Їх користь зумовлена складом, до якого входять жирні кислоти, а також сквалан, фітостерин, токоферол і поліфеноли. Вітамін Е і фенолові сполуки — сильні антиоксиданти. Таким чином, оливкова олія ідеально підходить для виробництва косметичних продуктів для догляду за шкірою. Високоефективні поліфеноли оливок продовжують молодість і широко відомі як ефективний засіб для запобігання старінню (аntiaging).

Отже, відділ досліджень та розробок «Medipharma Homburg GmbH» взявся за пошуки високоякісної оливкової олії для серії D’oliva. Розглядалися різні регіони Європи: Греція, Іспанія, Італія. Оптимальні кліматичні умови привели дослідників до Тоскани. Оливкова олія холодного пресування, що тут виробляється, відома своєю відмінною якістю.

Вирощування оливок у Тоскані — стародавня традиція, котру ретельно зберігають багато поколінь сімей. Місто Буті, серце цієї провінції, розташоване неподалік від м. Піза (згадайте славетну Пізанську башню) та відоме своїми 57 історичними олійницями. Водопроникні шари грунту і гірських порід, а також м’який клімат навколо Mонте-Пізано створюють ідеальні умови для росту та дозрівання оливок. Саме тут була знайдена екологічно чиста олія найкращого гатунку з низьким вмістом насичених кислот.

Вибір було зроблено, і результату не довелося довго чекати. Косметичні засоби D’oliva лише за 3 роки завоювали довіру споживачів у Німеччині, і станом на кінець 2005 р. «Medipharma Homburg GmbH» є одним із лідерів ринку косметичних засобів, які представлені в аптеках, займаючи 8 місце серед більш ніж 1250 компаній за обсягами реалізації продукції. За даними компанії «IMS Health GmbH», провідного дослідника фармринку в Німеччині, приріст обсягів реалізації продукції у 2003–2005 рр. щороку збільшувався вдвічі як у натуральному, так і в грошовому вираженні, а приріст продажів тільки за останній квартал 2005 р. становив 52,7 та 45,6% відповідно. У планах «Medipharma Homburg GmbH» — до 2007р. підвищити позиції ще щонайменше на дві сходинки. Вражаючий успіх став можливим завдяки високій якості сировини, виробництву продукції на підприємстві, сертифікованому відповідно до вимог GMP, а також потужним та цілеспрямованим маркетинговим заходам. У Німеччині серія D’oliva реалізується переважно в аптечній мережі, таку саму стратегію компанія має намір використовувати і в Україні. І це не випадково, адже переважна більшість провізорів належать до прекрасної половини людства, і хто як не вони на власному досвіді можуть належним чином оцінити переваги цих високоякісних косметичних засобів.

З продуктами косметичної серії D’oliva гостей познайомила Надія Андраш, продакт-менеджер компанії «Натурпродукт-Вега».

Надія Андраш
Надія Андраш

Спеціалісти «Medipharma Homburg GmbH» розробили оригінальну серію для догляду за тілом із вмістом тосканської оливкової олії екстра-класу першого холодного пресування спеціально для потреб сухої та чутливої шкіри, а також з іншими високоякісними натуральними оліями та есенціями. При виробництві засобів D’oliva використовуються найновіші наукові знання і технологічні досягнення. У ній гармонійно переплелися традиції та сучасність, наука і природа, краса та здоров’я. Ефективність та безпека косметичної серії D’oliva доведена ретельною дерматологічною перевіркою.

Крім оливкової олії, додатково до складу засобів D’oliva входять найбільш цінні натуральні рослинні олії: олія авокадо, солодкого мигдалю, пророслої пшениці, жожоба, дерева ши. Всі вони вже давно добре відомі косметологам завдяки благотворному впливу на стан шкіри та здатності активувати відновлювальні процеси в ній.

На першому етапі для виведення на ринок України було обрано 14 продуктів для догляду за шкірою та волоссям.

Крем для обличчя для сухої і чутливої шкіри, 50 мл

Крем має досить щільну текстуру, ніжний аромат, чудово вбирається шкірою. Він наноситься щоденно вранці та ввечері на попередньо очищену шкіру обличчя, шиї та декольте. Засіб не потребує додаткового застосування сонцезахисних кремів влітку, його можна використовувати під макіяж, він ідеальний як захист на період зимових холодів та міжсезоння.

Інтенсив крем для обличчя, 50 мл

Крем містить високу концентрацію активних речовин з натуральних олій, забезпечує активний догляд та відновлення чутливої, подразненої та в’янучої і дуже сухої шкіри. Він збагачений ретинолом, який попереджає процеси фотостаріння, та вітаміном E, який не тільки захищає шкіру, але й збільшує зволоженість рогового шару епідермісу та його властивість утримувати вологу.

Бальзам для тіла, 250 мл

Бальзам добре вбирається шкірою та ідеально підходить для щоденного догляду після прийняття ванни чи душу, після відвідування солярію або тривалого перебування на сонці.

Лосьйон для еластичності шкіри з керамідами, 100 мл

При щоденному використанні лосьйон робить шкіру еластичною та міцною. Спеціально розроблені кераміди, близькі до керамідів шкіри, оздоровлюють природну захисну плівку, за рахунок чого шкіра стає гладкою та підтягнутою. Олія жожоба у складі лосьйону адаптує шкіру до впливу сонячних променів і допомагає отримати красивий бронзовий загар.

Лосьйон наноситься легкими масажними рухами один раз на день після прийняття ванни чи душу.

Фітнес-гель для душу, 100 мл

Гель забезпечує відчуття свіжості та комфорту, активізує життєві сили організму, знімає втому та стрес. Ідеально підходить для використання після SPA-процедур та виконання фізичних вправ. Інноваційна формула для догляду — гранули, наповнені оливковою олією та пантенолом, — захищає шкіру від висихання, робить її м’якою та шовковистою. Пантенол не тільки допомагає регенерації та зволожує, але й сприяє загоєнню мікротріщин на шкірі.

Душ-пілінг для тіла, 100 мл

Ніжні частинки зерен бамбуку та мелені оливкові кісточки м’яко та дбайливо прибирають ороговілі частинки шкіри епідермісу, покращують структуру шкіри та її зовнішній вигляд. Пантенол захищає шкіру від втрати вологи, живить і пом’якшує її, а отже, вона стає ніжною та шовковистою.

Душ-пілінг використовують один раз на тиждень. Його потрібно нанести на вологу шкіру, злегка промасажувати та змити водою.

Бальзам для губ, 7 мл

Чутлива шкіра губ потребує специфічного догляду. Щоб губи завжди залишалися молодими, чуттєвими і здоровими, їм потрібен щоденний догляд — захист від сонця та вітру.

Особлива формула для догляду з оливковою олією, вітамінами А та E, пантенолом, олією жожоба, авокадо та мигдалю захищає чутливу шкіру губ від висихання, робить їх ніжними і пружними, допомагає заживленню тріщинок. Бальзам, нанесений під декоративну косметику, не дозволить їй подразнювати шкіру, дарує губам відчуття комфорту та модний вологий ефект.

Маска зволожуюча для обличчя, 15 мл

Маска містить тосканську олію екстра-класу першого холодного пресування, олію жожоба та дерева ши, пантенол, вітамін E. Маска забезпечує глибоке зволоження та ретельний догляд за шкірою обличчя. Допомагає відновленню клітин епідермісу, тонізує, освіжає та заспокоює.

При необхідності маску слід застосовувати 1–2 рази на тиждень. Упаковка розрахована на 1–2 застосування, що не тільки зручно, але й економічно вигідно.

Гель під очі, 15 мл

До складу гелю входять оливкова олія екстра-класу холодного пресування, альфа-бісаболол, гіалуронова кислота, екстракт календули.

Шкіра навколо очей потребує особливо делікатного догляду, оскільки на цих ділянках вона зазвичай значно тонша. Гель дбайливо доглядає за чутливою шкірою навколо очей, збагачує її вологою, живить і збільшує пружність. Він розгладжує зморшки, зменшує набряки, заспокоює подразнення шкіри і покращує її зовнішній вигляд.

Невелику кількість гелю наносять 2 рази на день кінчиками пальців на попередньо очищені ділянки шкіри навколо очей. При цьому шкіру не можна натягувати, а під очима гель слід наносити від зовнішнього до внутрішнього куточка ока.

Гель для вмивання для сухої та чутливої шкіри, 100 мл

Комбінація з оливкової олії холодного пресування, бетаїну та есенцій глибоко очищує пори шкіри обличчя та допомагає зберегти повноцінним захисний гідроліпідний шар епідермісу. М’яко знімає макіяж та зайвий шкірний жир.

Крем для рук, 100 мл

Крем зволожує, живить та бережно доглядає за шкірою рук, забезпечує довготривалий захист шкіри рук від шкідливої дії оточуючого середовища та миючих засобів. Оберігає шкіру від висихання, живить і робить її м’якою та шовковистою, а також запобігає появі пігментних плям.

Шампунь для ламкого
і сухого волосся, 200 мл

Шампунь рекомендується для догляду за сухим, тонким, пошкодженим і фарбованим волоссям. Він сприятливо діє на шкіру голови. Бетаїн, що входить до складу шампуню, захищає волосся від пересушування, забезпечує здоровий натуральний блиск, а рицинова олія пом’якшує шкіру та допомагає позбутися лупи.

Бальзам для волосся інтесивний догляд, 100 мл

Оливкова олія глибоко проникає в структуру волосся, інтенсивно доглядає та відновлює ділянки сухої шкіри голови та пошкоджені ділянки волосся. Бальзам наноситься на вимите волосся та шкіру голови на 2–3 хв. Його також можна використовувати як маску для волосся, у цьому випадку його змивають через 15–20 хв після нанесення.

Використовуючи маски, креми, бальзами, гелі та іншу косметику для тіла, слід пам’ятати, що ввечері вона наноситься не пізніше ніж за годину до сну.

Також Надія Андраш розповіла про масштабні промозаходи із просування бренда D’oliva на вітчизняному ринку. Впродовж 2006 р. заплановані три хвилі телевізійної реклами: перша з них пройшла в березні, друга триває зараз, а третя відбудеться восени. Рекламно-інформаційні матеріали про косметичні засоби D’oliva щомісяця публікують у глянцевих жіночих журналах. Крім того, аптекам пропонуються фірмові промоційні матеріали для оформлення місць продажу і надання інформації покупцям. Серед них — стильний стенд із викладенням зразків товару, шелфтокери, фірмові цінники, постери та навіть елементи для оформлення зовнішніх вітрин аптек у стилі D’oliva. Зразки таких матеріалів були представлені гостям презентації, і кожен мав можливість замовити їх для своєї аптеки.

Засоби серії D’oliva — це високоякісна та ефективна косметика, і найкращим доказом цього є співробітниці компанії «Натурпродукт-Вега» — чарівні, привабливі та життєрадісні жінки, які чимало зробили, щоб подарувати своїм гостям феєричне та незабутнє свято в італійському стилі. Але справжнім подарунком всім представницям прекрасної статі є можливість зберегти красу та молодість за допомогою надзвичайної косметичної серії. Компанія «Натурпродукт-Вега» разом з ексклюзивним дистриб’ютором торговельної марки D’oliva в Україні СП «Оптіма-Фарм» проводять для аптечних закладів велику промокомпанію, спрямовану на фахівців з фармації та усіх жінок нашої країни. З умовами акцій та замовлення продукції D’oliva завідувачів аптек знайомлять медичні та торговельні представники обох компаній, розраховуючи на плідну і довгу співпрацю. Адже що може бути прекрасніше, ніж кожен день дарувати жінкам красу та здоров’я? Приєднуйтеся!

Віталій Шевченко, фото Ігоря Кривінського

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*