Пряма телефонна лінія КМУ: Міністр охорони здоров’я України відповів на запитання громадян

27 Травня 2015 1:04 Поділитися

Пряма телефонна лінія КМУ: Міністр охорони здоров’я України відповів на запитання громадянМіністр охорони здоров’я Олександр Квіташвілі провів телефонний прийом громадян під час прямої телефонної лінії КМУ. Так, вони цікавилися станом закупівлі лікарських засобів, оскільки в областях України існує проблема з наявністю деяких препаратів, зокрема для лікування гепатиту С. Міністр, у свою чергу, заспокоїв громадян, що за проведеними в грудні 2014 р. державними закупівлями строк поставки препаратів закінчується вже в червні 2015 р., тому всі області України буде забезпечено лікарськими засобами вже найближчим часом.

Крім того, під час телефонної лінії співрозмовники скаржилися міністру на погане фінансування медичних закладів України, на що О. Квіташвілі радив громадянам звертатися до місцевих органів влади, оскільки цим питанням займається саме місцева влада, зокрема він порадив звертатися безпосередньо до голів місцевих державних адміністрації.

Стосовно ціноутворення в аптеках міністр зазначив, що наразі в Україні фармацевтична галузь досить зарегульована, тому для зниження вартості препаратів потрібно насамперед відміняти ряд податків, зокрема податок на додану вартість.

Також на пряму телефонну лінію зателефонувала працівник Державної санітарно-епідеміологічної служби України, яку цікавило питання реорганізації даної служби, а саме чи буде ліквідовано деякі відділи даної організації, зокрема, такі як: токсикологія, радіологія, комунальної гігієни та ін. На що міністр зазначив, що при Міністерстві охорони здоров’я організовується служба громадського здоров’я, до складу якої входитиме центр контролю за захворюваннями, під головуванням якого і буде об’єднано всі лабораторії, центри, що мають слідкувати за рівнем захворюваності. Тому О. Квіташвілі запевнив, що Державну санітарно-епідеміологічну службу України ніхто не збирається закривати, а лише реорганізувати її діяльність, та пообіцяв звернутися до виконуючого обов’язки голови даної служби провести захід з працівниками, щоб питання реорганізації не викликало у них занепокоєння.

Під час телефонної лінії громадянами було задано й питання, що потребували більш детально розгляду, зокрема ненадання працівниками медичного закладу первинної медичної допомоги та ін. Тому їх вирішення було взято під контроль Міністерства охорони здоров’я України і після детального їх розгляду громадянам буде надіслано відповідь.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*