Постанова Кабінету міністрів України від 4 квітня 2007 р. № 601

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 4 квітня 2007 р. № 601 

Про затвердження Порядку використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я

Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, що додається.

Прем’єр-міністр України                                                                    ? В. ЯНУКОВИЧ?

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 4 квітня 2007 р. № 601?

?

ПОРЯДОК
використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я

1. Цей Порядок визначає механізм використання у 2007 році коштів, передбачених МОЗ у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я (далі — бюджетні кошти).

2. Бюджетні кошти спрямовуються на централізовану закупівлю діагностичних та лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), виробів медичного призначення, медичного обладнання, санітарних автотранспортних засобів, інших товарів і послуг відповідно до програм і централізованих заходів з охорони здоров’я та забезпечення ними закладів охорони здоров’я (далі — товари і послуги).

3. Закупівля товарів і послуг за бюджетні кошти здійснюється МОЗ відповідно до Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти».

4. МОЗ розподіляє централізовано закуплені товари і послуги в межах бюджетних призначень між Міністерством охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, головними управліннями (управліннями) охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі — територіальні органи охорони здоров’я), закладами охорони здоров’я, що належать до сфери управління МОЗ, та головними розпорядниками коштів державного бюджету, заклади охорони здоров’я яких забезпечуються товарами та послугами за рахунок бюджетних коштів (далі — головні розпорядники коштів), згідно з розрахунками, що проводяться з урахуванням потреби відповідно до заявок територіальних органів охорони здоров’я, зазначених закладів МОЗ та розпорядників коштів (далі — заявки).

5. Вимоги щодо складення і подання заявок встановлюються МОЗ виходячи з принципу ефективності використання бюджетних коштів із застосуванням конкретних критеріїв обґрунтування потреби в товарах і послугах, визначення її за номенклатурою та обсягами, а також з урахуванням наявних на початок року в закладах охорони здоров’я залишків товарів, включаючи ті, що надійшли із централізованими поставками у попередні роки.

6. З метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості на кінець року до договорів про закупівлю товарів і послуг включається умова щодо коригування суми договору у разі зменшення бюджетних призначень внаслідок уточнення показників державного бюджету, а також надходження до МОЗ бюджетних коштів не в повному обсязі.

7. Після проведення в установленому порядку процедури державних закупівель МОЗ укладає з її переможцями та одержувачами бюджетних коштів, що надають послуги з постачання, зберігання, монтажу та пусконалагодження, тристоронні договори про закупівлю товарів і послуг.

У договорах про закупівлю товарів і послуг визначаються номенклатура, обсяг та вартість закупівель відповідно до розподілу.

Попередня оплата товарів і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, не може перевищувати 30 відсотків їх вартості, визначеної у договорі.

8. Товари і послуги поставляються і надаються одержувачам бюджетних коштів для подальшого забезпечення ними територіальних органів охорони здоров’я, головних розпорядників коштів або визначених ними закладів охорони здоров’я згідно з графіками, що додаються до договорів про закупівлю.

9. Заклади охорони здоров’я подають щокварталу у строк, визначений МОЗ, звіти про використання товарів за номенклатурою його територіальним органам та головним розпорядникам коштів для узагальнення та подання МОЗ за встановленою ним формою.

10. МОЗ проводить щокварталу моніторинг рівня забезпеченості закладів охорони здоров’я товарами і за його результатами коригує обсяги і номенклатуру поставок та перерозподіляє залишки згідно з фактичною потребою у таких товарах.

11. МОЗ подає у визначений для квартальної фінансової звітності строк Мінфіну інформацію про виконання програм і здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я за встановленою ним формою.

12. МОЗ готує і затверджує план заходів разом з поквартальними результативними показниками виконання бюджетної програми та подає їх у двотижневий строк Мінфіну.

Інформацію про виконання поквартальних результативних показників МОЗ подає Мінфіну у тижневий строк після завершення звітного кварталу та одинадцяти місяців.

МОЗ подає уточнену інформацію про виконання зазначених показників Мінфіну у триденний строк після прийняття Державним казначейством квартальних звітів.

13. У разі коли під час виконання бюджетної програми допущено суттєві порушення, Мінфін та МОЗ проводять узгоджувальні наради, за результатами яких вносять на розгляд Першого віце-прем’єр-міністра України, Міністра фінансів пропозиції щодо подальшого порядку її фінансування.

14. Складення та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*


Последние новости и статьи