Трансформація госпітальних продажів. Рух у напрямку «ProZorro»

13 Травня 2016 6:46 Поділитися

103929020 травня компанії «LAV consult» та ТОВ «ПРО ПРОЗОРРО» запрошують взяти участь в ІІ Всеукраїнській щорічній спеціалізованій Конференції-практикумі «Трансформація госпітальних продажів. Рух у напрямку «ProZorro» та профільній дискусії під час неформального спілкування.

Місце проведення заходу: Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, вул. Братська, 17–19, Київ.

Мета конференції-практикуму: створити платформу для обговорення та взаємодії між операторами фармацевтичного бізнесу (виробниками лікарських засобів, медичного обладнання та медичних виробів), юридичними та страховими компаніями, і представниками влади щодо сфери госпітальних закупівель та застосування в ній системи публічних закупівель «ProZorro». Передбачено спеціалізовану дискусію про напрямки розвитку системи державних закупівель з впровадженням системи «ProZorro», визначення перспектив, переваг та ризиків, а також галузевих особливостей.

Ключові запитання: knockdown чи knockout для фарми? Можливо, win-win?

Основні панелі

Аналітика госпітального сектору фармацевтичного ринку. Чи з’явився універсальний share-метр?

Система «ProZorro». Торгівельні майданчики. Гострий чи хронічний вплив на учасників фарми?

Хто виграє — національні чи іноземні компанії? Війна дистриб’юторів чи виробників?

Юридичні лабіринти супроводу та оскарження результатів закупівель. АМКУ — ще прокурор чи вже адвокат?

Управління закупівлями у приватних клініках та лікарняних касах. Чи впливатимуть страховики на госпітальний сектор?

Досвід тих, хто вже «прозорий». А хто вже «прозорий»?

Реєстраційний внесок: 4 500 грн. (без ПДВ).

У відповідь на електронну реєстрацію (https://goo.gl/LWW0SN) учасник отримує електронною поштою рахунок.

Реєстраційний внесок включає: відвідування всіх заходів конференції-практикуму, 2 кава-брейки, обід, неформальне спілкування та дискусії під час фуршету, матеріали конференції.

У разі реєстрації з промо-кодом — знижка 10% — 4 050 грн. (без ПДВ).

За реєстрації 2 учасників від однієї компанії — 15% — 3 825 грн. (без ПДВ).

За реєстрації 3 та більше учасників від однієї компанії — 20% — 3 600 грн. (без ПДВ).

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті