5-й Міжнародний фармацевтичний форум «АПТЕКИ СВІТУ–2016»

06 июня 2016 12:01 Версия для печати

2–3 червня 2016 р.

Готель «Дністер», Україна, Львів, вул. Матейка, 6   

 

2 червня 1-й день 

1-ша сесія

Належна аптечна практика у світі та Україні.

 

Розвиток аптечного ринку Польщі. Аналіз п’ятирічного досвіду

Ярек Фрасков’як, директор «Фармексперт»

 

Аптеки на ринку Китаю

Йєнс Беренс, генеральний директор ТОВ «Байєр»в Україні

 

Чому можна повчитися у найфармацевтичнішої країни в світі

Імран Башир, заступник генерального директора ТОВ «Кусум Фарм»

 

Роль фармацевтичного працівника в контексті глобального аптечного ринку

Олег Клімов, голова правління ГО «Всеукраїнська фармацевтична палата»

 

2-га спеціальна фокус-сесія

Кваліфікація фармацевта. Фармацевтична освіта.

 

Антикризове навчання — новий виклик промоції

Андрій Бончук, керівник відділу продажів і розвитку бізнесу в регіонах, ТОВ «Байєр»

Лідія Кобилінська, менеджер з питань регіонального розвитку бізнесу в м. Київ, ТОВ «Байєр

 

3-тя сесія

Аптечний ринок України–2016: головні тренди.

Аптеки та виробник

 

Аптечний ринок України 2015-2016

Сергій Іщенко, директор ТОВ «Проксіма рисерч»

 

Дистриб’ютор під різними кутами зору

Євгеній Нікушин, директор внутрішньої логістики  ТОВ «Фармпланета»

 

Маркетингові договори-вихід з глухого кута

Ігор Огороднійчук, партнер ЮФ «ОМП»

 

Медичний виріб в аптеці: регуляторні вимоги та необхідні документи

Павло Харчик, президент Асоціації «Оператори ринку медичних виробів», директор компанії «Калина медична виробнича компанія»

 

 

3 червня 2-й день

 

Точка входу і точка виходу

Костянтин Сич, експерт з управління

 

Що потрібно робити для управління і розвитку успішної аптечної мережі

Роні Дрорі, міжнародний експерт з розвитку бізнесу

 

Шка(о)ла правди про аптечні продажі

Лана Лур’є,заступник директора компанії «Medical Data Management Ukraine»

Вікторія Запоточна,генеральний директор ТОВ «ТОРІ ГРУП Україна»

 

Консолідація ритейлу: стратегія, тактика, алгоритм дій

Анна Бігдан, директор аптечної мережі «Пані Аптека»

 

Перехід до проектного менеджменту як вимога часу і нова філософія бізнесу

Олег Никулішин, генеральний директор аптечної мережі «D.S.»

 

Елементарна логіка реальної логістики

Наталія Кацюк, консультант, експерт з логістики

 

5-та сесія

Головний бенефіціар — пацієнт

 

Ми обираємо – нас обирають

Олена Зубко, керівник бізнес-групи Байєр ХелсКер, керівник підрозділу безрецептурних препаратів компанії «Байєр»

 

ГеоАПТЕКА: аптека та споживач — формати відносин

Сергій Іщенко, директор ТОВ «Проксіма рисерч»

Застосування ринкових показників в управлінні ефективністю роботи аптечної мережі

Аліна Шаповал, керівник проекту «ВI» ТОВ «Софтінформ»

 

Інтернет зникає

Ольга Мілошик, керівник відділу з маркетингу дерматологічної групи продуктів, компанії «Байєр»

 

 

 

 

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*


Последние новости и статьи