Тенденції у здійсненні контролю за дотриманням законодавства про рекламу Держпродспоживслужбою

23 Лютого 2017 10:31 Поділитися

Тенденції у здійсненні контролю за дотриманням законодавства про рекламу ДержпродспоживслужбоюЮридична фірма «ОМП» інформує фармацевтичні компанії про тенденції у здійсненні контролю за дотриманням законодавства про рекламу Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та її територіальними органами (далі — Держпродспоживслужба).

Зокрема, відповідно до ч. 4 ст. 21 Закону України від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР «Про рекламу», реклама лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діа­гностики, лікування і реабілітації має містити текст-попередження такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я», що займає не менше 15% площі (тривалості) всієї реклами.

На сьогодні позиція Держпродспоживслужби є однозначною та полягає в тому, що розміщення вказаного напису має здійснюватися на відповідній підкладці (плашці), що не є прозорою. У випадку якщо така плашка є прозорою, під час вирахування площі обов’язкового напису Держпродспоживслужба бере до уваги не загальну площу плашки, а лише площу власне літер тексту-попередження.

Звертаємо Вашу увагу, що недотримання рекламодавцем законодавчої вимоги, передбаченої ч. 4 ст. 21 Закону України «Про рекламу», так само як і порушення інших вимог законодавства України про рекламу, може слугувати підставою для притягнення рекламодавця до відповідально­сті, у тому числі накладення штрафу в розмірі п’ятикратної вартості розповсюдженої реклами. Наразі ми спостерігаємо посилення уваги до рекламних матеріалів фармацевтичних компаній з боку Держпродспоживслужби.

У нас є позитивний досвід захисту фармацевтичних компаній у вказаній категорії справ. У випадку виникнення необхідно­сті у більш детальному роз’ясненні положень законодавства, будь ласка, звертайтесь до нас у будь-який зручний для Вас час.

* * *

Просимо звернути Вашу увагу, що дані, викладені у цьому інформаційному листі, призначені для загального ознайомлення і не можуть вважатися юридичною консультацією. Висловлюємо сподівання, що ця інформація була корисною для Вас. Ми продовжуємо стежити за останніми змінами в законодавстві України та практиці його застосування.

У випадку виникнення необхідності у більш детальному роз’ясненні положень законодавства, будь ласка, звертайтесь до нас у будь-який зручний для Вас час.

Контактні особи:

Ігор Огороднійчук, партнер, тел: +38(097) 905-47-14; e-mail: [email protected]; Наталія Мозгова, юрист, тел.: +38(044) 391-30-01, e-mail: [email protected].

З повагою
Юридична фірма «ОМП»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті