Навчальний семінар «Постмаркетинговий нагляд. Система управління якістю. Ринковий нагляд за медичиними виробами»

27 Вересня 2017 2:53 Поділитися

Асоціація «Оператори ринку медичних виробів» (AMOMD) оголошує набір слухачів на навчання за темою «Постмаркетинговий нагляд. Система управління якістю. Ринковий нагляд за медичними виробами», яке відбудеться 6 жовтня  2017 р. у м. Києві.

Місце проведення: UBI Конференц-хол, м. Київ, вул. М. Василенка, 7

Доповідачі:

  • Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
  • Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD;
  • Тетяна Пазерська, директор, головний аудитор IMPROVE MEDICAL;
  • Світлана Згоник, начальник управління оцінки відповідності, аудитор IMPROVE MEDICAL.

Запрошуються до участі: Іван Задворних, головний спеціаліст Управління фармацевтичної діяльності та якості фармацевтичної продукції МОЗ України.

Робоча мова семінару: українська

У програмі тренінгу передбачено наступні виступи доповідачів:

  • Вступне слово модератора щодо актуальних питань регулювання ринку медичних виробів.
  • Медичні вироби. Порядок проведення процедури забезпечення функціонування комплексної системи управління якістю на підприємстві.
  • Система постмаркетингового нагляду обігом медичних виробів у виробника, уповноваженого представника та імпортера, правила її функціонування, обов’язки та повноваження. Вимоги керівництва Європейської Комісії MEDDEV 2.12-1.
  • Інциденти. Завдання шкоди пацієнту, користувачу, Правила і терміни повідомлення органу з оцінки відповідності про інциденти.  Оцінювання інформації про інциденти, інформування виробника та компетентного органу. Попередній та заключний звіти про інцидент.
  • Ринковий нагляд за медичними виробами за підсумками ІІ кварталу 2017 року.
  • Правильність маркування медичних виробів як основний елемент перевірки при здійсненні ринкового нагляду Держлікслужбою України та її територіальними органами.

Деталізована програма семінару надається за запитом.

Вартість участі: 2500 грн. (без ПДВ).

Увага! Знижки:

  • колективна знижка (за участю більше одного представника): для всіх учасників, крім першого – 10%;
  • членська знижка (лише для діючих членів Асоціації AMOMD) – 15%.

За результатами проведення тренінгу слухачам будуть видані сертифікати із зазначенням кількості годин.

Увага! Попередня реєстрація обов’язкова. Для реєстрації заповніть, будь ласка, форму заявки, що додається.

З питань реєстрації та участі, будь ласка, звертайтеся до Юлії Гуленко, менеджера конференцій «УКРКОМЕКСПО» за телефоном +38 (044) 585-97-10, внутр. 313 або електронною поштою [email protected]

Ми раді будемо бачити Вас і Ваших колег серед учасників заходу!

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*