«Нутрімед» — новий етап розвитку

З давніх-давен людство використовувало лікарські рослини для оздоровлення та на благо нашого організму. Ще Гіппократ казав, що «медицина — це мистецтво наслідувати цілющому впливу природи». В Україні компанія «Нутрімед» ось уже майже 20 років є однією з провідних фітофармацевтичних компаній. У рамках виходу на ринок України нового продукту — Глюцемедін® ми вирішили поспілкуватися з керівництвом компанії та провідними спеціалістами щодо основної стратегії компанії та оновлення її продуктового портфелю.

Сергій Гулий, генеральний директор та засновник компанії «Нутрімед».

— Сергію Івановичу, «Нутрімед» вже 20-й рік успішно працює на українському фармацевтичному ринку. Як вдалося Вашій компанії не тільки вистояти у чисельних економічних кризах, але й зберегти провідні позиції на ринку?

— Дійсно, за останні 2 десятиліття наша держава пережила чимало соціально-економічних потрясінь, які суттєво змінили ландшафт українського фармринку. Нелегко було і вітчизняному підприємству «Нутрімед», адже наш бізнес будувався «з нуля» в ці буремні роки. Але наполеглива та натхненна праця всього колективу дозволила виконати надскладне завдання: створити сучасний виробничий комплекс, що відповідає міжнародним стандартам якості, та вивести на ринок власну конкурентоспроможну продуктову лінійку. Нам вдалося створити нову для України бізнес-модель розвитку — поєднання активного просування власних рослинних продуктів та професійне надання послуг контрактного виробництва широкому колу замовників. Я переконаний, що саме такий підхід, поєднаний із самовідданістю всієї команди, дозволив компанії «Нутрімед» протягом багатьох років залишатися на провідних позиціях.

— З якими планами Ви входите в ювілейний для Вашої компанії рік?

— Протягом тривалого часу при промоції продукції ми віддавали перевагу маркетинговій активності, що фокусувалася на кінцевому споживачі. Згодом стало зрозуміло, що системна робота з медичною спільнотою також вкрай важлива для такої продукції, як дієтичні добавки. В останні роки ми працюємо над розробкою рослинних комплексів нового покоління, які містять активні натуральні інгредієнти із широкою міжнародною доказовою базою, що є надзвичайно цікавим для застосування серед практикуючих лікарів різних спеціалізацій. Так, наприкінці 2013 р. на ринок було виведено перший продукт з цієї лінійки — комплекс на основі природних компонентів, розроблений для нормалізації гормонального балансу у жінок Індомірол®. Наступного року в аптечну мережу надійшов комплекс антиоксидантів для здорового довголіття Ресверазин®, а влітку 2017 р. стартували продажі нового фітокомплексу, розробленого для контролю глюкози, холестерину та маси тіла при цукровому діабеті, — Глюцемедін®. Був також суттєво оновлений дизайн всієї продуктової лінійки.

— Але просування натуропатичних продуктів серед медичної спільноти потребує фахівців відповідної кваліфікації у штаті Вашої компанії — як Ви вирішували цю проб­лему?

— Звичайно, цю специфіку ми чітко усвідомлювали ще тоді, коли виводили на ринок Індомірол®. Проте створення власної професійної маркетингової та зовнішньої служби для системної роботи з медичною спільнотою потребувало певного часу та осмислення. Протягом останнього року до роботи в компанію було запрошено чимало висококваліфікованих фахівців, які мають багаторічний досвід успішної роботи в провідних міжнародних фармацевтичних корпораціях. Для нової команди були створені сприятливі умови, які дозволи повною мірою розкрити потенціал кожного, мотивуючи весь час рухатися вперед задля персонального розвитку та зростання компанії. З огляду на підсумки роботи оновленої команди за перші 3 квартали поточного року, можна зробити висновок, що такий підхід дав бажаний результат.

— Чи не позначиться більш активний маркетинг власної продукції на напрямку контрактного виробництва?

— Ми не змінюємо пріоритети, просто розпочинається новий етап розвитку компанії. Я певен в тому, що наш досвід у просуванні власної продукції буде корисним для замовників з конт­рактного виробництва. Крім того, постійно вдосконалюється та розширюється виробництво «Нутрімед»: так, цього року отримано міжнародні сертифікати щодо відповідності оновленим стандартам ISO 9001:2015 та ISO 22000:2005. Можу запевнити, що ми активно працюємо над розширенням клієнтської бази контрактного виробництва як в Україні, так і за її межами.

— Які ще новинки чекають на українського споживача від компанії «Нутрімед»?

— Вже цієї осені розпочинається продаж нового фітокомплексу із стандартизованих екстрактів — Меномедін®. Переконані, що збалансована рослинна формула із новими компонентами, які наша компанія традиційно застосовує у своїх продуктах, допоможе нашим прекрасним половинкам комфортно здолати період менопаузи.

 

Окcана Лебедєва, продакт-менеджер з продукту Ресверазин®.

— Оксано, розкажіть, будь ласка, про продукт Ресверазин®.

Ресверазин® — фітокомплекс з оригінальною рецептрою на ринку України, у якому поєднані потужний антиоксидант ресвератрол в дозі 150 мг, екстракт вина — 100 мг та екстракт кісточок винограду — 50 мг. Саме така комбінація робить Ресверазин® збалансованим та результативним для відновлення внутрішніх сил організму.

— Молекула ресвератролу є досить популярною в Європі та США, проте не в Украї­ні. В чому її особливіть?

— Ресвератрол по праву називають «молекулою молодості та довголіття», адже він відомий не лише антиоксидантною активністю, а й може активувати гени сіртуїни. Останні, в свою чергу, здатні покращувати метаболічні процеси в клітині та попереджувати виникнення та розвиток вікових хвороб. Ресвератрол міститься в японському горці, арахісі, винограді та червоному вині. За антиоксидантним потенціалом він в десятки разів потужніший за вітаміни С та Е.

У дослідженнях молекула довела здатність знижувати ризик виникнення та прогресування серцево-судинних захворювань, атеросклерозу, хвороби Альцгеймера, цукрового діабету та офтальмологічної патології. Комбінація потужних натуральних компонентів продукту здатна усувати руйнуючу дію вільних радикалів, які утворюються під впливом ультрафіолету в шкірі, тим самим зберігати від пошкодження молекули колагену та еластину, а також стимулює синтез колагену, що позитивно впливає на стан шкіри, волосся та нігтів.

— Чому в продукті використовуються екстракт вина та кісточок винограду?

— Саме у середовищі поліфенолів вина та кісточок винограду ресвератрол здатен повною мірою реалізувати свій потенціал. Крім того, екстракт червоного вина покращує кровопостачання, укріплює стінки судин, має виражену антисклеротичну дію, підвищує опірність організму до негативних факторів. Екстракт кісточок винограду посилює природну здатність пригнічувати активність вільних радикалів, знижує проникність та ламкість капілярів, укріплює стінки судин, покращує венозний та лімфатичний обіг, стимулює синтез колагену.

Усі разом 3 компоненти влучно доповнюють потенціал один одного, дозволяючи більш позитивно вплинути на здоров’я людини. Загалом можна зазначити, що Ресверазин® доцільно вживати особам для підвищення життєвого тонусу, уповільнення процесів фізіологічного старіння, при порушенні функцій нервової, серцево-судинної, ендокринної та сечостатевої систем, а також особам із послабленим імунітетом і при нервовому виснаженні.

Дмитро Троцько, продакт-менеджер з продукту Глюцемедін®.

— Дмитре, Глюцемедін® — новий продукт у портфелі компанії «Нутрімед». Які напрямки його застосування?

Глюцемедін® — це новий фітокомплекс, що містить стандартизовані французькі екстракти листя джімнеми, листя банаба та гіркої дині. Глюцемедін® рекомендований до споживання як збалансований комплекс стандартизованих рослинних екстрактів при цукровому діабеті ІІ типу з метою сприяння зниженню рівня глюкози, холестерину та тригліцеридів в крові, як допоміжний засіб у пацієнтів з цукровим діабетом І типу, коррекції при надмірній масі тіла та попередженню судинних ускладнень при цукровому діабеті І та ІІ типів.

Чи не могли б Ви більш детально розповісти про активні компоненти фітокомплексу?

— Екстракт листя джімнеми збільшує секрецію інсуліну β-клітинами підшлункової залози, сприяє регенерації цих клітин, збільшує утилізацію глюкози тканинами, а також знижує чутливість і потяг до солодкого. Екстракт листя банаба підсилює транспорт і поглинання глюкози периферичними тканинами. Крім того, він має протимікробну і протизапальну активність. Екстракт гіркої дині покращує ліпідний профіль пацієнтів та проявляє антибактеріальну та імуномодулювальну активність. Варто відмітити, що у комплексі 3 активних компоненти здатні вигідно доповнювати один одного, що дозволяє досягти бажаного результату.

— У чому особливість продукту? Адже сьогодні на ринку є багато засобів, що застосовуються при цукровому діабеті.

— Компанія «Нутрімед» вперше в Україні об’єднала ці 3 компоненти в одному продукті Глюцемедін®, який не має аналогів на ринку.

Юрій Міняйлюк, заступник генерального директора з розвитку бізнесу.

— Юрію, за вашими плечима більше ніж 20 років стажу роботи у фармацевтичному секторі. У компанію «Нутрімед» Вас запросили у 2016 р. Скажіть, будь ласка, які цілі та завдання ставились перед Вами на найближче майбутнє?

— Цілком вірно. Я маю певний досвід роботи і в європейських системних компаніях, і у потужних українських фармвиробників. Власне, цим досвідом я прагну з користю поділитися там, де такі навички потрібні, де вони цінуються, і там, де я їх можу застосувати.

На мою думку, кожен, хто віддав принайм­ні стільки ж часу улюбленій справі, непогано розбирається в циклах розвит­ку компаній. Моє бачення нинішнього стану «Нутрімед» — це «юність». За перший рік моєї роботи в компанії ми провели радикальні зміни в багатьох сферах життєдіяльності. Так, на сьогодні створено потужний департамент маркетингу з щонайменше подвоє­ними якісними та кількісними показниками ефективності порівняно з попередніми періодами. Також проведено радикальні зміни в логістичному секторі, сфері роботи з дистриб’юторами та зовнішній службі. Суттєво збільшилася не тільки кількість медичних представників, але, насамперед, якість нашої зовнішньої служби на території всієї України. А найголовніше — результати нашої діяльності за І півріччя 2017 р. вдвічі кращі порівняно з аналогічним періо­дом попереднього року. Власне таким і було поставлене генеральним директором компанії завдання.

— За рахунок чого вдалося досягти таких результатів?

— Все це стало можливим лише завдяки трьом факторам. По-перше, керівник компанії спрямований на результат, а не на процес. По-друге, прийняття будь-яких рішень є надзвичайно швидким. Адже кожна прогресивна ідея, яку колектив пропонує очільнику компанії, має можливість втілитися в життя миттєво, без зайвих зволікань. По-третє, до нашої команди залучено амбітних, спрямованих на результат людей, тих, хто розуміє та цінує основи корпоративного духу. При цьому забезпечується повна підтримка та опіка з боку власника бізнесу. Усе це в комплексі є запорукою успіху нашої справи. Стиль управління та менеджменту в компанії «Нутрімед» є дійс­но унікальним та результативним. З кожним днем про нас дізнаються все ширші кола медичної спільноти та працівники аптек. В цьому напрямку професійно та скрупульозно працює наша зовнішня служба. А в якісну продукцію, вироблену на високотехнологічних потужностях компанії «Нутрімед», з кожним днем закохується все більше українців.

— На що більше орієнтована компанія сьогодні: український чи зарубіжний ринок?

— Звичайно, українські пацієнти стоять на 1-му місці. Проте не можна не звернути увагу на те, що компанія «Нутрімед» останнім часом стрімко розвиває партнерські стосунки з іншими країнами як в питаннях представлення нашої продукції за кордоном, так і стосовно контрактного виробництва. Як показує досвід, якщо продукти компанії якісні, мають доказову базу та економічно цікаві, вони стрімко завойовують популярність та повагу серед медичної спільноти та пацієнтів у будь-якій країні. А фітокомплекси компанії «Нутрімед» є саме такими.

— Якою Ви бачите роботу компанії в найближчому майбутньому?

— Знаю тільки одне: на даний час створено потужну команду однодумців, яка гідна поваги і демонструє хороші результати. А оскільки ми оптимісти, переконаний, наші постійні клієнти, кількість яких стрімко зростає, зможуть поставити нам гідну оцінку самі в найближчому майбутньому.

Більш детальну інформацію про компанію «Нутрімед» та її продукти можна знайти на сайті www.nutrimed.ua

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»,
фото Сергія Бека
та надані компанією «Нутрімед»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті