Законодавство щодо реклами ЛЗ потребує удосконалення

10 червня 2010 р. за ініціативою та під головуванням заступника Голови Верховної Ради України Миколи Томенка, у парламенті відбувся круглий стіл на тему: «Практика застосування та основні напрями удосконалення Закону України «Про рекламу» стосовно рекламування окремих категорій товарів».

Участь у заході взяли участь представники Комітету Верховної Ради з питань свободи слова та інформації, народні депутати, представники Міністерства охорони здоров’я, члени Національної ради з питань телебачення та радіомовлення, керівники Державного комітету телебачення та радіомовлення і Державного комітету з питань технічного регулювання, керівники медіа та громадські організації.

Відкриваючи засідання М. Томенко зауважив, що рекламування алкогольних напоїв та лікарських засобів треба або заборонити, або здійснювати виключно згідно законодавства.

Він повідомив, що на сьогоднішній день у Верховній Раді накопичено велику кількість законопроектів, які пропонують внесення змін до рекламного законодавства. Більшість з них стосуються рекламування окремих категорій товарів: алкогольних напоїв, тютюнових виробів, лікарських засобів, медичної техніки, методів лікування й діагностики тощо. «Ми отримуємо велику кількість звернень як від громадян, так і від організацій щодо фактів недотримання діючого законодавства саме у згаданих напрямках», – повідомив М.Томенко.

Заступник Голови Верховної Ради відзначив, що сьогодні дуже багато питань до реклами лікарських засобів.

Під час свого виступу М. Томенко окреслив дві альтернативи дій у даному напрямку. «Перша, необхідно зробити так, щоб рекламні компанії, які працюють в Україні, виконували чинне законодавство, друга альтернатива – змінювати рекламне законодавство у тій частині де є певні неузгодження та проблемні моменти», – сказав він.

М. Томенко наголосив, що всі законопроекти з озвучених ним питань, зареєстровані у Верховній Раді.

Завершуючи, заступник Голови Верховної Ради закликав присутніх обговорити окреслені питання, зокрема, дотримання чинних правил рекламування окремих категорій товарів (алкогольних напоїв, тютюнових виробів, лікарських засобів, медичної техніки, методів лікування й діагностики тощо), а також окреслити основні напрями удосконалення рекламного законодавства відповідно до суспільних вимог та потреб розвитку інформаційної галузі.

В ході роботи, учасники круглого столу домовилися створити спільну робочу групу, яка би підготувала єдині погоджені зміни до Закону України «Про рекламу».

За матеріалами www.rada.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті