Додаток 2 до наказу МОЗ України від 07.11.2017 р. № 1376

УМОВИ
ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАЙНЯТТЯ ПОСАДИ ГЕНЕРАЛЬНОГО ДИРЕКТОРА ДИРЕКТОРАТУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

Загальні умови
Посадові обов’язки здійснення загального керівництва діяльності Директорату;
організація планування роботи Директорату та забезпечення виконання покладених завдань, пов’язаних із стратегічним плануванням, забезпечення відповідності планів діяльності МОЗ пріоритетам Уряду, зазначеним у Середньостроковому плані дій Уряду, та щорічним Планам дій Уряду на виконання Середньострокового плану дій, формуванням та/або реалізації державної політики у сфері:

– розробки та впровадження галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;

– розвитку ефективної та доступної мережі закладів охорони здоров’я;

– вимог до видів надання медичної допомоги;

– методики щодо розрахунку вартості медичних послуг;

– методики оцінки основних індикативних показників стану здоров’я населення, діяльності установ та закладів охорони здоров’я;

– ведення державних реєстрів в галузі охорони здоров’я та впровадження стратегії інформатизації (E-Healts);

визначення кола ключових заінтересованих осіб, що є об’єктами впливу політики МОЗ у сфері організації медичного обслуговування, проведення консультацій, організація та скликання нарад з питань, що належать до його компетенції;
забезпечення здійснення консультацій із заінтересованими сторонами щодо визначення проблем у сфері компетенції Директорату, з метою їх залучення до процесу формування державної політики;
підготовка та надання на розгляд керівництву МОЗ аналітичних матеріалів, пропозицій щодо шляхів вирішення проблем у сфері організації медичного обслуговування, зокрема щодо альтернативних варіантів розв’язання виявлених проблем, на основі проведеної оцінки та визначення переваг та ризиків; підготовка та надання на розгляд керівництву МОЗ пропозиції щодо стратегічного планування діяльності МОЗ у сфері компетенції Директорату;
здійснення аналізу нормативно-правих актів у сфері компетенції Директорату з метою виявлення прогалин та неузгодженостей, узагальнення практики застосування законодавства, розроблення пропозицій щодо його вдосконалення;
організація проведення фінансово-економічних розрахунків обсягу фінансових та матеріальних витрат, необхідних для забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері компетенції Директорату, визначає джерела покриття можливих втрат доходів або додаткових видатків державного бюджету;
забезпечення впровадження та звітування щодо виконання зобов’язань України відповідно до Угоди про асоціацію, та адаптації законодавства у відповідній сфері компетенції Директорату до законодавства ЕС;
інше, визначене Положенням про Директорат медичних послуг.
Умови оплати праці посадовий оклад — 9570 грн.;

надбавка за виконання особливо важливої роботи — 40 000 — 50 000 грн.

надбавка за вислугу років — 3 відсотки посадового окладу за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу;

надбавка за ранг державного службовця — 500 — 800 грн.;

інші виплати, премії — у разі встановлення

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду безстроково
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1. Копія паспорта громадянина України.
2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади, до якої додається резюме у довільній формі.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.
5. Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходженням тестування).
6. Заповнена особова картка встановленого зразка (затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 05.08.2016 № 156, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31 серпня 2016 р. за № 1200/29330).
7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).
Документи подаються до 18 год 00 хв 27 листопада 2017 року, м. Київ, вул. М. Грушевського, буд. 7, каб. 17.
Додаткові (необов’язкові) документи cертифікат, що підтверджує володіння однією з офіційних мов Ради Європи;інші додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Місце, час та дата початку проведення конкурсу м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 о 10 год 00 хв 04 грудня 2017 року
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Івашина Іванна Вікторівна, (044) 200-07-89, [email protected]
Кваліфікаційні вимоги
1. Освіта ступінь вищої освіти не нижче магістра
2. Досвід роботи досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Стратегічне бачення – бачення загальної картини;

– концептуальне мислення;

– здатність визначити напрям розвитку;

– інноваційне мислення

2. Впровадження змін – рішучість та наполегливість;

– залучення впливових сторін;

– реорганізація для спрощення, підвищення прозорості та ефективності;

– гнучкість та адаптивність (до зміни середовища, очікувань тощо);

– оцінка ефективності впровадження

3. Прийняття ефективних рішень – здатність приймати вчасні та виважені рішення;

– аналіз альтернатив;

– спроможність на виважений ризик;

– автономність та ініціативність щодо пропозицій/рішень

4. Лідерство – вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності;

– сприяння всебічному розвитку особистості;

– делегування та управління результатами;

– створення ефективної організаційної культури державної служби

5. Комунікація та взаємодія – визначення заінтересованих і впливових сторін та розбудова партнерських стосунків;

– здатність ефективно взаємодіяти — дослухатися, сприймати та викладати думку;

– вміння публічно виступати перед аудиторією;

– здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації

6. Досягнення результатів – чітке бачення результату;

– сфокусовані зусилля для досягнення результату;

– запобігання та ефективне подолання перешкод

7. Стресостійкість – розуміння своїх емоцій;

– самоконтроль;

– конструктивне ставлення до зворотнього зв’язку, зокрема критики;

– оптимізм

8. Аналітичні здібності – логічне мислення;

– абстрактне мислення

9. Вербальне мислення – здатність розуміти та працювати з текстовою інформацією
Професійні знання
Вимога Компоненти вимоги
1. Знання законодавства Знання:

– Конституції України;

– Закону України «Про державну службу»;

– Закону України «Про запобігання корупції»

2. Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) Знання:

– Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я»;

– Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»;

– Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;

– Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 267.

3. Знання інструментів стратегічного планування – інструменти стратегічного аналізу, прогнозування і планування;

– умови практичного застосування цих інструментів.

4. Знання механізму формування та реалізації державної політики МОЗ в межах завдань та функцій Директорату – підготовка політичних пропозицій;

– аналіз та представлення наслідків прийняття політичного рішення.

5. Технічні знання Знання сучасних інформаційних технологій (впевнений користувач ПК (MS Office, PowerPoint, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою Liga, вміння використовувати офісну техніку).
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас: