11 червня у Міністерстві охорони здоров’я (МОЗ) відбулося засідання міжвідомчої робочої групи з питань підготовки проекту постанови КМУ щодо Порядку реєстрації цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, які закуповуються за бюджетні кошти (далі — проект постанови). У ході обговорення у представників фармацевтичних асоціацій виникла низка зауважень. Одне з них стосувалося існування 2 переліків лікарських засобів (ЛЗ), котрі задіяні у процедурах державного регулювання цін на ліки. Проект постанови передбачає державну реєстрацію оптово-відпускних цін на ЛЗ, що включені до Переліку лікарських засобів вітчизняного та зарубіжного виробництва, які можуть закуповувати заклади й установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, затвердженого постановою КМУ від 05.09.1996 р. № 1071. У свою чергу, існує Національний перелік основних лікарських засобів і виробів медичного призначення, затверджений постановою КМУ від 25.03.2009 р. № 333. Ціни на ЛЗ, включені до нього, вже підлягають державному регулюванню. Окремі найменування ЛЗ входять до обох згаданих переліків. Отже, нині проектом постанови пропонується реєструвати оптово-відпускні ціни на ЛЗ, що визначені постановою КМУ № 1071. При цьому регулювання націнок на ліки здійснюватиметься згідно з постановою КМУ № 333, котра містить положення щодо формування націнок з урахуванням оптово-відпускної ціни.
Представники роздрібного сегменту ринку звернули увагу на необхідність внесення у проект постанови положення щодо можливості відпуску аптечними закладами ЛЗ за пільговими рецептами без урахування зареєстрованої оптово-відпускної ціни. В іншому разі виникає загроза руйнування діючої системи реалізації ЛЗ за пільговими рецептами. Така ж загроза існує щодо реалізації ліків аптеками комунальним закладам охорони здоров’я.
На завершення наради прийнято рішення найближчим часом оприлюднити проект постанови на сайті
Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим