Швейцарське обличчя українських брендів: ACINO Україна змінює дизайн упаковок лікарських засобів

Протягом довгого часу упаковка розглядалася як один з найменш значущих елементів лікарського засобу. До неї перш за все пред’являлися утилітарні вимоги: зберегти якість препарату, забезпечити його транспортування, інформувати про його назву і дозування. В останні десятиліття з бурхливим розвитком фармацевтичного маркетингу роль упаковки ставала все більш помітною. Наразі упаковка є носієм іміджевої складової, важливою частиною просування і створення бренду та одним з головних елементів аптечного маркетингу. У даний час спостерігаються нові тенденції в розвитку різноманіття видів упаковок лікарських засобів і розширення їх функцій. Йдучи в ногу з часом, відповідаючи на виклики сучасної фармації та інтегруючись у єдину систему цінностей швейцарської групи компаній ACINO, компанія ACINO Україна поступово змінює дизайн упаковок своїх лікарських засобів1. Цього разу під прицілом компанії опинилася лінійка психоневрологічної групи препаратів.

ЧОМУ УПАКОВКА — ЦЕ ВАЖЛИВО?

При виборі лікарського засобу, особливо для неспеціаліста, якому не завжди зрозуміло, чим один відрізняється від іншого, значну роль відіграє враження, яке справляє на нього зовнішній вид упаковки. Так, в одному дослідженні було показано, що упаковка визначає переваги при виборі препарату у 12% респондентів, що лише на 1%менше, ніж рекомендації провізора/фармацевта2.

Для виробників лікарських засобів упаковка дає додаткові маркетингові можливості, забезпечує ідентифікованість, впізнаваність препарату, дозволяє підкреслити його оригінальність.

Компанія ACINO Україна створила нову концепцію оформлення інформації на зовнішній упаковці, зробивши її більш чіткою, зручною і зрозумілою для пацієнтів і фахівців сфери охорони здоров’я — лікарів і фармацевтів.

Враховуючи широкий асортимент лікарських засобів, які входять до продуктового портфеля компанії ACINO Україна, процес зміни дизайну всіх упаковок потребує часу. Тому в аптечних мережах у розд­рібному продажу можуть бути різні серії препаратів з упаковкою як нового, так і старого дизайну, відповідно до затвердженого періоду імплементації нового дизайну для кожного препарату.

Наразі нове «обличчя» здобули лікарські засоби психоневрологічного профілю компанії ACINO Україна:

  • Амантин 100 мг, № 30 та № 60;
  • Вальпроком 300 Хроно, № 30 та № 100;
  • Вальпроком 500 Хроно, № 30;
  • Габантин 300, № 30 та № 60;
  • Есцитам Асіно 10 мг, № 30 та № 60;
  • Есцитам Асіно 20 мг, № 30 та № 60;
  • Кверитон XR 200, № 30 та № 60;
  • Кверитон XR 400, № 30 та № 60;
  • Ламотрин 25, № 30 та № 60;
  • Ламотрин 50, № 30 та № 60;
  • Ламотрин 100, № 30 та № 60;
  • Левіцитам 250, № 30 та № 60;
  • Левіцитам 500, № 30 та № 60;
  • Левоком 250 мг/25 мг, № 30 та № 100;
  • Левоком ретард Асіно 200 мг/50 мг, № 100;
  • Неогабін 75, № 30 та № 60;
  • Неогабін 150, № 30 та № 60;
  • Пароксин 20 мг, № 30 та № 60;
  • Солерон 100, № 30;
  • Солерон 200, № 30 та № 60;
  • Топіромакс 25, № 30;
  • Топіромакс 100, № 30.

Слід підкреслити, що в даному випадку новий дизайн упаковок лікарських засобів ACINO Україна також символізує інтеграцію українського підприємства в систему цінностей швейцарської фармацевтичної групи.

ПРО КОМПАНІЮ

АCINO — міжнародна фармацевтична компанія, заснована в далекому 1836 р. зі штаб-квартирою у м. Цюрих, Швейцарія, спеціалізується на розробці і виробництві модифікованих генеричних засобів. Компанія має 5 виробничих майданчиків та 4 регіональних офіси із загальною кількістю співробітників більше 1900 осіб.

ACINO Україна входить у швейцарську групу компаній ACINO та є сучасною, соціально відповідальною фармацевтичною компанією, в якій працює більше 700 кваліфікованих співробітників, а продуктовий портфель налічує 63 продукти.

ACINO Україна забезпечує увесь цикл створення лікарських засобів та виконує функцію регіональної штаб-квартири для бізнесу ACINO у країнах СНД. Для виробництва компанія використовує власний виробничий майданчик у м. Київ — завод загальною площею близько 2000 м2, сертифікований відповідно до стандартів належної виробничої практики (GMP), та науково-дослідну лабораторію з розробки препаратів.

У 2017 р. компанія ACINO Україна зайняла 1-ше місце серед національних фармацевтичних виробників у щорічному рейтингу привабливості фармацевтичних компаній України як роботодавців. Окрім цього, ACINO Україна визнано «Лідером року 2017» національного рівня за видом діяльності «Виробництво основних фармацевтичних продуктів» за версією Національного бізнес-рейтингу.

ACINO Україна у 2017 р. збільшила свою частку на українському фармринку до 2,3% та входить у топ-10 маркетуючих фармацевтичних компаній України3. До того ж ACINO Україна є однією з фармацевтичних компаній, які зростають найшвидше, серед топ-10 маркетуючих фармацевтичних організацій України (рисунок).

Рисунок
 Темпи приросту обсягів роздрібного продажу ліків у грошовому вираженні (грн.) серед топ-10 маркетуючих організацій, що оперують на ринку України
Темпи приросту обсягів роздрібного продажу ліків у грошовому вираженні (грн.) серед топ-10 маркетуючих організацій, що оперують на ринку України

Новий дизайн упаковок лікарських засобів ACINO Україна робить ще один крок назустріч пацієнтам і фахівцям у сфері охорони здоров’я, підвищуючи лояльність і довіру до компанії та демонструючи абсолютну відданість високим швейцарським стандартам якості продукції на всіх етапах її виробництва.

UA-ACIN-PIM-042018-005

Ірина Бондарчук
Список використаної літератури знаходиться в редакції
1Тут і надалі маються на увазі лікарські засоби виробництва фармацевтичного заводу «Фарма Старт», який входить у швейцарську групу компаній ACINO (за винятком препарату Левоком ретард Асіно, що виробляється на заводі компанії у Швейцарії).
2Volskaya E. Drug packaging role in the product marketing // Remedium. — 2010. – Р. 7–14.
3За обсягами роздрібного продажу лікарських засобів у грошовому еквіваленті за підсумками 2017 р. згідно з даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research».
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті