Запрошуємо вас взяти участь у навчально-практичному семінарі «Ринковий нагляд (перевірки) за медичними виробами: результати 2018 — хід 2019».
Дата проведення: 16 травня 2019 р. у м. Київ.
Тривалість семінару: 09:30–14:00 з перервою на каву-брейк.
Реєстрація учасників: 9:00–9:30.
Місце проведення: Готель “Братислава”, м. Київ, вул. А.Малышка, 1.
Ведучі:
- Павло Харчик, президент Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» (AMOMD), директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
- Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD.
Запрошені доповідачі:
- Катерина Люханова, завідувач сектору державного нагляду (контролю) за якістю виробів медичного призначення Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Держлікслужба) у м. Київ;
- Діана Сурова, заступник начальника Держлікслужби в Київській обл.;
- Литвиненко Сергій, заступник начальника відділу ринкового нагляду Департаменту захисту споживачів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Держпродспоживслужба);
- представник Держлікслужби України.
У програмі семінару буде висвітлено наступні теми:
- нагляд і контроль за медичними виробами з боку Держлікслужби та Держпродспоживслужби (технічні регламенти № 753, 754, 755, 94, 139 RoHs, 355 RED);
- помилки операторів за підсумками 2018 р. – хід перевірок у 2019 р. (основні порушення, штрафні санкції, судова практика);
- які зміни відбулися у зв’язку із закінченням мораторію на перевірки?
- чи мають органи ринкового нагляду попереджати про планові перевірки за 10 днів?
- як відбуваються перевірки на виставках та ярмармах?
- права та обов’язки представників ринкового нагляду та суб’єктів господарювання при цьому;
- що необхідно знати операторам ринку про стан впровадження в Україні нових регуляцій ЄС відносно медичних виробів?
- як і коли будуть змінюватися українські технічні регламенти щодо медичних виробів?
- висновки та рекомендації.
Також програмою буде передбачено традиційний блок «Q&A»: усі зареєстровані учасники зможуть завчасно підготувати перелік питань, пов’язаних з обігом медичних виробів, що їх хвилюють, та отримати відповідь на них під час семінару.
Крім того, після завершення семінару усім слухачам буде видано сертифікати, що є невід’ємною частиною підтвердження проходження навчання для внутрішніх аудиторів системи управління якістю на підприємстві.
Вартість участі: 2500 грн. без ПДВ.
Знижки на участь:
- колективна знижка (за участь більше одного представника): для всіх учасників, крім першого – знижка 10%;
- членська знижка (лише для членів Асоціації AMOMD) – знижка 15%.
Знижки не підсумовуються!
Контакти організаторів:
Юлія Гуленко,
менеджер конференцій,
компанія “Моріон”,
тел./факс: (044) 585-97-10 (внутр. – 312); (099) 613-49-63;
e-mail: [email protected].
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим