Навчально-практичний семінар «Ринковий нагляд (перевірки) за медичними виробами: результати 2018 — хід 2019»

26 Квітня 2019 5:53 Поділитися

Запрошуємо вас взяти участь у навчально-практичному семінарі «Ринковий нагляд (перевірки) за медичними виробами: результати 2018 — хід 2019».

Дата проведення: 16 травня 2019 р. у м. Київ.

Тривалість семінару: 09:30–14:00 з перервою на каву-брейк.

Реєстрація учасників: 9:00–9:30.

Місце проведення: Готель “Братислава”, м. Київ, вул. А.Малышка, 1.

Ведучі:

  • Павло Харчик, президент Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» (AMOMD), директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
  • Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD.

Запрошені доповідачі:

  • Катерина Люханова, завідувач сектору державного нагляду (контролю) за якістю виробів медичного призначення Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (далі – Держлікслужба) у м. Київ;
  • Діана Сурова, заступник начальника Держлікслужби в Київській обл.;
  • Литвиненко Сергій, заступник начальника відділу ринкового нагляду Департаменту захисту споживачів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Держпродспоживслужба);
  • представник Держлікслужби України.

У програмі семінару буде висвітлено наступні теми:

  • нагляд і контроль за медичними виробами з боку Держлікслужби та Держпродспоживслужби (технічні регламенти № 753, 754, 755, 94, 139 RoHs, 355 RED);
  • помилки операторів за підсумками 2018 р. – хід перевірок у 2019 р. (основні порушення, штрафні санкції, судова практика);
  • які зміни відбулися у зв’язку із закінченням мораторію на перевірки?
  • чи мають органи ринкового нагляду попереджати про планові перевірки за 10 днів?
  • як відбуваються перевірки на виставках та ярмармах?
  • права та обов’язки представників ринкового нагляду та суб’єктів господарювання при цьому;
  • що необхідно знати операторам ринку про стан впровадження в Україні нових регуляцій ЄС відносно медичних виробів?
  • як і коли будуть змінюватися українські технічні регламенти щодо медичних виробів?
  • висновки та рекомендації.

Також програмою буде передбачено традиційний блок «Q&A»: усі зареєстровані учасники зможуть завчасно підготувати перелік питань, пов’язаних з обігом медичних виробів, що їх хвилюють, та отримати відповідь на них під час семінару.

Крім того, після завершення семінару усім слухачам буде видано сертифікати, що є невід’ємною частиною підтвердження проходження навчання для внутрішніх аудиторів системи управління якістю на підприємстві.

Вартість участі: 2500 грн. без ПДВ.

Знижки на участь:

  • колективна знижка (за участь більше одного представника): для всіх учасників, крім першого – знижка 10%;
  • членська знижка (лише для членів Асоціації AMOMD) – знижка 15%.

Знижки не підсумовуються!

Контакти організаторів:

Юлія Гуленко,
менеджер конференцій,
компанія “Моріон”,
тел./факс: (044) 585-97-10 (внутр. – 312); (099) 613-49-63;
e-mail: [email protected].

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті