Українська народна премія–2019: голосування триває — встигни обрати найкращих!

Триває онлайн-голосування за найкращі лікарські засоби, товари медичного призначення та послуги в рамках проекту «Українська народна премія–2019». Долучайтеся до голосування — вибір кожного має значення! Давайте оберемо найкращих разом!

Ми вже проголосували, а ви?

До 30 вересня триває онлайн-голосування в рамках проекту «Українська народна премія–2019».

Відвідайте портал голосувань та обирайте найкращі, на вашу думку, товари та послуги:
Блок «Безрецептурні лікарські засоби»:
Блок «Краса та здоров’я»:

Всеукраїнський національний проект спрямований на визначення найкращих товарів та послуг серед представлених на українському ринку на основі вподобань найсправедливішого та найсуворішого журі — українських споживачів. Рейтинг у рамках проекту «Українська народна премія» формується виключно шляхом онлайн-голосування споживачів вже 7 років поспіль.

Переможці — це беззаперечні лідери у своїх галузях, які отримали народне визнання і за підсумками проведеного голосування були визнані українськими споживачами як найкращі.

Переможців традиційно буде відзначено почесною медаллю «Українська народна премія», що символізує беззаперечне народне визнання та провідні позиції виробників у своїх галузях. Цю медаль можна побачити на упаковках та логотипах відомих компаній, що отримали визнан­ня українських споживачів. Тепер впізнати найкращих надзвичайно легко!

Якщо ви бачите зображення медалі «Українська народна премія» на упаковці товару, в рекламі або на сайті компанії, — можете бути впевнені, що продукція/послуги даної компанії були визнані кращими найсуворішим журі — українськими споживачами у рамках народного голосування

Медаль «Українська народна премія» — надійний дороговказ на вітчизняному ринку товарів та послуг.

Усе вирішують споживачі

Українська народна премія пропонує інноваційну систему голосування, при якій інформація про вибір респондента автоматично пуб­лікується в його стрічці новин в обраній ним соціальній мережі, що є потужним рекомендаційним елементом. Оскільки соціальне спілкування умовно не має меж, то таким чином знач­но збільшується аудиторія зацікавлених користувачів, які мають позитивне очікування та лояльне ставлення до учасників премії.

Що новенького?

Новацією цьогорічного дослідження стало значне розширення блоку «Безрецептурні лікарські препарати», який на сьогодні налічує 36 номінацій, та блоку «Краса та здоров’я», який включає 31 номінацію. Серед представлених номінацій можна віддати свій голос за лікарські засоби, дієтичні добавки, вітамінні комплекси, медичне обладнання, клініки, медичні та косметологічні центри. Особливість голосування полягає в тому, що споживачі самостійно обирають корисні для себе товари та послуги. Кожен бажаючий може віддати свій голос за того чи іншого виробника, що дає можливість визначати переможців найбільш відвертим та надійним способом — рішенням українських споживачів.

Оголосити себе найкращим може кожна компанія, а ось отримати народне визнання та справж­нє підтвердження лідерства можуть тільки переможці проекту «Українська народна премія». Це та планка, якої, безсумнівно, необхідно досягти, це мотивація до розвитку, проста, але дуже ефективна схема успіху, яка дозволить міцно та надовго закріпити лідерські позиції на ринку.

Пам’ятайте — Українці варті лише найкращого!

Саме тому давайте формуватимемо найкраще разом.

Для компаній

Хочете отримувати додаткову інформацію — зареєструйте вашу компанію за наступним посиланням: www.ukrainian-choice.com/company-register-2019.

Для компаній участь у премії дозволяє:

  • значно поліпшити імідж;
  • істотно підвищити ефективність проведення затвердженої маркетингової політики компанії;
  • реалізувати потенціал компанії;
  • підвищити конкурентоспроможність;
  • довести собі, а головне — іншим свою лідерську позицію.

Адже медаль «Українська народна премія» — чудовий інструмент підвищення впізнаваності бренда, який є надійним підтвердженням народного визнання та дає можливість продемонструвати споживачам, що товар або послуга є дійс­но найкращими.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті