Випадки порушення прав інтелектуальної власності та недобросовісна конкуренція є непоодинокими на просторах нашої держави, зокрема у сфері обігу лікарських засобів. Компанії щосили намагаються захистити свої торгові марки та патенти від «зазіхань» конкурентів.
Так, постановою від 20.11.2019 р. Велика Палата Верховного Суду України підтвердила позицію судів першої та другої інстанції щодо того, що використання позначення «БЕЛЫЙ КАРБОАКТИВ» ТОВ «Виробничо-торгівельна фірма «Фармаком»* у рекламі, мережі Інтернет та діловій документації може ввести в оману споживачів, тому що є схожим до ступеня сплутування з раніше зареєстрованими знаками «БЕЛЫЙ УГОЛЬ» та «БІЛЕ ВУГІЛЛЯ» ТОВ «Омніфарма Київ», а також може ввести в оману споживачів.
Нагадаємо, що торговельна марка БЕЛЫЙ УГОЛЬ/БІЛЕ ВУГІЛЛЯ® визнана загальновідомою з 01.01.2011 р. для товарів 5-го класу Міжнародної класифікації товарів і послуг (ентеросорбенти) рішенням Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності України від 15.07.2011 р., затвердженим наказом даної служби від 19.09.2011 р. № 864-Н. При цьому ТОВ «Омніфарма Київ» є власником також інших знаків для товарів і послуг БЕЛЫЙ УГОЛЬ/БІЛЕ ВУГІЛЛЯ®, об’єктом охорони яких є як торгове найменування, так і дизайн та маркування сорбенту Біле Вугілля.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим