Вебінар проводить: Наталія Василівна Литвиненко — сертифікований аудитор, має сертифікати, що підтверджують компетентність з питань теорії та практики GMP/GDP/GSP, техніки проведення аудитів/інспектувань, вимог міжнародних стандартів серії ISO 9000, ISO 14000, OHSAS 18000.
Цільова аудиторія: уповноважені особи, директори з якості, керівники і провідні фахівці відділів управління (забезпечення) і контролю якості, завідувачі складів та інші фахівці суб’єктів господарювання, які здійснюють або планують здійснювати господарську діяльність з імпорту лікарських засобів.
Програма вебінару:
- Визначення понять «імпорт лікарських засобів», «імпортер лікарських засобів». Вимоги до ліцензування та інспектування діяльності з імпорту лікарських засобів. Порівняння законодавства України з європейськими та міжнародними вимогами в сфері ліцензування та інспектування діяльності з імпорту лікарських засобів.
- Практичні аспекти розробки, поетапного впровадження та належного функціонування фармацевтичної системи якості імпортера лікарських засобів відповідно до вимог належних практик GMP/GDP/GSP та Ліцензійних умов.
- Контрактна (аутсорсингова) діяльність. Підготовка контрактів (договорів), угод за якістю.
- Процедура сертифікації Уповноваженою особою імпортера та видача дозволу на реалізацію (випуск) серії лікарського засобу.
- Аналіз функціонування ФСК з боку вищого керівництва імпортера лікарських засобів.
- Управління ризиками за якістю. Огляди якості продукції. Вивчення стабільності. Архівні, контрольні зразки.
- Обговорення дискусійних питань.
Організаційні питання
Вебінар відбудеться 14 квітня з 10:00 до 17:30 (за київським часом).
Розклад:
10:00 | Початок вебінару |
11:30–11:45 | Перерва |
13:15–14:15 | Обід |
15:45–16:00 | Перерва |
17:30 | Завершення вебінару |
Тривалість: 6 год без урахування перерв.
Вартість за підключення до вебінару одного комп’ютера (учасника):
– 3620 грн;
– 150 дол. США;
– 125 євро.
ПДВ не сплачується.
Знижки:
при підключенні більше одного комп’ютера до вебінару від однієї організації вартість кожного додаткового підключення — 50%;
50% — студентам за умови надання студентського квитка.
У вартість входять інформаційне обслуговування, відеозапис вебінару, комплект навчальних матеріалів у форматі pdf, пересилання сертифіката.
ПО ЗАВЕРШЕННІ ВЕБІНАРУ УЧАСНИКАМ БУДУТЬ ВІДПРАВЛЕНІ СЕРТИФІКАТИ
Детальну інформацію про всі заходи навчального центру «УКРМЕДСЕРТ» ви знайдете на нашому сайті
З питань реєстрації та оплати прохання звертатися за контактами, зазначеними нижче, будемо раді допомогти:
Людмила Якубенко
Тел.: +38 (067) 249-24-43
E-mail: [email protected]
Тетяна Мініч
Тел.: +38 (067) 549-61-64
E-mail: [email protected]
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим