АМКУ: реклама Іммуналу та АЦЦ дезінформувала громадян

22 Листопада 2010 5:45 Поділитися

Як повідомляється, Антимонопольний комітет України (АМКУ) оштрафував на 50 тис. грн. компанію «Sandoz Pharmaceuticals d.d.» (Республіка Словенія) за розповсюдження неправдивої реклами лікарського засобу КларитроСандоз XL.

В ході розслідування співробітники АМКУ встановили, що розповсюджувана інформація вводила громадян в оману. Так, у рекламній листівці КларитроСандоз XL йшлося про те, що тільки цей препарат містить у своєму складі антибіотик-макролід кларитоміцин. Проте така діюча речовина є компонентом 62 лікарських засобів, зареєстрованих в Україні.

Крім того, АМКУ зобов’язав фармацевтичну компанію припинити поширення неповних та неточних відомостей в рекламі ліків КларитроСандоз, Персен, Іммунал та АЦЦ.

Так, КларитроСандоз рекламувався як препарат з найбільш збалансованим спект­ром антибактеріальної дії, відсутністю взаємо­дії з їжею, швидким протизапальним ефектом тощо. Однак це властиво антибіотику кларитоміцину, який також входить до складу інших лікарських засобів.

Препарати Персен та Іммунал компанія позиціонувала у рекламі як безпечні для застосування у дорослих та дітей, хоча ліки містять низку застережень та викликають побічні дії. Наприклад, Персен у формі капсул протипоказаний дітям віком до 12 років, а у формі таблеток — діти віком від 3 до 12 років можуть приймати тільки під наглядом лікаря. Іммунал у формі таблеток заборонено застосовувати у дітей до 4 років, а в каплях — у дітей віком до 6 років.

У рекламі лікарського засобу АЦЦ звучало твердження: «Для швидкого лікування кашлю у дорослих і дітей». Насправді ж препарат є муколітичним засобом та застосовується для полегшення розрідження мокротиння.

Компанія «Sandoz Pharmaceuticals d.d.» погодилася з висновками АМКУ, зобов’язалася припинити поширення такої реклами та сплатити штраф до Державного бюджету. До кінця 2010 р. компанія має вилучити залишки рекламної продукції.

«Напередодні зимового періоду та почастішання випадків загострення різних захворювань АМКУ закликає громадян бути вкрай уважними під час вибору засобів для лікування. Адже не яскрава обгортка та вражаюча реклама медикаментів має вирішальне значення для одужання, а їхні лікувальні властивості, прописані в інструкціях, з якими потрібно ознайомлюватися обов’язково. Слід пам’ятати, що наше здоров’я передусім в наших руках», — зазначив із цього приводу Рафаель Кузьмін, заступник голови АМКУ.

За матеріалами www.amc.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Иванна 22.11.2010 8:53
А Колдрекс сейчас корректно рекламируется? Если болен - выпей и иди к людям! Куда смотрит МЗ?

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті