Рішення Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель від 19.06.2007 р. №01/7рш

?

МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

РІШЕННЯ
від 19.06.2007 р. № 01/7рш

Відповідно до статті 33 Закону України «Про Закупівлю товарів, po6іт i послуг за державні кошти» Міжвідомча комісія з питань державних закупівель

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Порядок визначення предмета закупівлі, що додається.

2. Встановити, що замовники зобов’язані привести затверджені раніше річні плани державних закупівель у відповідність до Порядку, затвердженого цим рішенням та оприлюднити їх відповідно до вимог статті 2 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт i послуг за державні кошти» не пізніше, ніж у місячний термін з дня оприлюднення цього рішення в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України та на офіційних сайтах Тендерної палати України та Антимонопольного комітету України.

3. Опублікувати це рішення Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель в інформаційному бюлетені Тендерної палати України.

Адреса: вул. Урицького, 45, Київ, 03035, тел.: (044) 251-62-81, факс: 520-03-15

Голова Комісії

В. КОПИЛОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель
від 19 червня 2007 р. № 01/7рш

ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок встановлює спосіб визначення предмета закупівлі відповідно до положень Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» (надалі — Закон).

1.2. Визначену відповідно до цього Порядку назву предмета закупівлі замовники зазначають у документах щодо здійснення закупівлі, передбачених Законом.

1.3. Терміни «замовник», «підприємство», «державні кошти», «учасник процедури закупівлі (учасник)», «товари», «роботи», «послуги», «лот» застосовуються у значеннях, визначених Законом.

1.4. Міжвідомча комісія з питань державних закупівель може прийняти рішення про встановлення для окремих видів товарів, робіт і послуг особливого порядку визначення предмета закупівлі, відмінного від загальноприйнятого.

1.5. Основними процедурами здійснення державних закупівель згідно із Законом є редукціон та відкриті торги із зменшенням ціни.

2. Визначення предмета закупівлі товарів та послуг

2.1. У разі закупівлі товарів або послуг, до одного предмета закупівлі відносяться товари або послуги, кількість, обсяги яких визначаються замовником самостійно, виходячи з обґрунтованої річної потреби.

2.2. Предмет закупівлі визначається згідно з абзацами восьмим і десятим статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.1997 р. № 822 за показником п’ятого знака Класифікатора ДК 016-97 (класифікаційне угруповання «категорія») з наступним зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.

При цьому замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого і дев’ятого знаків Класифікатора (класифікаційні угруповання «підкатегорія» і «тип»).

2.3. Поточний ремонт є послугою. При здійсненні закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається на  основі Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 р. № 174.

2.4. При здійсненні закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт назва предмета закупівлі визначається на основі Державного класифікатора видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.1997 р. № 822 за показником четвертого знака Класифікатора ДК 015-97 (класифікаційне угруповання «вид») з наступним зазначенням у дужках конкретної назви науково-технічної роботи.

2.5. У разі здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт за різними темами, які належать до одного виду науково-технічних робіт згідно Класифікатора ДК 015-97, для їх замовлення замовник повинен оголосити процедуру закупівлі, в який визначає науково-технічні роботи за різними темами як окремі лоти.

2.6. При здійсненні закупівлі лікарських засобів та виробів медичного призначення, предмет закупівлі визначається з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 р. № 400 «Про затвердження Національного переліку основних лікарських засобів i виробів медичного призначення».

3. Визначення предмета закупівлі poбiт

3.1. Визначення предмета закупівлі poбiт здійснюється замовником відповідно до абзацу дев’ятого статті 1 Закону на основі Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 р. № 174, а також Відомчих будівельних норм України ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 р. № 130.

3.2. Об’єктом будівництва є кожна відокремлена будівля (виробничий корпус або цех, склад, житловий будинок тощо) або споруда (міст, тунель, платформа, дорога тощо) з усіма улаштуваннями (галереями, естакадами тощо), монтаж устаткування, меблів, інвентарю, підсобних та допоміжних пристроїв, що є невід’ємними від неї, а також, за необхідності, з інженерними мережами, які прилягають до неї. На  будівництво об’єкта має бути складений окремий проект і кошторис або кошторисний розрахунок (об’єктний кошторис або об’єктний кошторисний розрахунок).

3.3. Замовник при здійсненні закупівлі одного виду робіт на декількох об’єктах визначає предмет закупівлі в цілому по  всіх об’єктах із зазначенням окремих частин предмета (лотів).

3.4. У разі, коли предметом закупівлі є будівництво житла на земельних ділянках, що належать замовникам, та виділених замовникам з цією метою місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування (власне будівництво), придбання житла в порядку пайової участі фінансування яких здійснюється за рахунок або з залученням державних коштів, такий предмет закупівлі відноситься до робіт та визначається відповідно до розділу 3 цього Порядку.

4. Очікувана вартість предмета закупівлі

4.1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається замовником самостійно.

4.2. При визначенні очікуваної вартості закупівлі послуг з поточного ремонту або робіт приймається до уваги кошторис або кошторисний розрахунок (об’єктний кошторис або об’єктний кошторисний розрахунок).?

4.3. При визначенні очікуваної вартості закупівлі товарів або послуг приймається до уваги цінова кон’юнктура на  відповідному ринку.

5. Придбання предмета закупівлі протягом року

5.1. За умови застосування процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни, редукціону, замовник має право здійснювати більше однієї закупівлі одного й того ж самого предмета закупівлі протягом року.?

5.2. Замовник має право здійснювати більше ніж одну закупівлю одного й того ж самого предмета закупівлі за процедурою запиту цінових пропозицій, якщо загальна річна очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує вартісної межі, зазначеної у частині першій статті 32 Закону (у п. 2 ч. 6 ст. 2 Закону — для підприємств, що здійснюють закупівлі за рахунок інших державних коштів) та визначена з урахуванням розділів 2, 3 та 4 цього Порядку.

5.3. Поділом предмета закупівлі з метою уникнення застосування процедур відкритих торгів із зменшенням ціни або редукціону вважається розбиття загальної річної суми предмета закупівлі визначеного відповідно до положень цього Порядку.

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті