10 міфів про рекламу ліків

10 міфів про рекламу ліківЗапрошуємо взяти участь у круглому столі, присвяченому обговоренню реклами лікарських засобів: міфам, що існують навколо неї, та законодавчих ініціатив, які нині обговорюються в парламенті.

Круглий стіл «10 міфів про рекламу ліків» відбудеться у вівторок, 1 березня 2011 р. у конференц-залі Індустріального Телевізійного Комітету за адресою: Київ, пров. Музейний, 10, 2-й поверх.

Організаторами круглого столу виступили Індустріальний Телевізійний Комітет, Всеукраїнська рекламна коалійія, Українська Асоціація видавців періодичної преси, Незалежна асоціація телерадіомовників, Асоціація виробників інноваційних ліків «АПРАД», Американська торгівельна Палата в Україні, Асоціація дистриб’юторів «ФАРМУКРАЇНА», Аптечна професійна асоціація України за підтримки Асоціації зовнішньої реклами України, Асоціації фармацевтичних виробників України. Інформаційний партнер — «Щотижневик АПТЕКА», Європейська Бізнес-Асоціація.

Початок  14:00.

Реєстрація розпочинається о 13:30.

Закінчення круглого столу о 16:00

До обговорення запрошені представники медіа- та рекламної індустрії, громадських організацій, галузевих асоціацій у сфері охорони здоров’я, народні депутати України, урядовці, медіаексперти, рекламодавці, журналісти.

Під час круглого столу буде презентовано аналітичний документ, який детально розвінчує міфи, створені навколо реклами лікарських засобів.

Попередня реєстрація необхідна у зв’язку із обмеженою кількістю місць у залі. Просимо попередньо зареєструватися на сайті www.itk.ua.

За детальнішою інформацією звертайтеся до оргкомітету за тел.: +38 (096) 212-57-98, e-mail: [email protected] — Ярослава Антіпіна.

Детальніше про тему, яка обговорюватиметься

Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації регулюється ст. 21 Закону України «Про рекламу». Згодом ця сфера також регулюватиметься положеннями Європейської Конвенції про транскордонне телебачення, які загалом містять лише мінімальні, раціональні обмеження, і порівняно з чинним законодавством встановлюють лише одне додаткове обмеження — телевізійний продаж лікарських засобів і медичних послуг забороняється. Протягом останнього року до Верховної Ради вносився ряд пропозицій щодо обмеження реклами таких товарів і послуг.

Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації допомагає підвищити конкурентоспроможність товарів компаній — виробників відповідних товарів та послуг. А в умовах конкуренції такі компанії підвищуватимуть якість своїх товарів та послуг задля збільшення кількості споживачів.

Сьогодні законом передбачено такі обмеження щодо реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації:

  • відсутній стосовно певних товарів і послуг дозвіл спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади в галузі охорони здоров’я на застосування в Україні;
  • заборонено рекламу лікарських засобів, які застосовуються та реалізуються тільки за рецептом лікаря;
  • заборонено рекламу допінгових речовин та/або методів їх використання у спорті.

Щодо реклами товарів, які не належать до лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації (попереднє визначення «косметичні засоби, харчові продукти, вітамінні та інші харчові добавки» було замінено) законодавство містить обмеження, відповідно до яких у такій рекламі забороняється посилання на те, що ця продукція має лікувальні властивості, якщо такі властивості не підтверджено у встановленому законодавством порядку спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з охорони здоров’я.

Також забороняється реклама проведення зцілення у присутності великої кількості людей, а також реклама надання послуг зі зцілення та осіб, що їх надають без наявності відповідного спеціального дозволу на послуги народної медицини (зцілення), виданого Міністерством охорони здоров’я України або уповноваженим ним органом.

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті