IV Всеукраїнська фармацевтична конференція «АПТЕКА-2009 Весна»

IV Всеукраїнська фармацевтична конференція «АПТЕКА-2009 Весна»

Офіційна підтримка — Міністерство охорони здоров’я України

13-16 травня? 2009 р.? курорт «Миргород»?
Полтавська обл., Миргород, вул. Гоголя, 112

Шановні учасники Всеукраїнської конференції «АПТЕКА–2009 Весна»!

Прийміть мої вітання і побажання плідної роботи на конференції, адже питання, які порушуються у рамках цього форуму, мають значення не тільки для фармацевтичної галузі, але й важливі для усієї системи охорони здоров’я України.

Сьогодні уряд вимушений вирішувати питання покращання медичної допомоги населенню в складних умовах фінансово-економічної кризи та протистояння? різних політичних сил. Тому дуже важливо підтримувати діалог з усіма ланками фармацевтичної галузі, починаючи з регіональних підприємств роздрібної торгівлі лікарськими засобами і закінчуючи потужними? державними виробниками.?

Велика кількість учасників конференції з усіх регіонів країни і широке коло інтересів, які вони представляють, свідчать про активну громадську позицію фармацевтів, співробітників соціальних служб, керівників органів державного та місцевого управління, бізнесменів та про їх розуміння необхідності термінових змін задля покращання? умов життя і здоров’я громадян України.

Всеукраїнська конференція «АПТЕКА–2009 Весна» надає гарну можливість досягти? порозуміння і вирішити накопичені за останній час питання, знайти спільні рішення,? які дозволять українській фармацевтичній галузі і всій системі охорони здоров’я крок за кроком подолати кризу і досягти європейського та світового рівня.

Василь Князевич,
Міністр охорони здоров’я України

?

У програмі конференції:

  •  Фармацевтичний ринок в Україні під час економічної кризи. Фактори впливу та? перспективи трансформації
  •  Державне регулювання цін у період нестабільної економіки. Питання та порядок введення
  •  Нові Ліцензійні умови. Зміни та новації
  •  Якість ліків. Удосконалення системи контролю
  •  Виробники, дистриб’ютори, аптеки – пошуки взаємодії та співпраці. Хто вони – ринкоутворюючі аптеки, і який він – перерозподіл аптечного ринку
  •  Аптечний ринок у нових економічних умовах. Споживач та ринок – зміни і тенденції
  •  Аптечний маркетинг. Що означає «ефективна аптека», або Як жити за свої кошти. Цінова конкуренція та асортиментна сегментація
  •  Регіональний досвід раціонального забезпечення населення ліками
    ?

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті