Правила рекламування ліків будуть доопрацьовані

Правила рекламування ліків будуть доопрацьованіВерховна Рада України повернула Комітету з питань свободи слова та інформації на доопрацювання з наступним поданням на повторне друге читання законопроект про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо приведення у відповідність до Європейської конвенції про транскордонне телебачення.

За це рішення проголосували 306 народних депутатів з 426, зареєстрованих у сесійній залі.

Законопроектом пропонується заборонити спонсорство теле- та радіопедач із використанням назв лікарських засобів, які надаються та розповсюджуються лише за приписом (рецептом) лікаря, та конкретних медичних послуг, а саме: методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, застосування яких потребує спеціальних знань та підготовки.

Головне юридичне управління 3 квітня 2009 р. надало зауваження, що це положення не враховує вимог ст. 18 Конвенції, згідно з якою заборона спонсорства стосується суб’єктів, основним видом діяльності яких є виробництво чи продаж товарів, або надання послуг, реклама і телепродаж яких заборонена, тому законопроект потребує суттєвого доопрацювання.

Крім того, пропонується таке доповнення:

«Телепродаж повинен містити необхідну, доступну, достовірну аудіовізуальну інформацію про товар, який пропонується. Час мовлення та частка телепродажу протягом астрономічної доби та/або години включається та є складовою частиною часу мовлення, відведеного на рекламу, та частки реклами, визначеної цим Законом, у фактичному обсязі мовлення протягом астрономічної доби та/або години телерадіо­організаціями будь-якої форми власності. Телепродаж не повинен спонукати дітей до купівлі чи оренди товарів.

Трансляція кіно- і телефільмів, якщо їх запланована тривалість перевищує 45 хвилин, може перериватися рекламою або будь-яким редакційним, авторським чи інформаційним матеріалом (включаючи анонси програм, передач) один раз на кожний повний 45-хвилинний період.

Подальші переривання дозволяються, якщо запланована тривалість трансляції перевищує не менш як на 20 хвилин два чи більше повні 45-хвилинні періоди».

Нагадаємо, що проект було подано Президентом України 28.08.2008 р. та зареєстровано за № 3081, а 17 грудня 2008 р. було прийнято в першому читанні (див. «Щотижневик АПТЕКА» № 50 (671) від 22.12.2008 р.).

За матеріалами www.pharma.net.ua; www.rada.gov.ua

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті