Теперь реклама должна предупреждать о вреде самолечения

13 августа 2011 г. вступили в силу изменения к порядку рекламы лекарственных средств, медицинской техники, методов профилактики, диагностики, лечения и реабилитации, внесенные законом № 3235-VI, (принят парламентом 19.04.2011 г.)

Согласно документу изменяется редакция ст. 21 Закона Украины «О рекламе». Теперь текст рекламы лекарственных средств должен в обязательном порядке содержать предупреждение о том, что самолечение может быть вредным для здоровья.

Причем такое предупреждение должно занимать не менее 15% площади всей рекламы или не менее 15% продолжительности рекламного ролика.

По материалам www.ligazakon.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Анелія 15.08.2011 12:36
на вашому сайті реклама не відповідає цим вимогам:)
Borys Danevych 15.08.2011 8:00
Шановна Анелія, У нижній частині цієї сторінки вказано: "Cпециализированное медицинское интернет-издание для врачей,...". А в частині 13 статті 21 Закону "Про рекламу" вказано, що "Положення цієї статті (зокрема, стосовно вміщення попередження про шкоду самолікування - БД) не поширюються на рекламу лікарських засобів..., яка розміщується у спеціалізованих виданнях, призначених для медичних установ та лікарів...".
Дмитрий 15.08.2011 11:50
Borys Danevych, вы только упускаете один момент. В той же части 13 говориться о специализированных изданиях в их классическом понимании т.е. бумажном, которые доступны по сути действительно только узкому кругу специалистов и нет ни слова про интернет-ресурсы, которые доступны каждому у кого есть компьютер и интернет! А строчка внизу - это маленькая отписка.
Михайло Юнко LL.M. 16.08.2011 11:34
Поділяю думку Бориса Даневича, і вважаю, що недотримання у рекламі, розміщеній на Вашому сайті, вимог нової редакції ст. 21 Закону України «Про рекламу» щодо попередження про заборону самолуківання може мати як для Вас, так і для фарма-цевтичних компаній, лікарські засоби яких рекламуються на Вашому сайті, негативні правові наслідки. Так, п. 3.1. все ще чинного на сьогоднішній день Порядку реклами лікарських засобів, призначеної для медичних закладів і лікарів, затвердженого наказом МОЗ України 177 від 10 червня 1997 року передбачає, що реклама лікарських засобів, яка призначена для медичних закладів і лікарів, здійснюється тільки через спеціалізовані друковані засоби інформації, розрахо-вані на медичних і фармацевтичних фахівців. Навряд чи можна вважати Ваш сайт спеціалізованим друкованим засобом інформації... Отож, будьте обережні з подібного роду "застереженнями"!
Михайло Юнко LL.M. 16.08.2011 11:37
Вірніше, поділяю думку Димитрия, перепрошую за неточність!
Михайло Юнко LL.M. 16.08.2011 11:44
Витяг з Закону України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні Стаття 1. Друковані засоби масової інформації (преса) в Україні В цьому Законі під друкованими засобами масової інформації (пресою) в Україні розуміються періодичні і такі, що продовжуються, видання, які виходять під постійною назвою, з періодичністю один і більше номерів (випусків) протягом року на підставі свідоцтва про державну реєстрацію. Додатки до друкованих засобів масової інформації у вигляді видань газетного та журнального типу є окремими періодичними і такими, що продовжуються, друкованими виданнями і підлягають реєстрації на загальних підставах. Зазначені в частинах першій та другій цієї статті Закону друковані видання можуть включати до свого складу інші носії інформації (платівки, дискети, магнітофонні та відеокасети тощо), розповсюдження яких не заборонено чинним законодавством України. Друкований засіб масової інформації вважається виданим, якщо він підписаний до виходу в світ і видрукований будь-яким тиражем. Сфера розповсюдження друкованого засобу масової інформації не обмежується.

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті