Відповідаємо на лист

До редакції «Щотижневика АПТЕКА» від працівників Тернопільського обласного виробничо-торгового аптечного об’єднання надійшов лист, в якому вони просили надати інформацію про чинність, порядок застосування, поширення дії Рішення Господарського суду м. Києва від 1.02.2005 р. № 22/68 «Про визнання недійсною Постанови КМУ від 5.09.1996 р. № 1071 «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров’я, що фінансуються з бюджету» та сумісності цього рішення з Наказом МОЗ України від 27.02.2006 р. № 86 «Про внесення змін до Переліку лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів».

На запитання наших читачів відповідає Борис Даневич, юрист адвокатської фірми «Паритет» (Київ):

Щодо Постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок закупівлі лікарських засобів закладами та установами охорони здоров’я, що фінансуються з бюджету» від 5.09.1996 р. № 1071 Господарським судом м. Києва справді було прийняте рішення від 01.02.2005 р. у справі № 22/68 за позовом компанії «Неон Антибіотикс Пвт. ЛТД» до Кабінету Міністрів України про визнання постанови недійсною разом із Переліком лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів. Основною підставою для прийняття рішення судом було обмеження порядком закупівлі декларативного принципу конкурентного середовища у сфері державних закупівель, встановленого в преамбулі Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти». Проте вказане рішення так і не набуло законної сили, оскільки було оскаржене у Вищому господарському суді України. Останньою, 14.06.2005 р., було прийнято постанову про скасування рішення Київського господарського суду і направлення справи до цього ж суду на новий розгляд. Обгрунтовуючи свою постанову, Вищий господарський суд України посилався як на відсутність у Переліку лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, препаратів позивача, так і на неврахування Господарським судом м. Києва чинних тоді положень Закону «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти», якими Кабінету Міністрів України було надано право визначати особливості таких закупівель.

Варто зазначити, що на сьогодні положення вищезазначеного закону зазнали змін, внаслідок чого тепер здійснення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів можуть встановлюватися або змінюватися виключно згідно з його змістом. Разом з тим на цей момент порядок закупівель, встановлений постановою Кабінету Міністрів України, а також Перелік лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади і установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, все ще залишаються чинними.

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Цікава інформація для Вас:

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті