Зачем лечить изжогу?
Приблизительно у каждого 4-го человека отмечают изжогу по меньшей мере 1 раз в месяц, а у 13% — каждую неделю
Приблизительно у каждого 4-го человека отмечают изжогу по меньшей мере 1 раз в месяц, а у 13% — каждую неделю
Рекомендация препарата СУСТАМАР® позволит обеспечить посетителя необходимой эффективной и безопасной помощью.
Тем, кто не готов жертвовать фигурой в новогодние праздники, стоит обратить внимание на продукт Жидкий Каштан СУПЕР ФОРТЕ
Уже 10 років поспіль АПАУ відстоює інтереси аптечного бізнесу і фармацевтичних спеціалістів, займаючи активну позицію шляхом ведення постійного діалогу з владою. Одним із форматів такої взаємодії є проведення АПАУ щорічного Аптечного саміту України, який цього року відбувся 7 грудня в столичному «Mercure Kyiv Congress Centre»
На даний час у цій електронній системі опрацьовано більше 2 тис. рецептів
7 грудня у приміщенні Українського кризового медіа-центру відбувся прес-брифінг на тему «Спрощена реєстрація лікарських засобів: можливості для бізнесу та українського фармацевтичного ринку». У заході взяли участь Уляна Супрун, в.о. міністра охорони здоров’я України, Тетяна Думенко, директор ДП «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України» (далі — ДЕЦ), Андрій Гундер, президент Американської торговельної палати в Україні (American Chamber of Commerce in Ukraine — […]
5 грудня 2017 р. під головуванням Ольги Богомолець відбулося чергове засідання Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я (далі — Комітет), під час якого народні депутати встигли лише опрацювати питання щодо призначення голів новостворених підкомітетів. Також народні депутати заслухали звіт МОЗ України щодо виконання рекомендацій Рахункової палати України, наданих профільному міністерству за результатами аудиту ефективності використання бюджетних коштів на міжнародні […]
5 грудня 2017 р. відбулося засідання Громадської ради при Державній службі України з лікарських засобів та контролю за наркотиками
Результаты работы форума доказали, что сегодня мультиканальность — это не просто тренд, а необходимость. Какие возможности и подводные камни скрыты в образовательных программах для специалистов здравоохранения, как услышать клиента и как быть услышанным в наше время пресыщенности рекламой и цифровыми технологиями — такие темы оказались в фокусе второй части форума
Обсудить эффективные подходы в продвижении healthcare-брендов, а также поговорить об инновационных коммуникациях в области здравоохранения можно было на мероприятии для лидеров маркетинга в фармацевтике «Healthcare Creative Forum»