Содержание номера #501

Приписвід 03.08.2005 р. № 2680/07-22

На підставі встановлення факту непроведення виробником контролю якості готового лікарського засобу ЗАБОРОНЕНО реалізацію (торгівлю), зберігання та застосування лікарського засобу НЕКОЛД, таблетки, вкриті оболонкою, № 4 серії ND 1024 виробництва «Медітек», Індія.

Припис від 03.08.2005 р. № 2684/07-22

На підставі встановлення факту невідповідності архівних зразків серії 27032005 вимогам аналітичної нормативної документації ЗАБОРОНЕНО реалізацію (торгівлю), зберігання та застосування лікарського засобу АСПАРКАМ, таблетки у контурних чарункових упаковках № 50 серії 27032005 виробництва ВАТ «Луганський хіміко-фармацевтичний завод», Україна.

Паспортизація аптек

Постановою КМУ від 17.11.2004 р. № 1570 затверджені Правила торгівлі лікарськими засобами в аптечних закладах, якими встановлено нову форму паспорта аптечного закладу.

Приписвід 03.08.2005 р. № 2681/07-22

На підставі встановлення факту непроведення виробником контролю якості готового лікарського засобу ЗАБОРОНЕНО реалізацію (торгівлю), зберігання та застосування лікарського засобу ГРИПФЛЮ, таблетки № 4 серії Т314 виробництва «Гімансу Оверсіз», Індія.

«Золотая лихорадка» в биотехнологической индустрии: украинских «старателей» не видно

Мировая биотехнологическая индустрия переживает период быстрого роста. Так, на протяжении последних четырех лет эта отрасль увеличивала свои объемы со скоростью от 9 до 22% в год. В 2004 г. объем мирового биотехнологического сектора составил 105,6 млрд дол. США, при этом более 66% в его структуре принадлежит медицинским препаратам и технологиям.

Приписвід 03.08.2005 р. № 2682/07-22

На підставі встановлення факту непроведення виробником контролю якості готового лікарського засобу ЗАБОРОНЕНО реалізацію (торгівлю), зберігання та застосування лікарського засобу КОМБІСПАЗМ, таблетки № 100 серії CS 198 виробництва «Сінмедик Лабораторіз», Індія.

О 20% или Немного о сегментации

У вас есть хороший продукт? Хорошо, но для успеха бизнеса этого мало. Чтобы создать успешный брэнд (см. «Еженедельник АПТЕКА» № 26 (497) от 4 июля 2005 г.), нужно четко представлять себе потребности и запросы потребителей, знать своего потребителя «в лицо». Первым делом компании необходимо трезво оценить, какой из рыночных сегментов в долгосрочном периоде принесет ей наибольшую прибыль.