Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходів | Головний розпорядник бюджетних коштів | Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет, інші) | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень | У тому числі за роками | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
усього | за роками | |||||||||||||||
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||||||
1. Створення і забезпечення діяльності дослідної науково-виробничої бази молекулярних та клітинних біотехнологій | кількість розроблених технологій | 16 | 1 | 2 | 3 | 5 | 5 | розроблення технологій отримання різних типів рекомбінантних білків і антитіл з використанням глибокої очистки | Держінформ-науки | державний бюджет | 24 | 0,5 | 5 | 4 | 8 | 6,5 |
інвестиційні кошти | 15 | 10 | 5 | |||||||||||||
кількість розроблених методик | 11 | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | ідентифікація специфічних пухлино-асоційованих антигенів та одержання моноклональних антитіл для терапевтичних та діагностичних цілей | —“— | державний бюджет | 7 | 0,5 | 2,2 | 1,5 | 2,3 | 0,5 | |
кількість пілотних лабораторій | 1 | 1 | створення пілотної лабораторії клітинних технологій відповідно до вимог належної лабораторної практики та розроблення новітніх клітинних технологій | —“— | —“— | 14 | 3 | 2 | 2 | 7 | ||||||
кількість розроблених методик | 20 | 10 | 10 | Національна академія наук | —“— | 20 | 10 | 10 | ||||||||
інвестиційні кошти | 15 | 10 | 5 | |||||||||||||
кількість лабораторних модулів | 1 | 1 | створення та забезпечення функціонування лабораторного модуля клітинної інженерії для розроблення, апробації, верифікації та валідації діагностичних, лікувальних і профілактичних імунобіологічних препаратів на основі клітинних біотехнологій | Держінформ-науки | державний бюджет | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||
Національна академія наук | —“— | 6 | 3 | 3 | ||||||||||||
інвестиційні кошти | 10 | 5 | 5 | |||||||||||||
кількість створених лабораторних модулів | 1 | 1 | створення лабораторного модуля молекулярно-генетичного аналізу та діагностики збудників інфекційних хвороб тварин і птиці | Держветфітослужба | державний бюджет | 22 | 1 | 1 | 10 | 10 | ||||||
інвестиційні кошти | 10 | 5 | 5 | |||||||||||||
кількість розроблених методик | 12 | 2 | 5 | 5 | розроблення методик молекулярної діагностики патологій людини з визначення змін у ДНК за допомогою мікрочипів та створення відповідного лабораторного модуля | Держінформ-науки | державний бюджет | 10,5 | 0,4 | 1,5 | 3,9 | 3,1 | 1,6 | |||
кількість створених лабораторних модулів | 1 | 1 | Національна академія наук | —“— | 4 | 4 | ||||||||||
Разом | державний бюджет | 111,5 | 1,4 | 13,7 | 20,4 | 39,4 | 36,6 | |||||||||
інвестиційні кошти | 50 | 30 | 20 | |||||||||||||
2. Створення новітніх діагностичних засобів на основі ДНК- і РНК- технологій | кількість розроблених тест-систем | 5 | 1 | 2 | 2 | розроблення методик та створення: тест-системи для ДНК-аналізу генної перебудови, що спричиняє тяжкі |
Держінформ-науки | державний бюджет | 7,4 | 0,4 | 0,5 | 2 | 2 | 2,5 | ||
спадкові захворювання центральної та периферійної нервової системи; | Національна академія наук | державний бюджет | 7,6 | 0,5 | 1 | 2 | 4,1 | |||||||||
маркерної системи для генетичного тестування пацієнтів із спадково обумовленими порушеннями репродуктивної функції; | ||||||||||||||||
панелі генів для прогностичної оцінки пухлин головного мозку; | ||||||||||||||||
тест-систем для ДНК-діагностики поширених в Україні тяжких спадкових захворювань моногенної природи | ||||||||||||||||
кількість створених діагностикумів | 13 | 5 | 5 | 3 | створення молекулярно-біологічних діагностикумів для: комплексного моніторингу хворих на мієлопроліферативні захворювання; діагностики онкологічних захворювань людини на основі РНК/ДНК-мікрочипів; прогностичної оцінки ефективності лікування раку молочної залози на основі нових молекулярно-генетичних факторів |
Держінформ-науки | —“— | 4 | 0,4 | 3,6 | ||||||
Національна академія наук | —“— | 4 | 0,5 | 2,9 | 0,6 | |||||||||||
кількість баз паспортів | 1 | 1 | здійснення молекулярно-генетичної паспортизації виробничих штамів, збудників інфекційних хвороб тварин і птиці ортоміксо-, параміксо-, асфа-, флаві-, герпес- та цирковірусної етіології | Національна академія аграрних наук | державний бюджет | 3 | 0,8 | 1,1 | 1,1 | |||||||
Держвет-фітослужба | —“— | 3 | 3 | |||||||||||||
інвестиційні кошти | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
кількість розроблених технологій одержання факторів патогенності | 2 | 2 | молекулярно-генетичний скринінг ізолятів збудника сибірки, розроблення технологій одержання факторів його патогенності та створення діагностикумів такого збудника | Національна академія аграрних наук | державний бюджет | 18 | 2 | 8 | 6 | 2 | ||||||
кількість створених діагностикумів | 2 | 2 | інвестиційні кошти | 4 | 2 | 2 | ||||||||||
кількість розроблених технологій виготовлення діагностикумів | 3 | 1 | 2 | розроблення молекулярно-генетичних засобів виявлення та типування вірусу сказу для конструювання та створення технологій виготовлення діагностикумів та антирабічних вакцин | Мінагро-політики | державний бюджет | 6 | 2 | 2 | 2 | ||||||
Національна академія аграрних наук | —“— | 12 | 6 | 6 | ||||||||||||
інвестиційні кошти | 5 | 3 | 2 | |||||||||||||
Разом | державний бюджет | 65 | 0,8 | 7,3 | 13,6 | 22 | 22,3 | |||||||||
інвестиційні кошти | 13 | 1 | 1 | 6 | 5 | |||||||||||
3. Розроблення діагностичних засобів на основі рекомбінантних білків та імунохімічних підходів | кількість створених діагностикумів | 9 | 4 | 5 | створення моноклональних антитіл проти: онкогенних форм рецептора фактора росту фібробластів; білкових мішеней раку молочної залози |
Держінформ-науки | державний бюджет | 2 | 0,3 | 1,2 | 0,5 | |||||
Національна академія наук | —“— | 2 | 0,3 | 1,2 | 0,5 | |||||||||||
—“— | 1 | 1 | ідентифікування та отримання у вигляді рекомбінантних білків пухлиноасоційованих антигенів для імунодіагностики онкологічних захворювань, створення відповідного діагностикуму | Держінформ-науки | —“— | 2 | 0,2 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||||
кількість створених тест-систем | 1 | 1 | створення тест-системи для ранньої діагностики нейродегенеративних хвороб людини на основі антитіл проти маркерних пептидів | Національна академія наук | —“— | 3 | 0,2 | 0,9 | 1 | 0,9 | ||||||
кількість розроблених діагностикумів | 1 | 1 | розроблення нового типу високочутливого діагностикуму на основі химерних рекомбінантних білків та створення діючого макета такого діагностикуму | Держінформ-науки | —“— | 6,5 | 0,5 | 0,5 | 2,5 | 3 | ||||||
—“— | 1 | 1 | здійснення дизайну антигенних пептидів та продукування антипептидних антитіл | —“— | —“— | 1,9 | 0,7 | 0,6 | 0,6 | |||||||
проти онкогенної ізоформи A2 білка eEF1 для діагностування злоякісних пухлин людини | ||||||||||||||||
кількість розроблених тест-систем | 5 | 5 | розроблення тест-систем для визначення: звідності антитіл до вірусу герпесу другого типу; ВІЧ-інфекцій на ранній стадії діагностики; p55 рецептора фактора некрозу пухлин при лейкозних захворюваннях людей; лейкозу великої рогатої худоби; тестування компонентів системи активації плазміногену та її регуляторів при онкологічних захворюваннях |
Національна академія наук | державний бюджет | 0,9 | 0,2 | 0,4 | 0,3 | |||||||
Національна академія аграрних наук | —“— | 0,3 | 0,2 | 0,1 | ||||||||||||
МОЗ | —“— | 3 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
Держвет-фітослужба | —“— | 0,6 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | |||||||||||
кількість створених діагностикумів | 8 | 2 | 2 | 2 | 2 | створення новітніх імунодіагностикумів для: проведення моніторингу та виявлення ризику порушень системи гемостазу; визначення маркерів розвитку захворювань кісткової тканини |
Національна академія наук | —“— | 4,6 | 0,4 | 0,6 | 1,9 | 1,1 | 0,6 | ||
кількість створених діагностикумів | 20 | 5 | 5 | 5 | 5 | створення люмінесцентних біомедичних діагностичних матеріалів | Держінформ-науки | державний бюджет | 20 | 0,4 | 3,8 | 7,4 | 5,8 | 2,6 | ||
інвестиційні кошти | 9 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
—“— | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 | розроблення технологій одержання рекомбінантних білків та тест-систем для діагностики лейкозу великої рогатої худоби, інфекційного ринотрахеїту, респіраторно-репродуктивного синдрому та хвороби Ауєскі свиней, бруцельозу | Національна академія аграрних наук | державний бюджет | 19 | 4 | 4 | 3 | 8 | |||
Держвет-фітослужба | —“— | 6 | 4 | 2 | ||||||||||||
інвестиційні кошти | 4 | 2 | 2 | |||||||||||||
Разом | державний бюджет | 71,8 | 0,8 | 11,3 | 24,2 | 19,2 | 16,3 | |||||||||
інвестиційні кошти | 13 | 1 | 1 | 6 | 5 | |||||||||||
4. Створення терапевтичних препаратів та засобів на основі рекомбінантних білків, антитіл та ДНК і РНК- технологій | кількість створених технологій | 2 | 2 | створення технологій одержання моноклональних антитіл проти маркерних білків пухлин головного мозку та тирозил-тРНК синтетази | Держінформ-науки | державний бюджет | 4,3 | 1,3 | 1 | 1 | 1 | |||||
Національна академія наук | —“— | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||
інвестиційні кошти | 2 | 1 | 1 | |||||||||||||
—“— | 1 | 1 | розроблення технології одержання: препаратів для лікування людини фактора росту фібробластів-2 та бета- |
Національна академія наук | державний бюджет | 2,6 | 0,4 | 1,1 | 1,1 | |||||||
інтерферону 1в; генно-терапевтичного препарату для лікування цукрового діабету першого типу; генно-інженерних препаратів для індуковано-клітинної терапії ішемічного ураження нирок; цитокіна ЕМАР II як медіатора антиангіогенної дії для протипухлинної терапії |
МОЗ | державний бюджет | 2,4 | 2,4 | ||||||||||||
інвестиційні кошти | 4 | 2 | 2 | |||||||||||||
кількість створених технологій | 1 | 1 | створення нового лікарського антивірусного препарату на основі злиття молекул інтерферону та альбуміну | Національна академія наук | державний бюджет | 2,5 | 0,2 | 0,7 | 0,8 | 0,8 | ||||||
МОЗ | —“— | 1 | 1 | |||||||||||||
інвестиційні кошти | 1 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||
—“— | 1 | 1 | розроблення технології створення препарату соматотропіну на основі рекомбінантних білків | Національна академія наук | державний бюджет | 2,5 | 0,2 | 0,7 | 0,8 | 0,8 | ||||||
МОЗ | —“— | 1 | 1 | |||||||||||||
інвестиційні кошти | 1 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||||
—“— | 15 | 2 | 3 | 5 | 5 | створення лікарських засобів на основі рекомбінантних ростових факторів, рекомбінантних одноланцюгових антитіл, протеїно-асоційованих кон’югатів природних біологічно активних | Держінформ-науки | державний бюджет | 4,8 | 1 | 3 | 0,8 | ||||
Національна академія наук | —“— | 3 | 1 | 2 | ||||||||||||
інвестиційні кошти | 1 | 1 | ||||||||||||||
сполук, рекомбінантних білків | ||||||||||||||||
кількість розроблених технологій | 2 | 2 | розроблення технологій виготовлення та регламентів застосування рекомбінантних інтерферонів та Інтерлейкіна-1 великої рогатої худоби для лікування та профілактики вірусних інфекцій | Держінформ-науки | державний бюджет | 2 | 2 | |||||||||
МОЗ | —“— | 4 | 4 | |||||||||||||
Національна академія наук | —“— | 2 | 2 | |||||||||||||
інвестиційні кошти | 1 | 1 | ||||||||||||||
—“— | 4 | 1 | 1 | 2 | розроблення технологій виготовлення та регламентів застосування маркованих вакцин проти ньюкаслської хвороби, інфекційного ринотрахеїту, хвороби Ауєскі, парвовірусної інфекції свиней | Національна академія аграрних наук | державний бюджет | 14 | 2 | 6 | 3 | 3 | ||||
Держвет-фітослужба | —“— | 4 | 1 | 2 | 1 | |||||||||||
інвестиційні кошти | 10 | 5 | 5 | |||||||||||||
—“— | 4 | 2 | 2 | розроблення технологій виготовлення рекомбінантних вакцин проти класичної чуми та бешихи свиней і діагностикумів на основі моноклональних антитіл | Національна академія аграрних наук | державний бюджет | 17 | 3 | 7 | 7 | ||||||
Мінагро-політики | —“— | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||
інвестиційні кошти | 10 | 5 | 5 | |||||||||||||
Разом | державний бюджет | 75,1 | 0,8 | 13,8 | 24,7 | 25,2 | 10,6 | |||||||||
інвестиційні кошти | 30 | 14,5 | 15,5 | |||||||||||||
5. Створення та застосування інноваційних систем розроблення лікарських субстанцій | кількість впроваджених методик | 5 | 2 | 1 | 2 | впровадження методики здійснення високопродуктивного біологічного скринінгу хімічних сполук в автоматизованому мікропланшетному форматі. Створення та забезпечення роботи відповідного лабораторного модуля | Держінформ-науки | державний бюджет | 35,9 | 4,9 | 13 | 5 | 13 | |||
кількість створених лабораторних модулів | 1 | 1 | інвестиційні кошти | 9 | 3 | 3 | 3 | |||||||||
кількість препаратів з визначеною біологічною активністю, тис. одиниць | 900 | 400 | 250 | 250 | впровадження методик проведення циклів цілеспрямованого розроблення лікарських препаратів з використанням підходів біоінформатики, протеоміки, структурної біології та генної інженерії | —“— | державний бюджет | 53 | 3,2 | 5,7 | 19,3 | 12,8 | 12 | |||
інвестиційні кошти | 4 | 2 | 2 | |||||||||||||
кількість розроблених технологій | 5 | 1 | 2 | 2 | розроблення комп’ютерних технологій QSAR-аналізу для пошуку, прогнозування та конструювання лікарських речовин із заданим комплексом властивостей | —“— | державний бюджет | 19,8 | 1 | 3,8 | 9,3 | 2,9 | 2,8 | |||
інвестиційні кошти | 1 | 1 | ||||||||||||||
результати тестування оригінальних сполук, тис. одиниць | 900 | 400 | 250 | 250 | розроблення і впровадження методик застосування досліджень для здійснення первинного скринінгу молекул потенційних | —“— | державний бюджет | 109,4 | 3,3 | 11,2 | 27,5 | 36 | 31,4 | |||
інвестиційні кошти | 14 | 7 | 7 | |||||||||||||
біологічно активних сполук | ||||||||||||||||
результати тестування оригінальних сполук, тис. одиниць | 900 | 400 | 250 | 250 | впровадження методик та проведення тестів для виявлення біологічної активності сполук за допомогою біохімічних, біофізичних та клітинних методів досліджень | Держінформ-науки | державний бюджет | 20,2 | 13,2 | 6 | 1 | |||||
Національна академія наук | —“— | 10 | 5 | 5 | ||||||||||||
результати випробування біологічно активних сполук, тис. одиниць | 900 | 400 | 250 | 250 | проведення випробувань бази нових хімічних сполук для вивчення специфічних фармакологічних властивостей та фармакокінетики | Держінформ-науки | —“— | 49,7 | 16,5 | 11,7 | 14,5 | 7 | ||||
інвестиційні кошти | 25 | 5 | 5 | 15 | ||||||||||||
кількість розроблених методик синтезу та технологічних регламентів виготовлення хімічних сполук | 120 | 40 | 40 | 40 | здійснення синтезу обраних на основі розроблених фармакофорних моделей хімічних сполук та розроблення технологічних регламентів їх виготовлення | Держінформ-наукиНаціональна академія наук | державний бюджет | 41 | 18 | 18 | 5 | |||||
інвестиційні кошти | 20 | 7 | 7 | 6 | ||||||||||||
кількість розроблених методик | 20 | 4 | 5 | 8 | 3 | розроблення методик аналізу комбінаторної дії сумішей лікарських субстанцій для прогнозування синергетичних, антагоністичних та токсичних ефектів | Держінформ-наукиНаціональна академія наук | державний бюджет | 6,3 | 2,4 | 1,4 | 2,1 | 0,4 | |||
кількість препаратів з визначеною біологічною активністю, одиниць | 15 | 5 | 5 | 5 | здійснення молекулярного дизайну, синтез і дослідженняін вітро інгібіторів протеїнтирозинфосфатаз як потенційних лікарських засобів для лікування цукрового діабету другого типу та інших захворювань | Національна академія наук | державний бюджет | 2,5 | 0,5 | 0,5 | 1 | 0,5 | ||||
кількість розроблених сенсорних систем | 8 | 1 | 1 | 1 | 5 | розроблення сенсорних систем швидкого скринінгу:потенційних інгібіторів АТФ-, ГТФ-залежних ферментів; інгібіторів теломерази як потенційних протипухлинних засобів; ДНК-зв’язувальних сполук — потенційних інгібіторів полімераз, топоізомераз і теломерази |
—“— | —“— | 2,3 | 0,4 | 0,4 | 0,9 | 0,6 | |||
інвестиційні кошти | 2 | 1 | 1 | |||||||||||||
кількість розроблених технологій, дослідних зразків | 10 | 10 | розроблення нового класу антибіотиків з селективною дією проти збудників інфекційних хвороб людини | Держінформ-науки | державний бюджет | 5 | 2 | 2 | 1 | |||||||
Національна академія наук | —“— | 5 | 2 | 2 | 1 | |||||||||||
МОЗ | —“— | 5 | 5 | |||||||||||||
інвестиційні кошти | 10 | 5 | 5 | |||||||||||||
кількість створених технологій | 1 | 1 | створення та застосування технології розроблення інгібіторів протеїнкіназ як потенційних лікарських засобів для лікування онкологічних та вірусних захворювань | Національна академія наук | державний бюджет | 2,6 | 0,3 | 1 | 1 | 0,3 | ||||||
інвестиційні кошти | 2 | 1 | 1 | |||||||||||||
результати тестування лікарських субстанцій, тис. одиниць | 1000 | 250 | 250 | 250 | 250 | проведення первинних тестів для виявлення противірусної активності біологічно активних сполук за допомогою нових ефективних люмінесцентних зондів | Держінформ-науки | державний бюджет | 5 | 1 | 1 | 1 | 2 | |||
інвестиційні кошти | 3 | 3 | ||||||||||||||
кількість розроблених технологій | 1 | 1 | розроблення технології виробництва дезінфектантів на основі похідних гуанідінів | Національна академія аграрних наук | державний бюджет | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||
інвестиційні кошти | 10 | 4 | 1 | 5 | ||||||||||||
Разом | державний бюджет | 376,7 | 7,5 | 51,7 | 126,3 | 104,2 | 87 | |||||||||
інвестиційні кошти | 94 | 9 | 15 | 32 | 44 | |||||||||||
6. Створення лікарських препаратів методами клітинних технологій | —“— | 1 | 1 | розроблення штучних еквівалентів шкіри медичного призначення з використанням клітин людини | Держінформ-науки | державний бюджет | 3 | 0,5 | 1,6 | 0,5 | 0,4 | |||||
Національна академія наук | —“— | 3 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
інвестиційні кошти | 20 | 5 | 5 | 10 | ||||||||||||
кількість розроблених технологій | 1 | 1 | розроблення технології лікування захворювань печінки стовбуровими клітинами, перетвореними у гепатоцитоподібні клітини | Держінформ-науки | державний бюджет | 8 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||
кількість розроблених методик | 6 | 1 | 2 | 3 | створення лікарських засобів на основі стовбурових клітин жирової тканини людини для лікування хронічних діабетичних виразок | —“— | —“— | 2,5 | 1,5 | 0,5 | 0,5 | |||||
кількість розроблених технологій | 2 | 1 | 1 | розроблення сучасних клітинних технологій отримання та зберігання донорських зразків ядровмісних клітин пуповинної крові | Національна академія наук | державний бюджет | 2,7 | 0,2 | 0,5 | 0,5 | 1,5 | |||||
інвестиційні кошти | 5 | 5 | ||||||||||||||
—“— | 8 | 1 | 1 | 3 | 3 | створення і розроблення біотехнологій одержання рекомбінантних терапевтично активних білків та векторних вакцин на основі рекомбінантних бакуловірусів та перетворених ними клітин | —“— | державний бюджет | 6 | 1 | 2 | 1 | 2 | |||
інвестиційні кошти | 5 | 5 | ||||||||||||||
—“— | 6 | 1 | 2 | 3 | розроблення сучасних клітинних технологій отримання біомаси цінних лікарських рослин — продуцентів біологічно активних речовин | Держінформ-науки | державний бюджет | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 | ||||
інвестиційні кошти | 5 | 5 | ||||||||||||||
кількість розроблених методик | 8 | 2 | 2 | 2 | 2 | розроблення пробіотичних препаратів на основі лакто- та біфідобактерій для корекції імунітету | Національна академія наук | державний бюджет | 0,2 | 0,2 | ||||||
МОЗ | —“— | 0,6 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | |||||||||||
кількість розроблених технологій | 1 | 1 | розроблення технології отримання тривимірних культур клітин із злоякісних пухлин та клітинних ліній для скринінгу протипухлинних агентів ін вітро | Держінформ-науки | —“— | 1,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||
Національна академія наук | —“— | 1 | 1 | |||||||||||||
інвестиційні кошти | 3 | 2 | 1 | |||||||||||||
—“— | 6 | 3 | 3 | розроблення терапевтичних препаратів на основі стовбурових клітин для лікування і профілактики вірусних ентеритів і гепатитів та лептоспірозів тварин | Держінформ-науки | державний бюджет | 6 | 2 | 2 | 1 | 1 | |||||
Національна академія аграрних наук | —“— | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||
інвестиційні кошти | 10 | 5 | 5 | |||||||||||||
—“— | 1 | 1 | створення бактерійних ад’ювантів на основі мімікрінів бактерій для конструювання антивірусних вакцин | МОЗ | державний бюджет | 5 | 0,4 | 1 | 2 | 1,6 | ||||||
інвестиційні кошти | 5 | 5 | ||||||||||||||
—“— | 8 | 4 | 4 | створення вакцин проти кашлюку, дифтерії, грипу, синьогнійного анатоксину | —“— | державний бюджет | 40 | 9,2 | 5 | 11,4 | 14,4 | |||||
інвестиційні кошти | 20 | 10 | 10 | |||||||||||||
—“— | 6 | 2 | 2 | 2 | розроблення технологій виготовлення і контролювання моно- та | Національна академія аграрних наук | державний бюджет | 13 | 2,2 | 2,3 | 3,1 | 3,2 | 2,2 | |||
полівалентних вакцин проти вірусних хвороб свиней та великої рогатої худоби | Держвет-фітослужба | державний бюджет | 7 | 1,5 | 1,5 | 2 | 1 | 1 | ||||||||
інвестиційні кошти | 2 | 2 | ||||||||||||||
Разом | державний бюджет | 108,5 | 3,7 | 21,3 | 25,4 | 28,8 | 29,3 | |||||||||
інвестиційні кошти | 75 | 5 | 39 | 31 | ||||||||||||
7. Удосконалення системи проведення аналізу та підготовки доклінічних випробувань потенційних лікарських засобів | кількість потенційних лікарських засобів з визначеними параметрами чистоти та стабільності | 60 | 20 | 28 | 12 | розроблення методик визначення кількісного вмісту біологічно активних сполук у лікарських формах та стабільності лікарських форм потенційних препаратів | Держінформ-науки | державний бюджет | 2 | 1 | 1 | |||||
МОЗ | —“— | 10 | 4 | 4 | 2 | |||||||||||
інвестиційні кошти | 6 | 3 | 3 | |||||||||||||
кількість потенційних лікарських засобів з визначеними параметрами ефективності дії та фарма-кологічної безпеки | 60 | 20 | 28 | 12 | оцінка фармакологічної ефективності та гострої токсичності створених біологічно активних сполук і нешкідливості потенційних лікарських засобів при повторному введенні для обґрунтування схем їх безпечного застосування | —“— | державний бюджет | 30 | 10 | 10 | 10 | |||||
інвестиційні кошти | 8 | 4 | 4 | |||||||||||||
кількість створених лабораторних систем | 1 | 1 | створення лабораторної системи проведення аналізу протисиньогнійної плазми для підготовки її доклінічних випробувань | —“— | державний бюджет | 8 | 3,8 | 3,2 | 1 | |||||||
інвестиційні кошти | 2 | 2 | ||||||||||||||
кількість розроблених технологічних регламентів виробництва діагностикуму | 1 | 1 | розроблення нормативної документації та регламенту виробництва грипозного діагностикуму | МОЗ | державний бюджет | 7 | 1 | 3 | 3 | |||||||
Держвет-фітослужба | —“— | 1 | 1 | |||||||||||||
інвестиційні кошти | 2 | 2 | ||||||||||||||
кількість розроблених технологій | 2 | 2 | підготовка виробництва дермальних еквівалентів шкіри для проведення подальших клінічних випробувань у схемі лікування масивних опіків | МОЗ | державний бюджет | 7 | 3 | 2,5 | 1,5 | |||||||
інвестиційні кошти | 6 | 3 | 3 | |||||||||||||
кількість створених технологій, дослідних зразків | 1 | 1 | створення ефективних форм противірусного, протипухлинного та імуномодулюючого препарату ізатізону для клінічного випробування і виробництва | —“— | державний бюджет | 3,7 | 1,5 | 1,4 | 0,8 | |||||||
інвестиційні кошти | 18 | 8 | 10 | |||||||||||||
кількість створених технологій | 1 | 1 | доклінічне вивчення і підготовка виробництва протипухлинного і противірусного препарату амітозино-бераміду | —“— | державний бюджет | 2,8 | 1,3 | 1 | 0,5 | |||||||
інвестиційні кошти | 2 | 1 | 1 | |||||||||||||
—“— | 10 | 5 | 5 | розроблення та освоєння лабораторних і промислових технологій виробництва імпортозамінних та інноваційних лікарських субстанцій згідно з вимогами належної виробничої практики | Держінформ-науки | державний бюджет | 234 | 80 | 34 | 120 | ||||||
інвестиційні кошти | 620 | 15 | 305 | 300 | ||||||||||||
кількість створених технологій | 30 | 10 | 10 | 10 | розроблення та освоєння лабораторних і промислових технологій проведення доклінічних випробувань імунопрофілактичних та лікарських препаратів для ветеринарії | Держвет-фітослужба | державний бюджет | 11 | 7 | 4 | ||||||
інвестиційні кошти | 20 | 10 | 10 | |||||||||||||
—“— | 1 | 1 | створення та забезпечення функціонування технологічної пілотної лінії для виробництва вакцин для потреб ветеринарної медицини за стандартом належної виробничої практики | Держінформ-науки | державний бюджет | 1 | 1 | |||||||||
Держвет-фітослужба | —“— | 17 | 10 | 6 | 1 | |||||||||||
інвестиційні кошти | 105 | 5 | 50 | 50 | ||||||||||||
кількість розроблених систем оцінки безпеки | 1 | розроблення та впровадження системи контролювання біологічної безпеки наноматеріалів у складі лікарських засобів для використання у ветеринарній медицині і тваринництві | Держвет-фітослужба | державний бюджет | 9 | 2 | 6 | 1 | ||||||||
інвестиційні кошти | 3 | 1 | 2 | |||||||||||||
кількість розроблених технологій | 40 | 20 | 20 | розроблення технологій виробництва імпортозамінних інноваційних ветеринарних | Держінформ-науки | державний бюджет | 8 | 4 | 2 | 2 | ||||||
Держвет-фітослужба | —“— | 20 | 10 | 10 | ||||||||||||
імунобіологічних препаратів згідно з вимогами належної виробничої практики | Національна академія аграрних наук | державний бюджет | 20 | 10 | 10 | |||||||||||
інвестиційні кошти | 447 | 48 | 201 | 198 | ||||||||||||
Разом | державний бюджет | 391,5 | 140,6 | 98,1 | ||||||||||||
інвестиційні кошти | 1239 | 10 | 25 | 38 | 583 | 583 | 152,8 | |||||||||
державний бюджет | 1200 | 15 | 120 | 371,9 | 341,5 | 351,6 | ||||||||||
Усього за Програмою | інвестиційні кошти | 1500 | 10 | 40 | 50 | 700 | 700 |