Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Відповідальні за виконання | Джерела фінансування (державний, місцевий бюджети, інші) | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис. гривень | У тому числі за роками | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
усього | у тому числі за роками | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |||||||||||||
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |||||||||||||||
1. Удосконалення системи охорони здоров’я в галузі протидії захворюванню на туберкульоз, у тому числі хіміорезистентний | розроблення механізму інтеграції фтизіатричної служби до закладів охорони здоров’я первинного та вторинного рівня надання лікувально-профілактичної допомоги | 1 | 1 | 1) реформування системи надання протитуберкульозної допомоги | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | Глобальний фонд | 351,53 | 351,53 | |||||||||||
розроблення моделі реформування системи охорони здоров’я в галузі протидії захворюванню на туберкульоз в пілотних регіонах | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||
запровадження зазначеної моделі в інших регіонах | 23 | 9 | 14 | ||||||||||||||||
кількість засідань | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2) розгляд на засіданнях Національної ради з питань протидії захворюванню на туберкульоз результатів виконання Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії захворюванню на туберкульоз на 2012— 2016 роки (далі — Програма) |
МОЗ, Держслужба соцзахворювань, інші центральні органи виконавчої влади, інститути громадянського суспільства | —«— | ||||||||||
кількість розроблених проектів нормативно-правових актів | 3 | 3 | 3) удосконалення нормативно-правової бази з метою забезпечення ефективного функціонування системи закупівлі протитуберкульозних препаратів, їх раціонального розподілу та моніторингу за використанням |
МОЗ, Національна академія медичних наук, Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства |
—«— | 949,03 | 446,48 | 176,5 | 160,62 | 165,43 | |||||||||
кількість затверджених нормативно-правових актів | 1 | 1 | |||||||||||||||||
підготовка методики розрахунку протитуберкульозних препаратів | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
утворення робочої групи для реалізації гранту Глобального фонду | 1 | 1 | 4) посилення спроможності Всеукраїнського центру контролю за туберкульозом | МОЗ, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, благодійний фонд «Розвиток України» | Глобальний фонд | 5547,68 | 1530,56 | 1339,04 | 1339,04 | 1339,04 | |||||||||
кількість відповідальних за виконання Програми та відповідних регіональних програм осіб, що проходять навчання, відсотків | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 5) підвищення рівня управлінської компетенції осіб, відповідальних за виконання Програми та відповідних регіональних програм, шляхом організації їх навчання, обміну досвідом на національному та міжнародному рівні | МОЗ, Національна академія медичних наук, Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, ДПтС, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України» |
—«— | 14677,6 | 2940,18 | 3890,06 | 3977,64 | 3869,72 | |||||
розроблення та затвердження стратегії розвитку кадрового потенціалу протитуберкульозної служби | 1 | 1 | 6) розроблення та затвердження стратегії і плану розвитку кадрового потенціалу протитуберкульозної служби на центральному та регіональному рівні: | ||||||||||||||||
стан забезпеченості лікарями-фтизіатрами та медичними сестрами закладів охорони здоров’я згідно з нормативно-правовими актами, відсотків | 95 | 80 | 85 | 90 | 95 | проведення оцінки рівня навантаження фахівців протитуберкульозної служби відповідно до нормативно-правових актів щодо надання медичної допомоги | МОЗ, Національна академія медичних наук, Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | —«— | 53,85 | 53,85 | |||||||||
стан забезпеченості лікарями-лаборантами та лаборантами із середньою освітою закладів охорони здоров’я згідно з нормативно-правовими актами, відсотків | 95 | 80 | 85 | 90 | 95 | внесення змін до штатних нормативів протитуберкульозних закладів та посадових інструкцій фахівців відповідно до нормативно-правових актів | |||||||||||||
кількість опрацьованих та затверджених програм | 3 | 3 | 7) удосконалення навчальних програм з профілактики та лікування туберкульозу у вищих медичних навчальних закладах, закладах післядипломної медичної освіти відповідно до міжнародних стандартів для:тематичних (тренінгових) циклівпередатестаційних циклів | МОЗ, МОНмолодьспорт, Національна академія медичних наук, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом | Глобальний фонд | 1506,77 | 1249,73 | 257,04 | |||||||||||
утворення ресурсного (тренінгового) центру | 1 | 1 | 8) удосконалення системи післядипломної освіти з питань фтизіатрії, обміну досвідом на національному та міжнародному рівні шляхом утворення ресурсних центрів та оновлення програм навчання | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України» | —«— | 1524,8 | 644,8 | 376 | 304 | 200 | |||||||||
розроблення та узгодження плану проведення та тематики навчальних заходів для фахівців протитуберкульозної служби | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||
розроблення та впровадження системи моніторингу використання набутих знань | 1 | 1 | |||||||||||||||||
наявність уніфікованої бази даних для проведення тренінгів та підготовки фахівців протитуберкульозної служби, які пройшли навчання | 1 | 1 | 9) проведення навчання медичних працівників протитуберкульозних закладів з питань лікування хворих на мультирезистентний туберкульоз | Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, ДПтС, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | —«— | 2404,96 | 1472,76 | 932,2 | |||||||||||
кількість медичних працівників, що пройшли навчання з питань лікування хворих на мультирезистентний туберкульоз | 2150 | 175 | 900 | 360 | 360 | 360 | |||||||||||||
кількість лікарів первинної ланки, які пройшли навчання з питань профілактики, діагностики та лікування туберкульозу | 13890 | 2830 | 4070 | 2330 | 2330 | 2330 | 10) проведення навчальних семінарів для лікарів первинної ланки, психологів та соціальних працівників з питань профілактики, діагностики та лікування туберкульозу | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, ДПтС, благодійний фонд «Розвиток України », інститути громадянського суспільства | Глобальний фонд | 675,5 | 675,5 | ||||||||
кількість психологів та соціальних працівників, які пройшли навчання з питань надання інтегрованої допомоги | 930 | 60 | 120 | 180 | 240 | 330 | |||||||||||||
кількість закладів охорони здоров’я, що надають послуги хворим на туберкульоз, які укомплектовані майном відповідно до табеля оснащення | 741 | 150 | 250 | 500 | 741 | 11) оснащення закладів охорони здоров’я, що надають послуги хворим на туберкульоз, відповідно до табеля оснащення | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | місцеві бюджети | обсяг фінансування визначається окремо у межах видатків місцевих бюджетів | ||||||||||
кількість закладів охорони здоров’я, які відповідають санітарно-гігієнічним вимогам, відсотків | 95 | 25 | 50 | 75 | 80 | 95 | 12) приведення у відповідність із санітарними та будівельними нормами закладів охорони здоров’я, які надають допомогу хворим на туберкульоз | —«— | —«— | —«— | |||||||||
кількість відділень для лікування хворих на туберкульоз, щодо яких судом ухвалено рішення про обов’язкову госпіталізацію та взяття під варту | 27 | 12 | 15 | 27 | 27 | 27 | 13) утворення та забезпечення функціонування відділень та/або палат для лікування хворих на туберкульоз, щодо яких судом ухвалено рішення про обов’язкову госпіталізацію та взяття під варту | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, ДПтС, МОЗ, Держслужба соцзахворювань | —«— | —«— | |||||||||
утворення Національної референс-лабораторії | 1 | 1 | 14) утворення Національної референс-лабораторії з мікробіологічної діагностики туберкульозу МОЗ при Всеукраїнському центрі з контролю за туберкульозом | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Національна академія медичних наук, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, благодійний фонд «Розвиток України », інститути громадянського суспільства | Глобальний фонд | 100,96 | 36,7 | 64,26 | |||||||||||
кількість лабораторій першого рівня, в тому числі відомчих лабораторій ДПтС, які включені до системи контролю якості, відсотків | 100 | 50 | 60 | 75 | 85 | 100 | 15) забезпечення впровадження системи контролю якості у лабораторіях першого — третього рівня незалежно від підпорядкування з метою ефективної діагностики випадків туберкульозу | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Національна академія медичних наук, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, ДПтС, благодійний фонд «Розвиток України » | Глобальний фонд | 43025,41 | 40562,78 | 324,8 | 1058,33 | 1079,5 | |||||
кількість лабораторій другого рівня, які включені до системи контролю якості, відсотків | 100 | 25 | 42 | 70 | 85 | 100 | |||||||||||||
кількість лабораторій третього рівня, в тому числі відомчих лабораторій ДПтС, які включені до системи контролю якості, відсотків | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |||||||||||||
кількість лабораторій першого — третього рівня, які відповідають діючим стандартам, відсотків |
100 | 60 | 70 | 80 | 100 | 100 | 16) забезпечення обслуговування обладнання в лабораторіях з бактеріологічної діагностики туберкульозу згідно із стандартами | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | місцеві бюджети | обсяг фінансування визначається окремо у межах видатків місцевих бюджетів | |||||||||
2. Удосконалення системи моніторингу та оцінки результатів виконання Програми | кількість регіональних відділів моніторингу і оцінки, що функціонують | 27 | 5 | 15 | 27 | 27 | 27 | 1) утворення відділів моніторингу і оцінки заходів протидії захворюванню на туберкульоз у протитуберкульозних закладах | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Центр статистики МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України » | Глобальний фонд | 182,73 | 111,46 | 71,28 | ||||||
підготовка нормативно-правових актів з питань діяльності регіональних відділів моніторингу і оцінки заходів протидії захворюванню на туберкульоз | 2 | 2 | |||||||||||||||||
створення та забезпечення функціонування електронного реєстру хворих на туберкульоз на національному та регіональному рівні | 1 | 1 | 2) забезпечення функціонування системи обліку та звітності, включно з лабораторною мережею з мікробіологічної діагностики туберкульозу, відповідно до міжнародних стандартів (враховуючи | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Центр статистики МОЗ, Державний комітет статистики, Рада міністрів Автономної Республіки | —«— | 2951,2 | 1350,47 | 643,46 | 662,76 | 294,51 | |||||||||
електронного реєстру хворих на туберкульоз, що надходять від установ ДПтС | 25 | 10 | 15 | обліково-звітні форми та впровадження електронного реєстру хворих на туберкульоз) у міністерствах та інших центральних органах виконавчої влади | Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, ДПтС, благодійний фонд «Розвиток України », інститути громадянського суспільства | ||||||||||||||
приведення обліково-звітних форм документації у відповідність з міжнародними стандартами | 1 | 1 | |||||||||||||||||
кількість регіонів, у які здійснено моніторингові візити представників центральних органів виконавчої влади | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 3) розроблення та впровадження системи моніторингових візитів для забезпечення надання допомоги на місцях та контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері протидії туберкульозу | Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, ДПтС, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, інститути громадянського суспільства |
Глобальний фонд | 3112,77 | 965,83 | 718,47 | 666,25 | 762,22 | |||||
кількість регіонів, у які здійснено моніторингові візити представників центрального апарату ДПтС | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |||||||||||||
розроблення та затвердження алгоритмів проведення моніторингових візитів | 1 | 1 | |||||||||||||||||
кількість регіонів, які охоплені моніторинговими візитами, відсотків | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 4) забезпечення проведення моніторингових візитів фахівцями регіонального рівня для надання технічної допомоги відповідальним за виконання районних програм з протидії туберкульозу | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України » | —«— | 12060,15 | 3217,57 | 3886,44 | 4956,14 | ||||||
кількість регіонів, персонал медичних закладів яких пройшов навчання | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 5) проведення навчання фахівців з питань моніторингу і оцінки результатів заходів з протидії захворюванню на туберкульоз | Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, ДПтС, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України» | —«— | 1388,68 | 646 | 365,85 | 376,83 | ||||||
3. Організація діяльності з виявлення і діагностики туберкульозу | кількість випадків туберкульозу, виявлених методом мікроскопії мокротиння в закладах первинної медико-санітарної допомоги, відсотків | 4,5 | 2,5 | 3 | 3 | 4 | 4,5 | 1) забезпечення виявлення осіб, хворих на туберкульоз, за зверненням до лікувально-профілактичного закладу методом мікроскопії мазка мокротиння та закупівлі витратних матеріалів для діагностики туберкульозу | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | місцеві бюджети | обсяг фінансування визначається окремо у межах видатків місцевих бюджетів | ||||||||
кількість хворих на туберкульоз, яким проведено діагностику методом мікроскопії мазка мокротиння та посіву на тверде поживне середовище, відсотків | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 2) проведення закупівлі обладнання та витратних матеріалів для діагностики туберкульозу методом мікроскопії мазка мокротиння та посіву на тверде поживне середовище | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, ДПтС, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Національна академія медичних наук | державний бюджет, у тому числі: |
23 064,26 | 210,59 | 5 779,14 | 5 594,63 | 5 836,8 | 5 643,1 | ||||
закупівля шаф біологічної безпеки для: | МОЗ | 16 217 | 4 565,1 | 3 839,8 | 3 889,8 | 3 922,3 | |||||||||||||
МОЗ | 27 | 6 | 7 | 7 | 7 | ||||||||||||||
ДПтС | 10 | 3 | 3 | 3 | 1 | ||||||||||||||
закупівля центрифуг для: | |||||||||||||||||||
МОЗ | 24 | 6 | 6 | 6 | 6 | Національна академія медичних наук | 416,41 | 111,91 | 149,7 | 43 | 111,8 | ||||||||
ДПтС | 8 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||
закупівля сухожарових шаф для: | |||||||||||||||||||
МОЗ | 27 | 6 | 7 | 7 | 7 | ||||||||||||||
ДПтС | 10 | 2 | 2 | 2 | 2 | ДПтС | 6 430,85 | 210,59 | 1 102,13 | 1 605,13 | 1 904 | 1 609 | |||||||
закупівля автоклавів для: | |||||||||||||||||||
МОЗ | 27 | 6 | 7 | 7 | 7 | ||||||||||||||
Національної академії медичних наук | 3 | 1 | 2 | ||||||||||||||||
ДПтС | 10 | 3 | 1 | 3 | 3 | ||||||||||||||
закупівля холодильників для: | Глобальний фонд | 5922,25 | 2284,8 | 1188,55 | 1212,32 | 1236,57 | |||||||||||||
МОЗ | 81 | 20 | 20 | 20 | 21 | ||||||||||||||
Національної академії медичних наук | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||
ДПтС | 22 | 5 | 5 | 5 | 7 | ||||||||||||||
закупівля аквадистиляторів для: | |||||||||||||||||||
МОЗ | 54 | 13 | 13 | 14 | |||||||||||||||
Національної академії медичних наук | 2 | 2 | 14 | ||||||||||||||||
закупівля іншого обладнання | |||||||||||||||||||
кількість хворих на туберкульоз першої — третьої категорії, яким проведено діагностику методом посіву на рідке поживне середовище, відсотків | 80 | 45 | 55 | 65 | 70 | 80 | 3) проведення закупівлі витратних матеріалів для діагностики хворих на туберкульоз першої — третьої категорії, в тому числі мультирезистентний, методом посіву на рідке поживне середовище (у тому числі хворих, які лікуються в закладах охорони здоров’я ДПтС) | МОЗ, Національна академія медичних наук, ДПтС, благодійний фонд «Розвиток України» | державний бюджет, у тому числі: |
118107,48 | 20 301,01 | 24 252,38 | 24 644,53 | 24 252,38 | 24 657,18 | ||||
кількість хворих на туберкульоз першої — третьої категорії з числа осіб, позбавлених волі, яким проведено діагностику методом посіву на рідке поживне середовище в комунальних закладах охорони здоров’я | 6000 | 1200 | 1200 | 1200 | 1200 | 1200 | МОЗ | 98704,19 | 17 835,05 | 20 033,86 | 20 400,71 | 20 033,86 | 20 400,71 | ||||||
Національна академія медичних наук | 9205,14 | 914,86 | 2059,92 | 2085,22 | 2059,92 | 2085,22 | |||||||||||||
ДПтС | 10198,15 | 1 551,1 | 2 158,6 | 2 158,6 | 2 158,6 | 2 171,25 | |||||||||||||
Глобальний фонд | 14849,52 | 14849,52 | |||||||||||||||||
рівень охоплення хворих на туберкульоз рентгенологічним обстеженням, відсотків | 100 | 95 | 100 | 100 | 100 | 100 | 4) забезпечення проведення діагностики та моніторингу ефективності лікування за допомогою рентгенологічного та інших методів обстеження, зокрема закупівля: | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Національна академія медичних наук, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, ДПтС | державний бюджет, у тому числі: |
94850 | 21 100 | 21 100 | 23 700 | 28 950 | |||||
закупівля обладнання: | відповідного обладнання | МОЗ | 93150 | 21 100 | 21 100 | 22 850 | 28 100 | ||||||||||||
закупівля обладнання для МОЗ: | |||||||||||||||||||
апарати цифрові флюорографічні стаціонарні | 54 | 13 | 13 | 13 | 15 | ||||||||||||||
рентгенологічні стаціонарні діагностичні комплекси на три робочих місця | 27 | 6 | 6 | 6 | 9 | ||||||||||||||
відеоторакоскопи | 18 | 4 | 4 | 5 | 5 | ||||||||||||||
відеобронхоскопи | 27 | 6 | 6 | 7 | 8 | ||||||||||||||
закупівля відеобронхоскопів для Національної академії медичних наук | 1 | 1 | Національна академія медичних наук | 1700 | 850 | 850 | |||||||||||||
рентгенівської плівки та реагентів, лабораторних витратних матеріалів | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | місцеві бюджети | обсяг фінансування визначається окремо у межах видатків місцевих бюджетів | ||||||||||||||||
кількість дітей віком від чотирьох до 14 років, які охоплені туберкулінодіагностикою, відсотків | 98 | 90 | 92 | 95 | 98 | 98 | 5) здійснення туберкулінодіагностики | —«— | —«— | —«— | |||||||||
4. Лікування та профілактика туберкульозу | кількість випадків успішного лікування серед нових випадків легеневого туберкульозу, відсотків | 80 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 1) забезпечення доступу до профілактики та лікування хворих на туберкульоз першої — третьої категорії за стандартними схемами, зокрема закупівля необхідної кількості протитуберкульозних препаратів першого та другого ряду | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Національна академія медичних наук, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Міноборони, ДПтС, благодійний фонд «Розвиток України» | державний бюджет, у тому числі: |
100 174,62 | 18 416,74 | 20 439,47 | 20 439,47 | 20 439,47 | 20 439,47 | |||
МОЗ | 81963,7 | 16 392,74 | 16 392,74 | 16 392,74 | 16 392,74 | 16 392,74 | |||||||||||||
кількість осіб, які пройшли повний курс хіміопрофілактики ізоніазидом, відсотків | 90 | 60 | 70 | 80 | 90 | 90 | Національна академія медичних наук | 1 059,3 | 211,86 | 211,86 | 211,86 | 211,86 | 211,86 | ||||||
кількість випадків успішного лікування нових випадків мультирезистентного туберкульозу, відсотків | 65 | 35 | 40 | 45 | 55 | 65 | ДПтС | 17040,92 | 1 790 | 3 812,73 | 3 812,73 | 3 812,73 | 3 812,73 | ||||||
Міноборони | 110,7 | 22,14 | 22,14 | 22,14 | 22,14 | 22,14 | |||||||||||||
Глобальний фонд | 114225,74 | 7329,16 | 32752,84 | 66814,57 | 7329,16 | ||||||||||||||
Разом | 214 400,36 | 25 745,9 | 53 192,31 | 87 254,04 | 27 768,63 | 20 439,47 | |||||||||||||
кількість протитуберкульозних закладів, у яких обсяг видатків на патогенетичне лікування відповідає розрахунковим потребам, відсотків | 95 | 25 | 50 | 85 | 95 | 95 | 2) забезпечення доступу хворих на туберкульоз до патогенетичного лікування | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | |||||||||||
кількість вилікуваних хворих першої, другої і четвертої категорії за допомогою хірургічних методів з числа тих, яким було проведено оперативне втручання, відсотків | 90 | 75 | 80 | 85 | 90 | 90 | 3) забезпечення доступу до хірургічного лікування хворих на туберкульоз легень та позалегеневий туберкульоз першої, другої і четвертої категорії | —«— | |||||||||||
кількість протитуберкульозних закладів, у яких обсяг видатків на харчування відповідає нормативному, відсотків | 95 | 25 | 50 | 85 | 95 | 95 | 4) забезпечення повноцінного харчування хворих на туберкульоз, які лікуються стаціонарно | —«— | |||||||||||
кількість хворих серед затриманих та ув’язнених осіб, які не перервали лікування, відсотків | 85 | 60 | 70 | 75 | 80 | 85 | 5) формування і забезпечення функціонування системи безперервного лікування затриманих та ув’язнених осіб, що хворіють на туберкульоз, за участю МОЗ, МВС та ДПтС | МОЗ, МВС, ДПтС, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | Глобальний фонд | 1200 | 1200 | ||||||||
кількість хворих на туберкульоз першої — четвертої категорії, які пройшли контрольоване лікування на амбулаторному етапі, відсотків | 90 | 70 | 75 | 80 | 85 | 90 | 6) організація роботи кабінетів контрольованого лікування у лікувально-профілактичних закладах та надання ДОТ-послуг на рівні первинної медико-санітарної допомоги хворим на туберкульоз першої — четвертої категорії |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, інститути громадянського суспільства | місцевий бюджет | обсяг фінансування визначається окремо у межах видатків місцевих бюджетів | |||||||||
Глобальний фонд | 12416,42 | 2142 | 3534,3 | 4467,68 | 2272,45 | ||||||||||||||
кількість осіб, що перервали лікування з числа тих, у яких виявлені нові випадки легеневого туберкульозу, відсотків | 5 | 7 | 6,8 | 6,5 | 6 | 5 | 7) забезпечення безперервного лікування хворих на туберкульоз на амбулаторному етапі | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | —«— | 54136,55 | 11961,63 | 13024,57 | 15290,93 | 13859,41 | |||||
5. Протидія поширенню мультирезистентного туберкульозу та туберкульозу з розширеною медикаментозною резистентністю | безперервне постачання протитуберкульозних препаратів до протитуберкульозних закладів з метою запобігання поширенню мультирезистентного туберкульозу | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 1) запобігання збільшенню кількості випадків мультирезистентного туберкульозу та туберкульозу з розширеною медикаментозною резистентністю шляхом безперебійного постачання протитуберкульозних препаратів | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Міноборони, Національна академія медичних наук, ДПтС, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | ||||||||||
кількість протитуберкульозних закладів у регіонах, у яких утворені відділення для лікування хворих на мультирезистентний туберкульоз відповідно до потреби у стаціонарному лікуванні | 27 | 12 | 15 | 20 | 27 | 27 | 2) утворення відділень для стаціонарного лікування хворих на мультирезистентний туберкульоз | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України», ДПтС, інститути громадянського суспільства | місцевий бюджет | обсяг фінансування визначається окремо у межах видатків місцевих бюджетів | |||||||||
Глобальний фонд | 22170,46 | 1142,4 | 6597,36 | 6795,28 | 7635,42 | ||||||||||||||
кількість протитуберкульозних закладів у регіонах, у яких утворені відділення для надання паліативної допомоги | 27 | 5 | 15 | 20 | 25 | 27 | 3) утворення відділень (палат) для паліативного лікування хворих на туберкульоз | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, інститути громадянського суспільства, МОЗ, Мінсоцполітики | місцевий бюджет | обсяг фінансування визначається окремо у межах видатків місцевих бюджетів | |||||||||
забезпечення необхідними препаратами протитуберкульозних закладів для надання паліативної допомоги відповідно до потреби, відсотків | 100 | 80 | 80 | 80 | 90 | 100 | 4) забезпечення надання хоспісної та паліативної допомоги хворим на туберкульоз | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, інститути громадянського суспільства, МОЗ, Мінсоцполітики | —«— | —«— | |||||||||
проведення соціологічного дослідження | 1 | 1 | 5) виявлення соціальних чинників, що сприяють розповсюдженню мультирезистентного туберкульозу та зменшення їх впливу | Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | |||||||||||||||
кількість хворих на мультирезистентний туберкульоз, що отримують соціальну допомогу, відсотків | 80 | 50 | 60 | 70 | 80 | 80 | 6) формування прихильності до лікування у хворих на мультирезистентний туберкульоз шляхом надання соціальної допомоги | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | місцевий бюджет | обсяг фінансування визначається окремо у межах видатків місцевих бюджетів | |||||||||
розроблення проекту нормативно-правового акта щодо ведення осіб, які перебували в контакті з особами, хворими на мультирезистентний туберкульоз | 1 | 1 | 7) удосконалення механізму ведення осіб, які перебували в контакті з хворими на мультирезистентний туберкульоз відповідно до міжнародних рекомендацій | Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом | |||||||||||||||
кількість лабораторій другого та третього рівня, які здійснюють швидку діагностику туберкульозу | 162 | 41 | 76 | 108 | 133 | 162 | 8) запровадження інноваційних методів швидкої діагностики туберкульозу, в тому числі мультирезистентного, у лабораторіях другого та третього рівня молекулярно-генетичними методами, закупівля обладнання та витратних матеріалів | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Національна академія медичних наук, ДПтС, благодійний фонд «Розвиток України» | державний бюджет, у тому числі: |
32766,37 | 1852,99 | 9826,44 | 10474,79 | 10612,14 | |||||
облаштування відповідним обладнанням лабораторій: | МОЗ | 28160,2 | 9137,05 | 9255,4 | 9767,75 | ||||||||||||||
МОЗ | 21 | 7 | 7 | 7 | |||||||||||||||
Національної академії медичних наук | 1 | 1 | Національна академія медичних наук | 2361,17 | 1852,99 | 169,39 | 169,39 | 169,39 | |||||||||||
ДПтС | 5 | 1 | 1 | 1 | 2 | ДПтС | 2245 | 520 | 1050 | 675 | |||||||||
Глобальний фонд | 43231,27 | 40768,63 | 324,8 | 1058,33 | 1079,5 | ||||||||||||||
кількість хворих на туберкульоз першої категорії, яким проведено діагностику за допомогою молекулярно-генетичних методів, відсотків | 98 | 20 | 40 | 70 | 98 | Разом | 75997,64 | 40768,45 | 2177,98 | 10884,78 | 11554,29 | 10612,14 | |||||||
кількість хворих з новими випадками мультирезистентного туберкульозу, які розпочали лікування відповідно до затверджених схем та забезпечені протитуберкульозними препаратами другого ряду, відсотків | 100 | 70 | 75 | 85 | 90 | 90 | 9) розширення доступу до ефективного лікування хворих на мультирезистентний туберкульоз, зокрема закупівля необхідної кількості протитуберкульозних препаратів другого ряду | МОЗ, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, благодійний фонд «Розвиток України» | державний бюджет, у тому числі: |
861 295,68 | 159 018,09 | 167 881,89 | 170 732,2 | 176 908,2 | 186 755,3 | ||||
МОЗ | 728634,8 | 141 553,01 | 146 770,59 | 146 770,4 | 146 770,4 | 146 770,4 | |||||||||||||
Національна академія медичних наук | 27 797,98 | 4 681,1 | 5 779,2 | 5 779,2 | 5 779,2 | 5 779,2 | |||||||||||||
ДПтС | 104 862,9 | 12 783,9 | 15 332,1 | 18 182,6 | 24 358,6 | 34 205,7 | |||||||||||||
рівень забезпечення препаратами для лікування побічних реакцій відповідно до потреби, відсотків | 10) лікування побічних реакцій із застосуванням посимптомних препаратів | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | |||||||||||||||||
розроблення та затвердження рекомендацій щодо хірургічного лікування | 1 | 1 | 11) удосконалення підходів до хірургічного лікування хворих на мультирезистентний туберкульоз відповідно до міжнародних рекомендацій | МОЗ, Національна академія медичних наук, Держслужба соцзахворювань, інститути громадянського суспільства | |||||||||||||||
кількість закладів первинної лікувально-профілактичної допомоги, що відповідають вимогам інфекційного контролю, відсотків | 90 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | 12) забезпечення дотримання вимог інфекційного контролю щодо туберкульозу у: | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | |||||||||||
кількість медичних працівників, які захворіли на туберкульоз (на 10 тис. осіб) | 2 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | закладах первинної лікувально-профілактичної допомоги | ||||||||||||
кількість протитуберкульозних закладів, що відповідають вимогам інфекційного контролю, в тому числі оснащені засобами інженерного контролю, відсотків | 90 | 50 | 60 | 70 | 80 | 90 | протитуберкульозних закладах шляхом впровадження інженерного контролю та здійснення заходів біобезпеки в лабораторіях мікробіологічної діагностики туберкульозу | МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України» | місцевий бюджет | обсяг фінансування визначається окремо у межах видатків місцевих бюджетів | |||||||||
Глобальний фонд | 74,18 | 74,18 | |||||||||||||||||
кількість протитуберкульозних закладів, що забезпечені засобами індивідуального захисту органів дихання | 400 | 130 | 230 | 250 | 350 | 400 | 13) забезпечення протитуберкульозних закладів дезінфекційними камерами та дезінфекційними засобами, бактерицидними ультрафіолетовими випромінювачами, установками для утилізації медичних відходів, засобами індивідуального захисту працівників протитуберкульозних закладів залежно від рівня небезпеки робочого місця, у тому числі у місцях позбавлення волі | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, ДПтС, благодійний фонд «Розвиток України» | державний бюджет | 6220 | 1600 | 1700 | 1700 | 1220 | |||||
кількість туберкульозних лікарень ДПтС, у яких утворено відділення для хворих на мультирезистентний туберкульоз відповідно до вимог інфекційного контролю | 9 | 1 | 2 | 3 | 3 | місцевий бюджет | обсяг фінансування визначається окремо у межах видатків місцевих бюджетів | ||||||||||||
Глобальний фонд | 4173,14 | 417,64 | 873,94 | 1400,79 | 1480,77 | ||||||||||||||
кількість медичних працівників, які пройшли навчання з інфекційного контролю, відсотків | 100 | 30 | 50 | 70 | 85 | 100 | 14) організація навчання з інфекційного контролю щодо туберкульозу на національному та регіональному рівні | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, ДПтС, МВС, благодійний фонд «Розвиток України» | —«— | 1056,37 | 535,67 | 269,89 | 123,55 | 127,26 | |||||
кількість проведених досліджень щодо стійкості до протитуберкульозних препаратів | 1 | 1 | 15) забезпечення удосконалення організації епідеміологічного нагляду за хіміорезистентним туберкульозом, включаючи нагляд за стійкістю мікобактерії туберкульозу до протитуберкульозних препаратів другого ряду | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Національна академія медичних наук, інститути громадянського суспільства | інститути громадянського суспільства | 2000 | 2000 | ||||||||||||
кількість регіонів, у яких налагоджена система надання соціально-психологічної допомоги вразливим групам населення за участю громадських організацій | 27 | 20 | 27 | 27 | 27 | 27 | 16) залучення громадських організацій до роботи з групами ризику щодо захворювання на туберкульоз | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Держмолодьспорт, інститути громадянського суспільства | |||||||||||
кількість регіонів, у яких неурядові громадські організації співпрацюють із протитуберкульозними закладами | 27 | 20 | 27 | 27 | 27 | 27 | 17) поліпшення доступу до груп населення, з якими складно встановити контакт, і вразливих груп населення за участю громадських організацій | Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Мінсоцполітики, інститути громадянського суспільства | |||||||||||
6. Здійснення заходів протидії захворюванню на ко-інфекцію (туберкульоз/ВІЛ- інфекцію/СНІД) | забезпечення виконання плану спільних заходів протидії захворюванню на ко-інфекцію (туберкульоз/ВІЛ- інфекцію/СНІД) на центральному та регіональному рівні | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 1) розроблення порядку координації та виконання плану спільних заходів щодо протидії захворюванню на ко-інфекцію (туберкульоз/ВІЛ-інфекцію/СНІД) на 2012—2016 роки на центральному та регіональному рівні, включаючи профілактику, діагностику, ведення хворого на ко-інфекцію (туберкульоз/ВІЛ-інфекція/СНІД), моніторинг і оцінка спільних заходів згідно з міжнародними рекомендаціями |
МОЗ, Національна академія медичних наук, Держслужба соцзахворювань, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Центр профілактики та лікування ВІЛ-інфекції/ СНІДу | Глобальний фонд | 474,78 | 96,32 | 145,66 | 78,28 | 154,53 | ||||
розроблення індикаторних показників | 1 | 1 | 2) розроблення та затвердження індикаторних показників оцінки спільної діяльності протидії ко-інфекції (туберкульоз/ВІЛ-інфекція/СНІД) із зменшенням розповсюдження зазначеної інфекції | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, Центр профілактики та лікування ВІЛ-інфекції/ СНІДу | —»— | 1331,34 | 340,54 | 320,55 | 330,17 | 340,07 | |||||||||
кількість хворих, що проходять профілактичне лікування котримоксазолом відповідно до потреби, відсотків | 100 | 75 | 80 | 95 | 100 | 100 | 3) забезпечення доступу хворих на ко-інфекцію (туберкульоз/ВІЛ-інфекція/СНІД) до лікування опортуністичних інфекцій | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Центр профілактики та лікування ВІЛ-інфекції/ СНІДу | |||||||||||
кількість хворих на ко-інфекцію (туберкульоз/ВІЛ-інфекція/СНІД), які проходять антиретровірусну терапію, відсотків | 95 | 70 | 80 | 90 | 95 | 95 | 4) забезпечення доступу хворих на ко-інфекцію (туберкульоз/ВІЛ-інфекція/СНІД) до антиретровірусної терапії | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Центр профілактики та лікування ВІЛ-інфекції/ СНІДу | —«— | 48,96 | 48,96 | ||||||||
кількість хворих на туберкульоз першої —четвертої категорії, що пройшли тестування на ВІЛ-інфекцію, відсотків | 98 | 80 | 95 | 98 | 98 | 98 | 5) забезпечення обов’язкового проведення до- і післятестового консультування та тестування на ВІЛ-інфекцію хворих на туберкульоз | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, благодійний фонд «Розвиток України» | Глобальний фонд | 192060,79 | 7696,36 | 33021,39 | 67079,32 | 84263,72 | |||||
кількість медичних та соціальних працівників, що пройшли навчання з питань надання інтегрованої допомоги | 930 | 60 | 120 | 180 | 240 | 330 | 6) розроблення та впровадження механізму надання інтегрованої допомоги хворим на ко-інфекцію (туберкульоз/ВІЛ-інфекція/СНІД), хворих з потрійною патологією (туберкульоз, ВІЛ-інфекція, наркоманія) | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Центр профілактики та лікування СНІДу, Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | |||||||||||
кількість регіонів, у яких впроваджено механізм надання інтегрованої допомоги | 27 | 5 | 10 | 15 | 20 | 27 | |||||||||||||
7. Створення сприятливого соціального середовища для діяльності інститутів громадянського суспільства, спрямованої на подолання епідемії туберкульозу | звіт про проведення дослідження | 2 | 1 | 1 | 1) визначення рівня обізнаності населення з питань протидії захворюванню на туберкульоз | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, інститут стратегічних досліджень, благодійний фонд «Розвиток України» | —«— | 1544,54 | 554,59 | 989,95 | |||||||||
Національна стратегія інформаційної кампанії з питань протидії захворюванню на туберкульоз | 1 | 1 | 2) розроблення Національної стратегії інформаційної кампанії з питань протидії захворюванню на туберкульоз | МОЗ, Держслужба соцзахворювань, Національна академія медичних наук, інститут стратегічних досліджень, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | —«— | 11325,24 | 3592,34 | 2683,87 | 3401,56 | 1647,47 | |||||||||
кількість регіонів, у яких розроблено та затверджено регіональний план заходів з інформування та залучення населення до протидії захворюванню на туберкульоз на регіональних радах протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 3) розроблення та впровадження Національного і регіонального планів заходів з інформування та залучення населення до заходів з профілактики захворювання на туберкульоз | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Держслужба соцзахворювань, інститут стратегічних досліджень, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | —«— | 8352,47 | 4828,14 | 1534,57 | 1457,06 | 532,71 | |||||
кількість регіонів, у яких виконуються регіональні плани заходів з інформування населення щодо протидії захворюванню на туберкульоз | 27 | 3 | 10 | 15 | 20 | 27 | |||||||||||||
кількість регіонів, у яких організовано проведення навчання | 27 | 15 | 18 | 24 | 27 | 4) організація навчання працівників органів місцевого самоврядування, соціальних працівників, волонтерів, медичних, патронажних сестер, представників бізнесу, консультування населення з метою зміни поведінки та формування свідомого ставлення до профілактики і лікування туберкульозу | Всеукраїнський центр контролю за туберкульозом, благодійний фонд «Розвиток України», інститути громадянського суспільства | Глобальний фонд | 5020,84 | 2792,18 | 721,04 | 742,67 | 764,95 | ||||||
8. Проведення досліджень в рамках виконання Програми | кількість наукових досліджень | 2 | 1 | 1 | 1) визначення ефективності заходів Програми шляхом проведення експертної оцінки | Національна академія медичних наук, МОЗ, Держслужба соцзахворювань, благодійний фонд «Розвиток України» | —«— | 8155,25 | 3787,98 | 1546,87 | 1775,07 | 1045,33 | |||||||
Разом за Програмою | 1830762,17 | 364245,7 | 353881,43 | 439566,46 | 394791,39 | 278277,19 | |||||||||||||
державний бюджет: | 1236478,4 | 199546,43 | 241305,87 | 254037,27 | 263311,64 | 278277,19 | |||||||||||||
у тому числі | МОЗ | 1046829,89 | 175780,8 | 208862,29 | 217640,7 | 219192,2 | 225353,9 | ||||||||||||
Національна академія медичних наук | 42539,99 | 5807,9 | 10015,88 | 8395,37 | 9113,37 | 9207,47 | |||||||||||||
ДПтС | 146997,82 | 17935,59 | 22405,56 | 27979,06 | 34983,93 | 43693,68 | |||||||||||||
Міноборони | 110,7 | 22,14 | 22,14 | 22,14 | 22,14 | 22,14 | |||||||||||||
Глобальний фонд | 592283,77 | 162699,27 | 112575,56 | 185529,19 | 131479,75 | ||||||||||||||
інші джерела | 2000 | 2000 |