25 років «Щотижневику АПТЕКА» — хто стоїть «за кадром» нашої газети?

50. Саме такій цифрі дорівнює щорічна кількість номерів «Щотижневика АПТЕКА». Згадавши просту математику, можемо разом підрахувати, що № 1250 означає, що нашому виданню виповнюється 25 років! Саме 31 серпня 1995 р. на світ з’явився перший номер «Щотижневика АПТЕКА».

Майже одноліток незалежної України, наш щотижневик невпинно працює заради того, щоб ви, наші дорогі та шановані читачі, отримували доступ до найсвіжіших новин медицини і фармації, читали актуальні огляди та інтерв’ю. Ми докладаємо всіх зусиль, аби у ваші руки вчасно потрапляла друкована версія «Щотижневика АПТЕКА», а програмний продукт «ФармЗаказ АПТЕКА» був актуальним і повністю відповідав вимогам поточного моменту.

Протягом цих років 1250 номерів ми намагалися незмінно радувати вас максимальною оперативністю, швидкістю донесення та якістю інформації. І обіцяємо, що цієї традиції видання не змінить ніколи.

Нескладно здогадатися, що за історією шляху компанії стоїть безліч талановитих і цілеспрямованих співробітників. Пропонуємо познайомитися, так би мовити, особисто з частиною колективу компанії «МОРІОН», нашими та вашими героями, аби переконатися, що в «Щотижневик АПТЕКА» вкладено часточку душі кожного з нас.

Ігор Володимирович КрячокДиректор. Ігор Володимирович Крячок, головний редактор «Щотижневика АПТЕКА», директор ТОВ «МОРІОН» та «Proxima Research International»

Якщо у газети є обличчя, то це саме Ігор Володимирович. Ось уже 25 років він робить усе можливе, аби його дитя, «Щотижневик АПТЕКА», постійно розвивалося та вдосконалювалося. Ну а ми всі просто вчимося у нього ритму multi-task і тайм-менеджменту. Адже, як ця людина встигає керувати такою кількістю проєктів, бути в курсі усього, що відбувається в компанії, і в той же час брати участь у більшості бізнес-процесів, для нас залишається абсолютною загадкою.

Тож з іменинницею вас, Ігоре Володимировичу!

Літературно-редакційний відділ, зліва направо:

Тетяна Ткачук, коректор, Аліна Галета, літературний редактор, Оксана Радченко, літературний редактор, Анна Петруняк, коректор, Юлія Завадська, коректор. За кадром, але подумки та справами завжди з нами (навіть у відпустці): Ольга Бондарчук, керівник підрозділу та літературний редактор, Людмила Шишко, коректор сайту.

Кома чи тире; -тся чи –ться; протягом чи на протязі? На ці та багато інших запитань відповідає наш літературно-редакційний відділ. Саме ці дивовижно уважні та розумні люди роблять наші тексти такими, якими ви їх бачите у фіналі. Завдяки цьому відділу забезпечується повний комплекс редакційно-видавничої підготовки матеріалів до друку: від літературного редагування до уніфікації термінології, аби наш читач отримав оптимальну для сприйняття, грамотно подану та корисну інформацію.

Відділ верстки та дизайну, зліва направо перший ряд: Андрій Матвієнко, інженер-програміст, Олег Цоколенко, керівник відділу верстки та дизайну, Тетяна Полічева, фахівець з комп’ютерної верстки і графіки, Максим Левченко, головний фахівець з програмного забезпечення, Анастасія Амоший, фахівець з комп’ютерної графіки (дизайну), Ірина Хмурова, фахівець з комп’ютерної графіки (web-дизайну); другий ряд: Дмитро Василенко, фахівець з web-верстки і графіки, Володимир Кузьма, CЕО-спеціаліст, Юрій Денік, інженер-програміст, Володимир Которажук, фахівець з web-верстки і графіки, Ольга Анохіна, інженер-програміст, Владислав Пономаренко, фахівець з web-верстки і графіки, Олександр Сікало, інженер комп’ютерної верстки. За кадром, але подумки та справами завжди з нами (навіть у відпустці): Ірина Cоболєва, фахівець з комп’ютерної верстки і графіки.

Газета, журнали, книги, web-сторінки та мобільні додатки. Те, якими ви їх бачите, їх зовнішній вигляд та структуру створюють саме ці люди. Тому, коли хтось із вас чує про те, що фото не підходить за розміром чи ми не можемо переробити веб-сторінку, чи використати 100 500 різних шрифтів на одній сторінці, то знайте, це ці «святі» люди висувають такі вимоги. Адже саме від роботи верстальника залежить остаточний вигляд видання та його зовнішня привабливість для читачів. А вони в нас принципові та дотримуються кількох десятків загальноприйнятих правил. Тобто роблять все, аби читачеві інформація подавалася максимально відповідно та зручно.

«ФармЗаказ/Інформаційне забезпечення», зліва направо перший ряд: Тетяна Остапенко, керівник підрозділу, Юлія Шибко, аналітик комп’ютерного банку даних, Сергій Забудський, менеджер проєкту «Дистриб’ютори», Наталія Кузьменко, керівник відділу з обробки медичної інформації; другий ряд: Сергій Стрельченко, керівник Центрального регіону, Максим Мартиненко, керівник проєкту «ФармЗаказ/Інформаційне забезпечення», Євген Матвійчук, менеджер. За кадром, але подумки та справами завжди з нами (навіть у відпустці): Ігор Шелуденко, менеджер із супроводу клієнтів, Анатолій Сорока, менеджер.

З друкованої версії на диски, а з дисків у всесвітню павутину – такий шлях проробили прайс-листи програми для аптек «ФармЗаказ АПТЕКА». Цей ресурс є частиною програмного комплексу «АПТЕКА», основним завданням якого є автоматизація аптек та їх роботи. «ФармЗаказ АПТЕКА» дає змогу відтворювати пропозиції постачальників та їх філій, які розміщують свої прайс-листи в газеті «Щотижневик АПТЕКА», з можливістю складання і відправки замовлення за обраними позиціями.

Служба друку та розповсюдження, зліва направо: Євген Мельниченко, інженер-технолог з паперу та друку, Оксана Копачевська, керівник служби розповсюдження, Сергій Бондаренко, менеджер з розповсюдження, Тетяна Земляна, менеджер з розповсюдження.

Уважно слідкують за тим, щоб макети, надіслані до типографії, співпадали з тим, що ми з неї отримуємо, а також за тим, аби всім нашим передплатникам газета надійшла вчасно; супер профі служби з друку та розповсюдження. Кожен екземпляр «Щотижневика АПТЕКА» під надійним захистом!

Відділ реклами та інформації, зліва направо: Марина Бердар, менеджер з роботи з ключовими клієнтами, Олеся Ткаченко, керівник відділу, Марина Назаренко, менеджер з роботи з ключовими клієнтами, Людмила Бачинська, менеджер з роботи з ключовими клієнтами.

У вас є маркетингова потреба, що потребує вирішення? Тоді вам сюди. Навіть якщо ви думаєте, що у вас її немає, все одно вітаємо у відділі реклами та інформації. Адже потреба точно є, ви просто про неї ще не здогадуєтеся. Ці супервумен як мудрі та розумні представниці прекрасної статі допоможуть вам витратити ваш бюджет максимально ефектно і водночас результативно. Ці прекрасні леді стануть вам найнадійнішим сервіс-партнером у реалізації маркетингових завдань. При цьому ще й у процесі прикрасять сторінки «Щотижневика АПТЕКА» кольоровими макетами, які не зможуть не привернути увагу наших читачів.

Редакція «Щотижневика АПТЕКА», зліва направо. Оксана Миронюк, юрисконсульт департаменту регуляторно-юридичної інформації, Євгенія Лук’янчук, біолог та керівник відділу корпоративної інформації, Денис Кірсанов, аналітик та кореспондент відділу досліджень та інновацій, Ірина Бондарчук, клінічний провізор та редактор «Щотижневика АПТЕКА», Євген Прохоренко, юрисконсульт департаменту регуляторно-юридичної інформації, Катерина Дмитрик, аналітик та кореспондент відділу досліджень та інновацій, Римма Москаленко, провізор та кореспондент відділу корпоративної інформації, Сергій Бечко, фотокореспондент. За кадром, але подумки та справами завжди з нами (навіть у відпустці, у тому числі декретній): Дар’я Полякова, лікар та керівник відділу досліджень та інновацій, Катерина Горбунова, юрист-консульт та керівник департаменту регуляторно-юридичної інформації.

Гармонія. Мабуть, саме це визначення так підходить для нашої редакції. Адже у нас так гармонійно поєднуються абсолютно різні за фахом спеціалісти з експертністю кожен у своєму напрямі, проте об’єднані спільною зацікавленістю у Фармі. Особиста професійна думка гармонійно співіснує з умінням домовитися з іншими зацікавленими сторонами та вислухати всі точки зору. Прагнення зробити матеріали простими та доступними для сприйняття гармонійно уживається з необхідністю дотримання всіх юридичних та наукових правил щодо поширення інформації. Навіть коли всі ці «гармонії» коштують нам недоспаних ночей та сивого волосся. Усі ці мінуси нівелюються, коли ми отримуємо такі обожнювані нами ваші відгуки, бачимо інтерес до того, що ми робимо, та справжню відданість.

Від себе можемо пообіцяти, що будемо докладати всіх зусиль, аби залишатися об’єктивним виданням, що має свою ідентичність, лінію та обличчя. Щиро сподіваємося, що наша дружба та професійна взаємодія з кожним із вас продовжуватиметься ще не одну чверть століття!

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті