Аптека online » Анонси та прес-релізи » Запрошуємо 15 грудня на онлайн-семінар «Публічні закупівлі медичних виробів, засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів: участь за новими правилами, зміни в процедурі оскарження торгів до АМКУ»
Запрошуємо 15 грудня на онлайн-семінар «Публічні закупівлі медичних виробів, засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів: участь за новими правилами, зміни в процедурі оскарження торгів до АМКУ»
Асоціація «Оператори ринку медичних виробів» AMOMD® спільно з правничою групою «КОЛАРЕС» та за партнерської підтримки компаній «МОРІОН» і «УкрКомЕкспо» підготували чергову профільну онлайн-подію, у фокусі якої — лише релевантна інформація про зміни в правилах публічних закупівель на ринку медичних виробів, дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту в умовах карантину.
Онлайн-семінар для операторів ринку медичних виробів, засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів має на меті надати виробникам, постачальникам, дистриб’юторам цієї продукції тільки актуальну регуляторну інформацію, створити онлайн-майданчик для спілкування та обміну набутим досвідом з ведення бізнесу в умовах карантину.
Участь в онлайн-семінарі буде корисною як для суб’єктів господарювання на ринку медичних виробів, зокрема вітчизняних та зарубіжних виробників медичних виробів і їх розповсюджувачів (імпортерів, дистриб’юторів, аптечних закладів та ін.), так і для компаній, які спеціалізуються на ринку дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту, які беруть участь у публічних закупівлях.
Дата:вівторок, 15 грудня2020р.
Час: 10:00–13:00.
Місце проведення: дистанційно через платформу ZOOM
Спікери:
Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD;
Ірина Григорчук, адвокат у правничій групі «Коларес».
І. Григорчук спеціалізується в антимонопольному законодавстві, має досвід понад 6 років представництва інтересів в АМКУ та судах з питань у сфері тендерних закупівель. Працювала в органах судової влади та тривалий час була керівником тендерного відділу ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» в м. Одеса. Загальний юридичний стаж становить 8 років.Автор статей та доповідач на заходах, присвячених питанням публічних закупівель.
Питання онлайн-семінару:
законотворчість–2020 щодо здійснення публічних закупівель під час карантину на ринках медичних виробів, засобів індивідуального захисту, дезінфекційних засобів;
особливості COVID-ної легалізації на ринках медичних виробів, засобів індивідуального захисту, дезінфекційних засобів для участі в публічних закупівлях:
– аномальна низька ціна: чи є це підставою для відхилення?
– 24 години для виправлення помилки. Цікаві кейси з практики розгляду скарг в АМКУ;
кваліфікаційні критерії щодо учасників. Які вимоги можливо оскаржити;
підстави для відмови в участі в торгах;
нові підстави для відхилення тендерних пропозицій;
оскарження закупівель до АМКУ:
строки оскарження;
порядок оплати за подання скарги до АМКУ;
повернення скаржнику плати за подання скарги;
можливість оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій;
неможливість відкликати скаргу;
виконання рішень АМКУ та відповідальність у випадку його невиконання;
цікаві кейси з практики розгляду скарг тендерної колегії АМКУ;
особливості закупівель у зв’язку із COVID-19.
УМОВИ УЧАСТІ:
організаційний внесок за одного учасника — 1250 грн (без ПДВ).
Система знижок:
знижка за умовами ранньої реєстрації (подача заявки до 08.12.2020 р.) — 20% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника 1000 грн без ПДВ);
спеціальні умови для членів Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» AMOMD™ — знижка 30% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника 875 грн без ПДВ).
УВАГА! Знижки не підсумовуються!
Також програмою буде передбачено традиційний блок «Q&A»: усі зареєстровані учасники зможуть поставити хвилюючі їх питання та отримати відповідь на них під час онлайн-семінару.
Крім того, по завершенню онлайн-семінару будуть сформульовані висновки та рекомендації, а всім слухачам, за необхідності, будуть надіслані сертифікати про участь, що є невід’ємною частиною підтвердження проходження навчання для внутрішніх аудиторів СУЯ на підприємстві.
Для реєстрації заповніть, будь ласка, заявку, що додається, або електронну форму на сайті Асоціації за посиланням.
З питань реєстрації та умов участі, будь ласка, звертайтеся за
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим