Запрошуємо 15 грудня на онлайн-семінар «Публічні закупівлі медичних виробів, засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів: участь за новими правилами, зміни в процедурі оскарження торгів до АМКУ»

07 Грудня 2020 4:15 Поділитися


Асоціація «Оператори ринку медичних виробів» AMOMD® спільно з правничою групою «КОЛАРЕС» та за партнерської підтримки компаній «МОРІОН» і «УкрКомЕкспо» підготували чергову профільну онлайн-подію, у фокусі якої — лише релевантна інформація про зміни в правилах публічних закупівель на ринку медичних виробів, дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту в умовах карантину.

Онлайн-семінар для операторів ринку медичних виробів, засобів індивідуального захисту та дезінфекційних засобів має на меті надати виробникам, постачальникам, дистриб’юторам цієї продукції тільки актуальну регуляторну інформацію, створити онлайн-майданчик для спілкування та обміну набутим досвідом з ведення бізнесу в умовах карантину.

Участь в онлайн-семінарі буде корисною як для суб’єктів господарювання на ринку медичних виробів, зокрема вітчизняних та зарубіжних виробників медичних виробів і їх розповсюджувачів (імпортерів, дистриб’юторів, аптечних закладів та ін.), так і для компаній, які спеціалізуються на ринку дезінфекційних засобів та засобів індивідуального захисту, які беруть участь у публічних закупівлях.

Дата: вівторок, 15 грудня 2020 р.

Час: 10:00–13:00.

Місце проведення: дистанційно через платформу ZOOM

Спікери:

  • Павло Харчик, президент Асоціації AMOMD, директор компанії «Калина медична виробнича компанія»;
  • Дар’я Бондаренко, виконавчий директор Асоціації AMOMD;
  • Ірина Григорчук, адвокат у правничій групі «Коларес».

І. Григорчук спеціалізується в антимонопольному законодавстві, має досвід понад 6 років представництва інтересів в АМКУ та судах з питань у сфері тендерних закупівель. Працювала в органах судової влади та тривалий час була керівником тендерного відділу ПрАТ «ВО «ОБЛПАЛИВО» в м. Одеса. Загальний юридичний стаж становить 8 років. Автор статей та доповідач на заходах, присвячених питанням публічних закупівель.

Питання онлайн-семінару:

  • законотворчість–2020 щодо здійснення публічних закупівель під час карантину на ринках медичних виробів, засобів індивідуального захисту, дезінфекційних засобів;
  • особливості COVID-ної легалізації на ринках медичних виробів, засобів індивідуального захисту, дезінфекційних засобів для участі в публічних закупівлях:
  • – аномальна низька ціна: чи є це підставою для відхилення?
  • – 24 години для виправлення помилки. Цікаві кейси з практики розгляду скарг в АМКУ;
  • кваліфікаційні критерії щодо учасників. Які вимоги можливо оскаржити;
  • підстави для відмови в участі в торгах;
  • нові підстави для відхилення тендерних пропозицій;
  • оскарження закупівель до АМКУ:
    • строки оскарження;
    • порядок оплати за подання скарги до АМКУ;
    • повернення скаржнику плати за подання скарги;
    • можливість оскаржувати відміну процедури та відхилення всіх пропозицій;
    • неможливість відкликати скаргу;
    • виконання рішень АМКУ та відповідальність у випадку його невиконання;
  • цікаві кейси з практики розгляду скарг тендерної колегії АМКУ;
  • особливості закупівель у зв’язку із COVID-19.

УМОВИ УЧАСТІ: 

організаційний внесок за одного учасника — 1250 грн (без ПДВ).

Система знижок:

  • знижка за умовами ранньої реєстрації (подача заявки до 08.12.2020 р.) — 20% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника 1000 грн без ПДВ);
  • спеціальні умови для членів Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» AMOMD знижка 30% (організаційний внесок зі знижкою за одного учасника 875 грн без ПДВ).

 УВАГА! Знижки не підсумовуються!

Також програмою буде передбачено традиційний блок «Q&A»: усі зареєстровані учасники зможуть поставити хвилюючі їх питання та отримати відповідь на них під час онлайн-семінару.

Крім того, по завершенню онлайн-семінару будуть сформульовані висновки та рекомендації, а всім слухачам, за необхідності, будуть надіслані сертифікати про участь, що є невід’ємною частиною підтвердження проходження навчання для внутрішніх аудиторів СУЯ на підприємстві.

Для реєстрації заповніть, будь ласка, заявку, що додається, або електронну форму на сайті Асоціації за посиланням.

З питань реєстрації та умов участі, будь ласка, звертайтеся за

  • тел./факс: +38 0 (44) 585-97-10, 310, 312, +38 (099) 613-49-63, е-mail: [email protected]
  • до представників пресслужби Асоціації за електронною поштою [email protected]

Ми будемо раді вашій участі в даній онлайн-події!

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті