XVII аналітичний форум «ФАРМАПОГЛЯД-2022». Боротьба триває!

04 Лютого 2022 11:00 Поділитися

Дата: 17–18 лютого 2022 р. 

Місце: MERCURЕ KYIV CONGRESS CENTRE, Київ, вул. В. Гетьмана, 6

Щорічний аналітичний форум «ФармаПогляд» — спеціалізований захід для лідерів фармацевтичного бізнесу. Уже понад 17 років є місцем зустрічі професіоналів своєї справи, які реально оцінюють ситуацію на ринку та висловлюють прогнози щодо розвитку фармацевтичного сектору. Це єдиний національний форум найвищого рівня в Україні. У ході заходу ви отримаєте тільки перевірені відомості та факти, зможете взяти участь у стратегічних дискусіях, почуєте виступи ключових регуляторів і керівників провідних компаній.

Сучасний формат, кращі експерти своєї сфери, реальні практичні кейси, багатопанельні сесії та дискусії, інтерактивна робота — це все чекає на вас протягом 2 днів. Обговорення найважливіших питань, колективна експертиза онлайн, сучасні тенденції в роботі фармринку, прогнози розвитку, спеціальна аналітична інформація. Усе, що вам потрібно знати, щоб відповідати викликам часу. Актуально, сучасно, прозоро — це все про «Фармапогляд». До зустрічі на форумі-2022!

ПОПЕРЕДНЯ ПРОГРАМА

 17 лютогодень перший 

Подія перша

ЕКОНОМІКА та ФАРМА

  • Economics (х) — це про наше життя
  • Гроші, ліки, сподівання
  • Фармринок України. Що керує ринком?
  • Пандемія і реакція фармринку в світі

 Подія друга

ДЕРЖАВА та ФАРМА

  • Лікарські засоби та закон
  • МОЗ України та Фарма
  • Нацперелік: минуле, сьогодення та майбутнє
  • Український електронний рецепт. Нові правила чи нова гра?
  • Державні закупівлі 2022

 Подія третя

МЕДИЦИНА та ФАРМА

  • Фарма 2020–2021. Незаймані можливості
  • COVID та ФАРМА. 3-й рік протистояння

 18 лютого — день другий

Подія четверта

ПРО КАДРИ, МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМУ, ПРОМОЦІЮ та ФАРМУ

  • Фармкадри 2022. Головні тренди
  • Знову про дистанційну торгівлю ліками. Ліцензування. Логістика. Бізнес
  • Реклама та людина XXI століття. Психологія, технології, бухгалтерія
  • 7 раз відміряй…
  • Креатив це сміливо!
  • Виміри уподобання українських споживачів
  • Промоція лікарських засобів в каналах і не тільки

Експерти та доповідачі, що запрошені на форум:

Леонід Гуляницький, доктор технічних наук, професор, Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України; Роман Черепаха, інвестиційний директор «Horizon Capital»; Сергій Іщенко, директор з управління продуктами, Chief Product Officer Proxima Research International; Гжегож Орновськи, Global Account and Alliances Director Proxima Research International; Дмитро Алешко, партнер ЮК «Правовий альянс»;  Ореста Піняжко, директор Департаменту ОМТ Державного експертного центру МОЗ України; Юлія Задеряка, керівник відділу розвитку електронної системи охорони здоров’я ДП «Електронне здоров’я»; Михайло Радуцький, голова Комітету Верховної Ради України з питань здоров’я нації, медичної допомоги та медичного страхування; Сергій Кузьміних, голова підкомітету з питань фармації та фармацевтичної діяльності Комітету Верховної Ради України з питань здоров’я нації, медичної допомоги та медичного страхування; Олександр Комаріда, заступник міністра охорони здоров’я України; Арсен Жумаділов, генеральний директор ДП «Медичні закупівлі України»; Анна Зайченко, керівник кафедри фармакології, професор Національного медичного університету; Сергій Дубров, професор, головний спеціаліст МОЗ України за фахом «Анестезіологія»; Тетяна Татарчук, професор, президент ВГО «Асоціація гінекологів-ендокринологів України»; Олександр Суходольський, директор зі стратегічного розвитку компанії «БаДМ»; Володимир Руденко, виконавчий директор Аптечної професійної асоціації України; Владислав Цілина, перший заступник голови Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками; Олена Речкіна, директор департаменту оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками; Павло Харчик, президент Асоціації «Оператори ринку медичних виробів», директор ТОВ «Калина медична виробнича компанія»; Юлія Сидорова, голова прeдставництва Зентіва/Алвоген Мальта Оперейшенс (РОУ) Лімітед, представництва в Україні; Георгій Вікторов, голова представництва Abbott Laboratories в Україні, голова комітету з охорони здоров’я Європейської Бізнес Асоціації; Борис Лабенський, директор «Стада Україна»; Сусанна Халілова, голова представництва «Софарма» в Україні; Андрій Разумний, директор «Валартін Фарма»; Юрій Маркевич, керівник департаменту «Здоров’я» фармацевтичної корпорації  «Юрія-Фарм»; Денис Голубчиков, директор компанії «JOHNSON & JOHNSON»; Андрій Анучин, директор спеціалізованого консалтингового агентства «Фарма Персонал»; Олена Зубко, комерційний директор, Chief Commercial Officer Proxima Research International; Максим Лазебник, голова Рекламної коаліції України; Ігор Огороднійчук, партнер ЮК «ОМП»; Микола Орлов, партнер ЮК «ОМП»; Вікторія Співак, директор по маркетингу та продажам компанії «Medical Data Management Ukraine»; Марина Костроміна, директор підрозділів медіа- та інтернет-досліджень Kantar TNS; Світлана Степаненко, Managing Partner «TWIGA Group Ukraine».

Увага! Оформлення участі проводиться тільки через сайт Форуму: ukrcomexpo.com/pharmavision-2022/

Організаційний внесок за 1 учасника:

Офлайн-формат — 16 500 грн (без ПДВ):

  • присутність у залі;
  • відеозапис заходу;
  • презентаційні матеріали.

Онлайн-формат — 11 550 грн (без ПДВ):

  • віртуальна присутність;
  • відеозапис заходу;
  • презентаційні матеріали.

Контакти організаторів:

тел./факс: +38 0(44) 585-97-10 (внутр. — 310);

моб. тел. : +38 0(99) 613-49-63;

е-mail: conference@ukrcomexpo.com.

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті