НСЗУ інформує про алгоритм дії при порушеннях прав пацієнта щодо отримання медичної допомоги

20 Травня 2022 2:55 Поділитися

Національна служба здоров’я України (НСЗУ) нагадує, що держава гарантує всім пацієнтам надання необхідної медичної допомоги та ліків, які передбачені Програмою медичних гарантій, безоплатно. Війна не є причиною, з якої з пацієнта можуть вимагати гроші за надані послуги або ліки.

Також НСЗУ наголошує, що якщо у закладі, який має договір із НСЗУ, безпідставно відмовили в наданні послуг або вимагали гроші, можна поскаржитися на неправомірні дії лікаря як на місцевому рівні, так і в НСЗУ. Для цього необхідно:

  • написати скаргу до головного лікаря (медичного директора) медичного закладу про неправомірні дії лікаря;
  • написати скаргу до департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні;
  • подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ;
  • звернутися у контакт-центр НСЗУ за безоплатним номером 16-77;
  • зателефонувати зі скаргою на урядову лінію Кабінету Міністрів України — 15-45.

За матеріалами t.me/NSZU_gov

Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті