Зміст номера #1260

Йдемо проти течії: «ФІТОФАРМ» зростає швидше за ринок

Посилення команди «ФІТОФАРМ» приносить перші результати. Показники продажу компанії випереджають темпи розвитку фармринку в Україні. Цього року присутність «ФІТОФАРМ» на ринку України істотно посилилася. Згідно з даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research» фармацевтичний ринок України за 9 міс 2020 р. продемонстрував зростання в грошовому вираженні на рівні 6% порівняно з аналогічним періодом 2019 р.* При цьому […]

«Фармак» облаштував інноваційну аудиторію Національного фармацевтичного університету

15 вересня відбулося урочисте відкриття лекційної аудиторії кафедри технології фармацевтичних препаратів Національного університету України (НФаУ): «Роль фармацевта сьогодні неможливо переоцінити. Усі ми бачимо, як за час пандемії роль віт­чизняного фармвиробника зросла для всіх краї­н — не тільки для України. Безперебійне постачання лікарських засобів — головне завдання, з яким ми справляємося. Ми ефективно працювали під час карантину, ні на хвилину не зупиняючи виробництво, і […]

Всесвітній день серця разом з фармацевтичною компанією ACINO та Всесвітньою федерацією серця

На тлі пандемії COVID-19 та спричинених нею фізичних, психологічних та економічних наслідків охорона громадського здоров’я, особливо в контексті попередження серцево-судинних захворювань, стає ще актуальнішою. За даними Всесвітньої федерації серця, цього року через COVID-19 вже було втрачено майже мільйон життів. Для порівняння: за оцінками, у 2017 р. від серцево-судинних захворювань у світі померли 17,8 млн осіб. Пандемія змінила наше життя і наразі, на жаль, багато пацієнтів уникають відвідування […]

Пропозиції змін до Бюджетного кодексу України, цифрова трансформація медичної сфери та надання паліативної допомоги — засідання профільного комітету

Також відповідно до порядку денного планувався розгляд проєкту закону про систему громадського здоров’я (№ 4142), проте за ініціативою Міністерства охорони здоров’я (МОЗ) України це питання було перенесено на наступне засідання

Трансформація промоції в умовах карантину: тренд у бік діджитал-каналів

У рамках даного блоку представлені ключові тренди промоційної активності на фоні пандемії, а також оцінено її вплив на вподобання споживача, роботу лікарів, медичних представників та інших учасників ринку

Можливості та виклики сучасності: суб’єкти ринку медичних виробів обговорили майбутні законодавчі зміни

У другій публікації увагу буде зосереджено на ризиках та можливостях експлуатації медичних виробів, складнощах проведення клінічних досліджень та шляхах їх подолання, а також перспективах зростання фармацевтичного ринку України в умовах пандемії коронавірусної хвороби

2-й Національний форум з оцінки медичних технологій в Україні — висновки та наступні кроки

2-й Національний форум з ОМТ став єдиною платформою, де різні зацікавлені сторони змогли провести стратегічні обговорення та дослідити шляхи подальшого розвитку ОМТ на базі вже наявних здобутків