Зміст номера #415

ВАТ “Фармак”: перша українська заявка на членство у світовому фармацевтичному клубі

Для нашого читача виставка CPhI Worldwide–2003 становить особливий інтерес, оскільки в її роботі вперше як офіційний експонент взяло участь українське фармацевтичне підприємство — ВАТ «Фармак». Сьогодні своїми враженнями від виставки, а також нинішніми досягненнями і планами на майбутнє з читачами «Щотижневика АПТЕКА» діляться представники топ-менеджменту компанії — голова правління, генеральний директор ВАТ «Фармак», кандидат економічних наук Філя Жебровська, заступник голови правління, технічний директор Григорій Костюк, член правління, директор з експорту та розвитку зовнішніх ринків, кандидат фармацевтичних наук Олег Сяркевич.

НО-ШПАЛГИН – комплексне вирішення проблеми головного болю

Головний біль – одна з найчастіших скарг хворих.
На фармацевтичному ринку України досить широкий асортимент лікарських засобів, які використовують для усунення головного болю, і проблема вибору серед них оптимального є актуальною як для споживачів, так і для самих фармацевтів. Гідне місце в асортименті українських аптек посяде новий комбінований лікарський препарат, який за своїм складом поки що не має аналогів, – НО-ШПАЛГИН виробництва компанії “Санофі-Сінтелабо” (Франція). Кореспондент “Щотижневика АПТЕКА” зустрілася з продакт-менеджером цієї компанії Павлом Гріневичем, який люб’язно погодився розповісти читачам про сучасні погляди на лікування головного болю, а також надати інформацію про склад, фармакологічні властивості та особливості застосування препарату НО-ШПАЛГИН.

АЛМАГЕЛЬ НЕО – новий препарат серії антацидних засобів компанії “Балканфарма”

Антацидні препарати широко застосовуються в гастроентерології, що пояснюється високою частотою розвитку кислотозалежних захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту (пептичної виразки шлунка і дванадцятипалої кишки, гастроезофагеальної рефлюксної хвороби, гіперацидного гастриту, гастродуоденіту тощо). Ці захворювання часто супроводжуються такими диспепсичними явищами, як печія, відрижка кислим, нудота, відчуття дискомфорту, тяжкості чи болю в епігастральній ділянці, здуття живота та ін. Диспепсичні явища можуть бути спричинені порушенням режиму харчування, психоемоційними навантаженнями, зловживанням алкоголем, тютюнопалінням, прийомом деяких лікарських засобів. У таких випадках усунути ці явища допоможуть антацидні препарати виробництва компанії “Балканфарма” – добре відомі українському споживачу АЛМАГЕЛЬ і АЛМАГЕЛЬ А, а також нещодавно зареєстрований у нашій країні АЛМАГЕЛЬ НЕО.

День уряду у Верховній Раді

Традиційно раз на місяць у Верховній Раді України проводиться День Уряду. В рамках цього заходу народні депутати заслуховують представників Кабінету Міністрів та спільно вирішують різні актуальні проблеми сьогодення. Минулого тижня на День Уряду було винесено кілька питань, зокрема “Про заходи Кабінету Міністрів України щодо попередження смертності та інвалідності населення внаслідок серцево-судинних та судинно-мозкових захворювань”.
Із зазначеного вище питання депутати заслухали доповідь міністра охорони здоров’я України Андрія Підаєва та співдоповідь голови Комітету Верховної Ради з питань охорони здоров’я, материнства та дитинства Миколи Поліщука. Після доповіді міністр відповів на письмові та усні запитання народних депутатів.

Компанія “Шерінг АГ” – європейський концерн на українському ринку

Історично склалося так, що для українського фармацевтичного ринку, який формувався паралельно з державністю незалежної України, багато в чому були зразком (і є сьогодні) зарубіжні компанії – гранди європейського та світового фармацевтичних ринків, які першими відкрили свої представництва у Києві і заходилися “піднімати цілину” у ті непрості і не надто стабільні часи. Ці компанії сприяли становленню цивілізованого бізнес-середовища в українській фармацевтичній галузі, закладаючи основи корпоративної культури, запроваджуючи норми етичної поведінки, елементи своїх систем цінностей та пріоритетів, серед яких основні – турбота про хворого та доброчинна діяльність, непорушність стандартів безпеки, ефективності та якості лікарських засобів, безкомпромісна вірність духу інновацій та широта наукових обріїв. Ці компанії протягом багатьох десятиріч розробляли та вдосконалювали власні високі науково-дослідницькі, технологічні, виробничі, освітні, гуманітарні, маркетингові стратегії і зробили ці стратегії надбанням українських пацієнтів, фармацевтів та лікарів.
До когорти таких компаній належить досвідчений і авторитетний оператор українського ринку – транснаціональний фармацевтичний концерн “Шерінг АГ” (Німеччина), представництво якого плідно працює в нашій країні вже понад 11 років. Сьогодні в гостях у “Щотижневика АПТЕКА” голова представництва компанії “Шерінг АГ” в Україні доктор Манфред Пауль.

Роль державного та відомчого контролю

Про роль державного та відомчого контролю в системі державного управління йшлося в доповіді начальника Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів (ДІКЯ) у Полтавській області Ольги Хмельницької, що прозвучала на семінарі 28 жовтня, який відбувся в Полтаві (“Щотижневик АПТЕКА”, № 43 від 10 листопада 2003 р.).

Новости лиги фармацевтического маркетинга

Уважаемые коллеги!
Лига фармацевтического маркетинга (ЛФМ) приглашает в свои ряды всех неравнодушных к маркетингу специалистов, работающих на фармацевтическом рынке Украины!
Членом Лиги может стать гражданин Украины или другой страны, который желает принять участие в деятельности организации, признает Устав организации, обязуется платить членские взносы.
Ознакомиться с Уставом, оформить заявку о вступлении в Лигу можно
на сайте www.pharmamarketing.com.ua.
Мероприятия, организованные ЛФМ
В сентябре 2003 г. в Киеве состоялась конференция “Фармацевтические брэнды в Украине: реальные успехи и иллюзии” (подробная информация на сайте ЛФМ).
В начале ноября 2003 г. проведен круглый стол на тему: “Новый закон о рекламе и его значение для участников фармацевтического рынка” (подробнее читайте в “Еженедельнике АПТЕКА”,
№ 43 (414) от 10 ноября 2003 г.)
4 декабря 2003 г. ЛФМ планирует провести конференцию на тему: “КАДРОВЫЕ ПРОБЛЕМЫ НА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОМ РЫНКЕ” по адресу: Киев, ул. Госпитальная, 4, конференц-зал гостиницы “Русь” (с 14:00 до 18:00).
Подробная информация для желающих принять участие в работе конференции
на сайте ЛФМ: www.pharmamarketing.com.ua
E-mail: [email protected], тел.: (044) 569-44-60, (067) 601-09-51

ВАТ “Фармак” здійснює емісію облігацій

11 листопада 2003 року в залі Української міжбанківської валютної біржі (УМВБ) було оголошено про здійснення першої облігаційної позики одним з провідних фармацевтичних підприємств України – ВАТ “Фармак”. Загальний обсяг першої емісії облігацій становить 7 млн грн. Провідним менеджером випуску облігацій та платіжним агентом виступив акціонерний банк “ІНГ Банк Україна”, який з 1994 р. працює в Україні у сферах інвестиційного та банківського обслуговування, випуску, зберігання та розміщення цінних паперів, проектного фінансування тощо.

“Берлін-Хемі АГ”: стратегія лідерства

Чим успішніше працює компанія, чим більше популярний той чи інший препарат, тим більше людей схильні робити вибір на користь цієї компанії та цього продукту. Про основні складові успіху на фармацевтичному ринку логічніше всього вести розмову з представниками компаній-лідерів. Тому кореспондент “Щотижневика АПТЕКА” звернулася в українське представництво компанії “Берлін-Хемі АГ” (Менаріні Груп), яке згідно з даними IMS в ІІ кварталі поточного року щодо обсягів продажів на українському фармацевтичному ринку займає 2-ге місце серед усіх компаній та 1-ше – серед зарубіжних. Про роботу представництва і досягнуті результати розповідають його глава Олег Іщенко (О.І.) і моніторинг-менеджер Юрій Ковтун (Ю.К.).

Кампания в пользу вакцинации против гриппа в Великобритании

Министерство здравоохранения Великобритании в результате опроса более 600 человек в возрасте старше 65 лет установило, что многие из них имеют неверные представления о вакцинации и гриппе.