Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Головний розпорядник бюджетних коштів | Джерела фінансуванні (державний, місцевий бюджет, інші) | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис. грн | У томі числі за роками | |||||||||||||||||||||||||||||||
Усього | За роками | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ||||||||||||||||||
1. Організаційно-методичне забезпечення заходів щодо профілактики і боротьби з інфекціями, яких можна запобігти засобами імунопрофілактики | Кількість затверджених регіональних програм | 27 | 20 | 7 | розроблення і затвердження регіональних програм імунопрофілактики населення, у тому числі за епідемічними показаннями, 2009 і 2010 роки | МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||||||||||
рівень забезпечення закупівлі імунобіологічних препаратів, включених до календаря щеплень (відсотків) | відсотків | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | забезпечення закупівлі імунобіологічних препаратів, включених до календаря щеплень | МОЗ | Державний бюджет | 2875735,1 | 237126,8 | 308037,8 | 361117,9 | 414370,6 | 465916,1 | 517402 | 571763,9 | |||||||||||||||||||
рівень забезпечення закупівлі імунобіологічних препаратів за епідемічними показаннями | -||- | 25 | 50 | 50 | 75 | 75 | 75 | 100 | забезпечення закупівлі імунобіологічних препаратів за епідемічними показаннями та специфічних імуноглобулінів для пасивної імунопрофілактики дітей, народжена HBsAg "+" - матерями, і дітей з первинними імунодефіцитами, що потребують довічної замісної терапії | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||||||
рівень забезпечення закупівлі імунобіологічних препаратів для пасивної імунопрофілактики дітей, народжена HBsAg "+" - матерями, і дітей з первинними імунодефіцитами, що потребують довічної замісної терапії | -||- | 25 | 25 | 50 | 50 | 75 | 75 | 100 | ||||||||||||||||||||||||||||||
кількість проведених досліджень контролю якості | 950000 | 120000 | 130000 | 140000 | 140000 | 140000 | 140000 | 140000 | забезпечення сучасного рівня контролю якості (імуногенності та безпечності) імунобіологічних препаратів | МОЗ | Державний бюджет | |||||||||||||||||||||||||||
рівень забезпечення контролю якості, не менше (відсотків) | відсотків | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Кількість користувачів інформаційно-комп'ютерною мережею | 20 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | удосконалення і підтримка діючої інформаційно-комп'ютерної мережі та програмного забезпечення для проведення монітор моні і своєчасного коригування заходів з імунопрофілактики | МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | Державний бюджет, місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||
кількість затверджених документів | 13 | 4 | 7 | 1 | 1 | МОЗ, Академія медичних наук | Державний бюджет | |||||||||||||||||||||||||||||||
сприяння діяльно дія кабінетів щеплень незалежно від форми їх підпорядкованості, з метою розширення доступу населення до послуг, пов'язаних з імунопрофілактикою, та збільшення обсягу охоплення щепленнями населення | МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | Державний бюджет, місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кількість затверджених документів | 4 | 1 | 1 | 2 | перегляд діючих та в разі необхідності розроблення нових нормативно-правових документів з питань реєстрації та застосування інноваційних та інших медичних імунобіологічних препаратів, зокрема, нормативне забезпечення проведення клініко-епідеміологічних досліджень | МОЗ, Академія медичних наук | Державний бюджет | |||||||||||||||||||||||||||||||
кількість затверджених документів | 8 | 2 | 3 | 2 | 1 | розроблення і затвердження в установленому порядку нормативно-правових актів з питань надання державне допомоги громадянам з післявакцинальними ускладненнями, 2009 і 2010 роки | МОЗ, Академія медичних наук | Державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 1 | 2875735,1 | 237126,8 | 308037,8 | 361117,9 | 414370,6 | 465916,1 | 517402 | 571763,9 | ||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі державне бюджет | 2875735,1 | 237126,8 | 308037,8 | 361117,9 | 414370,6 | 465916,1 | 517402 | 571763,9 | ||||||||||||||||||||||||||||||
своєчасність охоплення профілактичними щепленнями цільових груп населення на рівні та вище (відсотків) | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | забезпечення своєчасного охоплення щепленнями цільових груп населення згідно з Календарем щеплень та в разі необхідності за епідемічними показаннями проти дифтерії, правця, туберкульозу, поліомієліту, кашлюку, кору, епідемічного паротиту, краснухи, гемофільної інфекції | МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | Державний бюджет, місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||||||
підтримання статусу країни, вільної від поліомієліту | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
охоплення профілактичними щепленнями дітей віком до 1 р. проти дифтерії, правця, кашлюку, гемофільної інфекції типу b, не менше (відсотків | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | забезпечення своєчасного охоплення щепленнями дітей за станом здоров'я згідно з Календарем щеплень | -||- | -||- | |||||||||||||||||||||||||||
охоплення профілактичними щепленнями дітей віком до 1 р. проти поліомієліту, не менше (відсотків) | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | ||||||||||||||||||||||||||||||
охоплення профілактичними щепленнями дітей віком (БЦЖ), не менше (відсотків) | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | ||||||||||||||||||||||||||||||
охоплення профілактичними щепленнями дітей віком до 1 р. проти кору, краснухи, не менше (відсотків) | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | ||||||||||||||||||||||||||||||
охоплення профілактичними щепленнями дітей віком до 1 р. проти гепатиту И, не менше (відсотків) | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | з метою зниження захворюваності на гепатит В продовження проведення активної імунізації новонароджених та груп високого епідемічного ризику | МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | Державний бюджет, місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||||||
доведення показника захворюваності на гострий вірусний гепатит В серед населення до рівня менш як 5 тис. населення (2007 рік – 6,31) | 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
доведення кількості вірусоносіїв гепатиту В серед дитячого населення до 1 відсотка | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
охоплення профілактичними щепленнями (ревакцинація) проти епідемічного паротиту (юнаки до 15 р.), не менше (відсотків) | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | продовження впровадження стратегії ВООЗ щодо елімінації кору, зниження захворюваності на епідемічний паротит, краснуху та запобігання синдрому вродженої краснухи | -||- | -||- | |||||||||||||||||||||||||||
охоплення профілактичними щепленнями (ревакцинація) проти краснухи (дівчата до 15 р.), не менше (відсотків) | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | ||||||||||||||||||||||||||||||
доведення показника захворюваності на дифтерію до рівня менш як 0,1 на 100 тис. населення (2007 р. – 0,17) | 0,1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
доведення показників розповсюдженості епідемічного паротиту (2007 р. – 6,25), кашлюку (2007 р. – 4,7), гемофільної інфекції до рівня менш як 1 на 100 тис. новонароджених (2007 р. – 12,45) | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
доведення показника захворюваності на кір до рівня менш як 1 на 100 тис. населення (2007 р. – 2,15) | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
припинення місцевої передачі вірусу кору та краснухи | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
охоплення профілактичними щепленнями проти грипу в групах ризику, не менше (відсотків) | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | забезпечення щорічного проведення передсезонної імунопрофілактики грипу в групах ризику | МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | Державний бюджет, місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||||||
Рівень забезпечення Сертифікатом щеплень громадянина України цільових груп населення, не менше (відсотків) | відсотків | 10 | 25 | 50 | 65 | 75 | 85 | 100 | впровадження на державному рівні Сертифіката щеплень громадянина України | МОЗ, Академія медичних наук, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | -||- | 3012,3 | 334,7 | 401,6 | 468,6 | 535,5 | 602,5 | 669,4 | ||||||||||||||||||||
з метою зниження рівня поствакцинальних реакцій та ускладнень вирішення питання щодо впровадження у виробництво вітчизняної дифтерійно-правцевої адсорбованої вакцини з ацелюлярним кашлюковим компонентом | МОЗ, Академія медичних наук | Державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
продовження роботи з практичного впровадження імунопрофілактики Haemophilus influenzae тип b (Hib) та проведення моніторингу захворюваності на Hib-інфекцію у післявакцинальний період | МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | Державний бюджет, місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
продовження впровадження комбінованих вакцин з метою скорочення кількості ін'єкцій та економії засобів у сфері застосування вакцин | -||- | -||- | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
періодичність проведення моніторингу випадків можливої побічної дії вакцин впродовж року, один раз на три місяці | проведення моніторингу випадків можливої побічної дії вакцин і розроблення заходів щодо їх запобігання шляхом обліку, реєстрації та розслідування кожного такого випадку | МОЗ, Академія медичних наук, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | Державний бюджет, місцевий бюджет | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
періодичність проведення на регіонально ре рівні моніторингу стану популяційного імунітету впродовж року, один раз на три місяці | проведення на регіонально ре рівні моніторингу стану популяційного імунітету, у тому числі колективного імунітету різних вікових груп населення щодо інфекційних захворювань, боротьба з якими проводиться шляхом вжиття заходів з імунопрофілактики | -||- | -||- | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кількість закладів, які отримують обладнання для налагодження сучасної лабораторної діагностики інфекційних захворювань | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | налагодження сучасної лабораторної діагностики інфекційних захворювань, боротьба з якими проводиться шляхом вжиття заходів з імунопрофілактики, з використанням полімеразної ланцюгової реакції та методу імунофорентного аналізу, а також з метою розвитку інноваційних напрямна вітчизняної імунології та імунобіотехнологій | -||- | Державний бюджет | 36029,4 | 4089,1 | 4770,6 | 5452,2 | 6133,7 | 7417,7 | 8166,1 | ||||||||||||||||||||
організація діагностики післявакцинальних ускладнень у складних випадках в імунологічних (алергологічних) відділеннях обласних закладів охорони здоров'я | МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | Державний бюджет, місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
продовження проведення політики ВООЗ щодо переважного використання самоблокувальних шприців з метою гарантованої безпеки ін'єкцій під час проведення щеплень та зниження втрат імунобіологічних препаратів | Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | -||- | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 2 | 39041,7 | 4423,8 | 5172,2 | 5920,8 | 6669,2 | 8020,2 | 8835,5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі державне бюджет | 39041,7 | 4423,8 | 5172,2 | 5920,8 | 6669,2 | 8020,2 | 8835,5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3. Створення ефективне системи «холодового ланцюга» під час транспортування, зберігання та використання вакцин | кількість закладів, які отримують обладнання для дотримання оптимальних умов «холодового ланцюга» під час зберігання, транспортування та використання імунобіологічних препаратів | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | продовження роботи з оснащення складів імунобіологічних препаратів, кабінетів щеплень та інших закладів, у яких проводяться профілактичні щеплення, холодильним устаткуванням для дотримання оптимальних умов «холодового ланцюга» під час зберігання, транспортування та використання імунобіологічних препаратів | МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | державний бюджет | 16156,7 | 611,5 | 1814,7 | 2125,5 | 2435,7 | 2746,1 | 3056,4 | 3366,8 | ||||||||||||||||||
організація щорічного навчання фахівців, що беруть участь у проведенні імунопрофілактики, з питань дотримання оптимальних умов «холоди холоди ланцюга» під час зберігання, транспортування та використання імунобіологічних препаратів | -||- | Державний бюджет, місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
забезпечити проведе про щорічної інвентаризації холодового устаткування для дотримання оптимальних умов «холодового ланцюга» під час зберігання, транспортування та використання імунобіологічних препаратів в санітарно-епідеміологічних установах та лікувально-профілактичних закладах з метою його своєчасної заміни або ремонту | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 3 | 16156,7 | 611,5 | 1814,7 | 2125,5 | 2435,7 | 2746,1 | 3056,4 | 3366,8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі державний бюджет | 16156,7 | 611,5 | 1814,7 | 2125,5 | 2435,7 | 2746,1 | 3056,4 | 3366,8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
4. Інформаційна та санітарно-просвітницька робота серед населення | удосконалення механізму доступу населення до інформації з проблем імунопрофілактики та захисту населення від інфекційних хвороб із застосуванням засобів масової інформації: показ державними та комунальними телерадіоорганізаціями телерадіопрограм та трансляція телефільмів, виробництво і розміщення соціальної реклами, створення інформаційно-просвітницьких програм | Держкомтелерадіо, МОЗ, МОН, МКТ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | -||- | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
забезпечення видання і поширення інформаційно-просвітницьких матеріалів з питань імунопрофілактики (пам'ятки, буклети, звернення плакати тощо) | МОЗ, Академія медичних наук разом з Національним комітетом Товариства Червоного Хреста | Державний бюджет. місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
організація проведе про та забезпечення висвітлення кампаній соціальної мобілізації населення під час проведе про днів імунізації | Держкомтелерадіо, МОЗ разом з Національним комітетом Товариства Червоного Хреста, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | -||- | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
включення питання імунопрофілактики населення до програм гігієнічного навчання та вихованки населення (медико-педагогічне навчання батьків з проблем охорони здоров'я дітей та підлітків, школа материнства і молодих батьків, курси здоров'я у загальноосвітніх і вищих навчальна закладах) | МОЗ, МОН разом з Національним комітетом Товариства Червоного Хреста | Державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Удосконалення підготовки фахівців з імунопрофілактики, що беруть участь у здійсненні заходів на етапах планування, організації, проведення контролю якості імунобіологічних препаратів | підготовка та перепідготовка висококваліфікованих фахівців (педагогів та лікарів) у вищих навчальна закладах та закладах післядипломної освіти у галузі імунопрофілактики інфекційних хвороб | МОЗ, МОН | Державний бюджет | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
забезпечення проведе про семінарів і нарад для фахівців з імунопрофілактики, їх участі у міжнародних конференціях і семінарах з питань імунопрофілактики та моніторингу випадків побічної дії вакцин та заходів щодо їх запобігання | МОЗ, МЗС, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | Державний бюджет, місцевий бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
підготовка та впровадження в практику методичних рекомендацій з питань діагностики, клініки, лікуванні епідеміології і профілактики інфекцій, боротьба з якими проводиться шляхом вжиття заходів з імунопрофілактики, та з критеріїв диференціальної діагностики післявакцинальних реакцій та ускладнень на щеплення та захворювань, що збіглися у часі з проведенням щеплення | МОЗ, Академія медичних наук | Державний бюджет | 965,8 | 107,3 | 128,8 | 150,2 | 171,7 | 193,2 | 214,6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 5 | 965,8 | 107,3 | 128,8 | 150,2 | 171,7 | 193,2 | 214,6 | |||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі державний бюджет | 965,8 | 107,3 | 128,8 | 150,2 | 171,7 | 193,2 | 214,6 | |||||||||||||||||||||||||||||||
6. Науковий супровід заходів з імунопрофілактики | розроблення наукового обгрунтування та стратегії імунопрофілактики поліомієліту в постерадикаційний період з метою подальшої підтримки статусу України як території, вільної від поліомієліту, 2010-2011 роки | Академія медичних наук | -||- | 700 | 350 | 350 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
розроблення наукового обґрунтування та стратегії імунопрофілактики кору в період елімінації, 2009-2010 роки | Академія медичних наук | Державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
розроблення наукового обґрунтування оптимальної стратегії імунопрофілактики гепатиту В на підставі аналізу результатів серологічних та епідеміологічних досліджень, 2010-2011 роки | -||- | -||- | 2005 | 1115 | 890 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
розроблення науково обґрунтованої стратегії запобігання епідемії грипу, 2010-2011 роки | -||- | -||- | 750 | 500 | 250 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
вивчення особливостей епідемічного процесу дифтерії та правця в постепідемічний період та розроблення оптимальної схеми імунопрофілактики цих інфекцій, 2010-2011 роки | -||- | -||- | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 6 | 3455 | 1965 | 1490 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі державне бюджет | 3455 | 1965 | 1490 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
з них: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МОЗ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Академія медичних наук | 3455 | 1965 | 1490 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. Розвиток міжнародного співробітництва для використання потенціалу зарубіжна партнерів у сфері специфічного захисту населення від інфекційних хвороб | періодичність інформування впродовж року, не менш як один раз на місяць | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | забезпечення взаємного своєчасного інформування з ВООЗ щодо стану інфекційної захворюваності та імунопрофілактики | МОЗ, МЗС | -||- | |||||||||||||||||||||||||||
налагодження взаємних контактів з міжнародними центрами, що вивчають питання інфекційної патолога та імунопрофілактики, контролю якості імунобіологічних препаратів, спільних наукових розробок, обміну фахівцями, проведення міжнародних семінарів та стажування спеціалістів | МОЗ, МЗС | Державний бюджет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
взяття участі у створенні та реалізації міжнародних проектів, програм і роботі наукових форумів з профілактики, діагностики та лікування інфекційних хвороб, керованих шляхом вжиття засобів специфічної профілактики | -||- | -||- | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
укладену та виконання міжнародних договорів з профілактики, діагностики та лікування інфекційних хвороб, керованих засобами специфічної профілактики | -||- | -||- | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
залучення міжнародних урядових та неурядових організацій до співпраці та надання допомоги з метою реалізації завдань цієї Програми | -||- | -||- | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Разом за завданням 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі державний бюджет | 2935354,3 | 237738,3 | 316348,6 | 370034,4 | 422877,3 | 475503,1 | 528671,8 | 584180,8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Разом за Програмою | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
у тому числі державний бюджет | 2935354,3 | 237738,3 | 316348,6 | 370034,4 | 422877,3 | 475503,1 | 528671,8 | 584180,8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
з них: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МОЗ | 2931899,3 | 237738,3 | 314383,6 | 368544,4 | 422877,3 | 475503,1 | 528671,8 | 584180,8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Академія медичних наук | 3455 | 1965 | 1490 |
Додаток 3 до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Загальнодержавної програми
імунопрофілактики та захисту населення
від інфекційних хвороб на 2009-2015 роки
Найменування завдання | Найменування показників виконання завдання | Одиниця виміру | Значення показників | |||||||
усього | у тому числі за роками | |||||||||
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Організаційно- методичне забезпечення заходів щодо профілактики і боротьби з інфекціями, яким можна запобігти засобами імунопрофілактики | кількість затверджених регіональних програм | кількість | 27 | 20 | 7 | |||||
рівень забезпечення закупівлі імунобіологічних препаратів, включених до календаря щеплень(відсотків) | відсоток | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
рівень забезпечення закупівлі імунобіологічних препаратів за епідемічними показаннями | відсоток | 25 | 50 | 50 | 75 | 75 | 75 | 100 | ||
рівень забезпечення закупівлі імунобіологічних препаратів для пасивної імунопрофілактики дітей, народжених HBsAg«+»-матерями, і дітей з первинними імунодефіцитами, що потребують довічної замісної терапії | -||- | 25 | 25 | 50 | 50 | 75 | 75 | 100 | ||
кількість проведених досліджень контролю якості | кількість | 950000 | 120000 | 130000 | 140000 | 140000 | 140000 | 140000 | 140000 | |
рівень забезпечення контролю якості, не менше(відсотків) | відсоток | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
кількість користувачів інформаційно-комп'ютерною мережею | кількість | 20 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | ||
кількість затверджених нормативно-правових документів з питань реєстрації та застосування інноваційних та інших медичних імунобіологічних препаратів | -||- | 13 | 4 | 7 | 1 | 1 | ||||
кількість затверджених в установленому порядку нормативно-правових актів з питань надання державної допомоги громадянам з післявакцинальними ускладненнями, 2009-2010 роки | -||- | 8 | 2 | 3 | 2 | 1 | ||||
Удосконалення профілактичних та протиепідемічних заходів щодо запобігання поширенню інфекційних хвороб, боротьба з якими проводиться засобами імунопрофілактики | своєчасність охоплення профілактичними щепленнями цільових груп населення на рівні та вище(відсотків) | відсоток | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 |
охоплення профілактичними щепленнями дітей до 1 року проти дифтерії, правця, кашлюку, гемофільної інфекції типу b, не менше (відсотків) | -||- | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | |
охоплення профілактичними щепленнями дітей до 1 року проти поліомієліту, не менше (відсотків) | -||- | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | |
охоплення профілактичними щепленнями дітей до 1 року (БЦЖ), не менше(відсотків) | відсоток | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | |
охоплення профілактичними щепленнями дітей до 1 року проти кору, краснухи, не менше (відсотків) | -||- | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | |
охоплення профілактичними щепленнями дітей до 1 року проти гепатиту B, не менше (відсотків) | -||- | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | |
доведення показника захворюваності на гострий вірусний гепатит B серед населення до рівня менш як 5 на100 тис. населення(2007 рік - 6,31) | ||||||||||
доведення кількості вірусоносіїв гепатиту В серед дитячого населення до 1 відсотка | відсоток | |||||||||
охоплення профілактичними щепленнями(ревакцинація) проти епідемічного паротиту (юнаки до15 років), не менше (відсотків) | -||- | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | |
охоплення профілактичними щепленнями(ревакцинація) проти краснухи(дівчата до15 років), не менше(відсотків) | -||- | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | 95 | |
доведення показника захворюваності на дифтерію до рівня менш як 0,1 на100 тис. населення(2007 рік - 0,17) | 0,1 | |||||||||
доведення показника розповсюдженості епідемічного паротиту(2007 рік - 6,25), кашлюку(2007 рік - 4,7), гемофільної інфекції до рівня менш як 1 на 100 тис. населення, вродженої краснухи до рівня менш як 1 на 100 тис. новонароджених (2007 рік - 12,45) | 1 | |||||||||
доведення показника захворюваності на кір до рівня менш як 1 на 100 тис. населення (2007 рік - 2,15) | 1 | |||||||||
охоплення профілактичними щепленнями проти грипу в групах ризику, не менше(відсотків) | відсоток | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | 75 | |
рівень забезпечення Сертифікатом щеплень громадянина України цільових груп населення, не менше (відсотків) | -||- | 10 | 25 | 50 | 65 | 75 | 85 | 100 | ||
періодичність проведення на регіональному рівні моніторингу стану популяційного імунітету впродовж року, один раз на три місяці | ||||||||||
кількість закладів, які отримають обладнання для налагодження сучасної лабораторної діагностики інфекційних захворювань | кількість | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | |
Створення ефективної системи «холодового ланцюга» під час транспортування, зберігання та використання вакцин | кількість закладів, які отримають обладнання для дотримання оптимальних умов «холодового ланцюга» під час зберігання, транспортування та використання імунобіологічних препаратів | -||- | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 | 27 |
Розвиток міжнародного співробітництва для використання потенціалу зарубіжних партнерів у сфері специфічного захисту населення від інфекційних хвороб | періодичність інформування впродовж року, не менш як один раз на місяць | -||- | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |