7-8 лютого 2017 р.
Конгрес-хол «Космополіт», вул. Вадима Гетьмана, 6, Київ, Україна
7 лютого 1-й день, регуляторно-законодавчий
1-ша дискусія
Зміни 2017. Частина 1
Можливі та реальні реформи української охорони здоров’я
А щоб вони так жили…
Леонід Гуляницький, доктор технічних наук, професор, Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
Троє в човні, не соромлячись Європи. Фармринок 2016-2017
Сергій Іщенко, директор компанії «Проксіма Ресерч»
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ – ДП «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України»
Людмила Ковтун, заступник директора ДП «Державний експертний центр МОЗ України»
2-га дискусія
Зміни 2017. Частина 2
Великий стрибок української фарми – через Європу до Африки? Міжнародний досвід. Плани та реалії
Глобальні тенденції vs регуляторна політика. Вплив законодавства-2012 про відшкодуванн ліків на польський фармацевтичний ринок
Михайло Пількевич (Michal Pilkiewicz), директор з міжнародних зв’язків у Східній Європі компанії QuintilesIMS
Надання послуг з організації та проведення закупівель Міністерству охорони здоров’я України
Зафар Юлдошев, координатор проекту Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН)
Фінансування державних закупівель лікарських засобів за рахунок державних бюджетів 2015-2016 рр.
Крістін Джексон (Christine Jackson), старший консультант із закупівель Crown Agents
Реалії ринку фармацевтичної логістики в Україні. Контроль дотримання стандартів GDP
Аліна Ганноцька, комерційний директор компанії «PharmExpressLogistics»
3-я дискусія
Стрибок. Політ. Приземлення.
Біоеквівалентність як мандат у майбутнє
Віталій Усенко, медичний директор компанії «Фармак
2017 регуляторні та податкові новації – ера невизначеності
Микола Орлов, партнер ЮК «ОМП
Національний перелік основних лікарських засобів. Зміни в ціновому регулюванні лікарських засобів. Юридичний аналіз змін
Ольга Дем’янюк, радник ЮК «Бейкер і Маккензі»
8 лютого 2-й день, аналітично-ринковий
4-та дискусія
Крутий віраж українського фармринку–2017. Роздуми на тему “Як позбуватися зайвого?”
Сергій Орлик, експерт фармацевтичного ринку
Якого маркетингу потребує Фарма–2017
Інна Ягнюк, керівник проекту промоційної активності компанії «Проксіма Ресерч»
Маркетинг на роздоріжжі
Олена Зубко, керівник підрозділу безрецептурних препаратів компанії «БАЙЄР»
У пошуках ідеальних медіа рішень
Олександр Гороховський, СЕO комунікаційної групи Aegis Media/GMG
Управління змінами — спорт, мистецтво чи наука?
Аліна Ткаченко, консультант з управління змінами, бізнес-коуч
HR-бренд фармацевтичних компаній в Україні–2017
Андрій Анучін, директор компанії «Фармаперсонал»
4-та дискусія
Українська економіка та фармринок–2017
За ширмою доступності: як запровадження відшкодування вартості лікарських засобів вплине на структуру та обсяг фармринку
Антон Бабенко, експерт проекту «Фармконсалтинг»
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим