МАТЕРІАЛИ 6-ї спеціалізованої фармацевтичної конференції-практикума «АПТЕКА-2011»

03 июня 2011 10:43 Версия для печати

26–27 травня 2011 р.
ТОК «Судак», Україна, АР Крим

1-ша сесія

Регуляторна політика українського роздрібного ринку лікарських засобів: реалії та прийдешні зміни

Сучасний стан та перспективи розвитку фармацевтичної галузі України
Олександр Гудзенко, головний позаштатний спеціаліст МОЗ України зі спеціальності «Загальна фармація», генеральний директор КП «Фармація», Київ

Система державного контролю якості лікарських засобів в Україні
Андрій Захараш, заступник голови Державної інспекції з контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України

Сучасні вимоги та актуальність роботи аптечних закладів України на засадах належної практики GPP
Сергій Коваленко, проректор з наукової роботи Національного фармацевтичного університету

Як влаштований аптечний ринок України. Аналітичний огляд роздрібного сегменту
Олег Добранчук, керівник аналітичної служби компанії «Моріон»

2-га сесія

Комунальні аптеки: реалії та перспективи

Клінічна фармація в контексті реформування галузі охорони здоров’я
Тетяна Котляр, голова Громадської ради при Держлікінспекції МОЗ України

Аптечне виробництво проблеми та перспективи
Світлана Пасталиця, КП «Ліки України», Чернігів

Нове антикорупційне законодавство України й аптечний ринок
Ілля Костін, старший партнер юридичної компанії «Правовий альянс»

3-тя сесія

Мистецтво управління товарними ресурсами та конкуренція аптек.
Вартість аптечного бізнесу

«Що таке добре і що таке погано», або Навіщо потрібна аптеці відкрита зона торгівлі
Максим М’ясников, маркетинг-директор компанії «Донелітфарм»

Аптечні мережі: розмір — не головне. Фокус на категорійний менеджмент
Олександр Яшник, менеджер з розвитку бізнесу в Україні та СНД компанії «Омега Фарма»

Програмне забезпечення — роль в житті аптек. Реалії, тенденції та нові інструменти
Олександр Ємець, директор компанії «Софтінформ»

Вартість аптечного бізнесу
Сергій Ходос, директор компанії «Фра-М»

4-та сесія

Виробник — Аптека: відверта розмова.
Скільки коштує полежати на полиці?

Виробник Аптека. «Дозвіл на вхід» = промоції + продаж
Олександр Ішуткін, продакт-менеджер компанії «Мегаком»

Участь фармацевтичних виробників у корпоративній системі навчання та атестації персоналу аптек
Наталія Фесенко, керівник відділу навчання компанії «Руан»

Аптечний neo-маркетинг
Юрій Чертков, директор Агентства медичного маркетингу

Интересная информация для Вас:

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Другие статьи раздела


Последние новости и статьи