Уряд затвердив порядок ведення реєстру прав на нерухоме майно

27 Жовтня 2011 6:12 Поділитися

Уряд затвердив порядок ведення реєстру прав на нерухоме майноКабінет Міністрів України затвердив порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Відповідну постанову, що була розроблена Міністерством юстиції на виконання Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень», було ухвалено в середу, 26 жовтня, на урядовому засіданні. Про це повідомив міністр юстиції Олександр Лавринович.

Міністр нагадав, що державна реєстрація прав на нерухоме майно здійснюватиметься в Україні з 1 січня 2012 р. Порядок ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно має бути затверджено Урядом.

Ухвалена постанова регламентує процедуру ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яку здійснюватиме новостворена Державна реєстраційна служба (далі — Укрдержреєстр) та структурні підрозділи територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру.

Зокрема, врегульовано питання, пов’язані з реєстрацією запитів, пошуком відомостей, внесенням відповідних записів, оформленням рішень і свідоцтв щодо права власності на нерухоме майно, наданням інформації фізичним та юридичним особам, а також інші питання здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. Реєстр міститиме інформацію про нерухоме майно, право власності та суб’єктів цього права, інші речові права та суб’єктів цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб’єктів цих прав.

Передбачається, що витяги з реєстру надаватимуться, зокрема, власникам нерухомого майна або його спадкоємцям; особам, в інтересах яких встановлено обтяження речових прав на нерухоме майно; особам, які мають речові права на нерухоме майно, у процедурі державної реєстрації такого права та інших випадках.

Міністр юстиції наголосив, що постанова забезпечить належну реалізацію положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», оскільки з її прийняттям регламентовано всі процедури, необхідні для функціонування Державного реєстру прав: реєстрацію заяв, запитів у базі даних; пошук відомостей; внесення записів, змін до них, скасування таких записів тощо.

За матеріалами www.minjust.gov.ua
Бажаєте завжди бути в курсі останніх новин фармацевтичної галузі?
Тоді підписуйтесь на «Щотижневик АПТЕКА» в соціальних мережах!

Коментарі

Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим

Добавить свой

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Останні новини та статті