Розвиток внутрішнього виробництва у фармгалузі

Розвиток внутрішнього виробництва у фармгалузіНа офіційному сайті парламенту опубліковано Державну програму розвитку внутрішнього виробництва, затверджену постановою КМУ від 12.09.2011 р. № 1130. Документ набуває чинності 14.11.2011 р.
У преамбулі програми йдеться про те, що на сьогодні в Україні можливості інерційного зростання виробництва майже вичерпано, і це підтверджується звуженням зовнішнього попиту та надмірним насиченням внутрішнього ринку імпортованими товарами. У рейтингу конкурентоспроможності (Global Competitiveness Report) за 2011–2012 рр., який визначає Всесвітній економічний форум, Україна посідає 82-ге місце серед 142 країн і має критичний індекс сталого розвитку.

Сучасний період розвитку країни повинен бути відновлювальним, що передбачає модернізацію промисловості, сільського господарства та інших галузей національної економіки, а також створення умов для розвитку вітчизняної науки та інноваційної сфери, що дасть змогу побудувати нову високотехнологічну економіку. Найбільші обсяги експортних поставок товарів здійснюються в країни СНД (37,7%), Європи (29,2%), Азії (24,7%), Африки (4,3%), Америки (3,9%). У загальному обсязі експорту високотехнологічна продукція, у тому числі фармацевтична, становить менше 3%. За обсягами імпорту за 2010 р. лідируючу позицію займають легкові автомобілі (1,7 млрд дол. США) та фармацевтична продукція (2,5 млрд дол.).

Протягом останніх років фармацевтична галузь розвивається, при цьому збільшується й частка нових високовартісних препаратів. Із зареєстрованих в Україні лікарських засобів 34% — вітчизняного виробництва (у грошовому вираженні — приблизно 30%), решта — іноземного.

У зв’язку з цим одним із основних завдань для вітчизняних виробників фармацевтичної продукції уряд назвав розширення виробництва лікарських засобів із метою збільшення їх частки на внутрішньому ринку серед інших, а для іноземних компаній стимулом для створення фармацевтичних виробництв у нашій країні має стати не проникнення на український ринок, а експорт фармацевтичної продукції на зовнішній ринок.

Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»

Комментарии

Нет комментариев к этому материалу. Прокомментируйте первым

Добавить свой

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

Другие статьи раздела


Последние новости и статьи