Проект закону про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо уточнення сфери застосування закону, удосконалення окремих положень в частині термінології та загальних вимог до реклами, деталізації порядку її розповсюдження певними рекламними засобами, конкретизації деяких положень щодо особливостей рекламування окремих видів товару, уточнення обов’язків органів державної влади, на які покладено контроль за дотриманням законодавства про рекламу) (реєстр. № 8569) прийнято в першому читанні 21.02.2012 р.
Документ передбачає доповнення термінологічного апарату чинного закону, конкретизацію питань рекламування лікарських засобів (вимоги щодо обсягу обов’язкової інформації, яка має наводитися під час рекламування), дитячого харчування; вдосконалення механізму надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами в населених пунктах та за їх межами; уточнення переліку обов’язків органів державної влади, на які покладено контрольні функції у сфері реклами.
Зокрема, проектом передбачено, що реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування й реабілітації має містити:
- об’єктивну інформацію про лікарський засіб і здійснюватися так, щоб було зрозуміло, що наведене повідомлення є рекламою і що рекламований товар є лікарським засобом;
- вимогу про необхідність консультації з лікарем перед застосуванням лікарського засобу;
- рекомендацію щодо обов’язкового ознайомлення з інструкцією до застосування, що додається до лікарських засобів, та інформацією про наявність протипоказань до застосування лікарського засобу.
Враховуючи те, що ч. 5 ст. 12 Закону України «Про лікарські засоби» передбачено, «що до кожного лікарського засобу, що реалізується, додається інструкція для застосування, яка має містити протипоказання», внесення змін до ст. 21 Закону «Про рекламу» Головне науково-експертне управління вважає недоцільним.
Коментарі
Коментарі до цього матеріалу відсутні. Прокоментуйте першим